2016-10-21, 18:02
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swe
tror att en profil med ett inlägg, reggat denna månaden bara har en uppgift. Och den är troligen avklarad nu.

Ska bli spännande att se hur slappa Sverige dömer denna gången..... 3månader i buren för.... misshandel, ev grov misshandel......

( självklart får gm räkna av tiden i häktet.. så allt som allt 1,5 månad.... )

Njaa ja tror snarare han blir dömd till minst 1-2 år iallafall med tanke på hans tidigare domar. Danne verkar inte fatta att han blivit äldre och får hårdare och hårdare straff varje gång men sen skiter la han i det fullständigt haha. Han är och kommer alltid att vara kåkfarare han är aldrig ute mer en 1 halvår sen åker han in igen.
Citera
2016-10-22, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg-Smoke
Njaa ja tror snarare han blir dömd till minst 1-2 år iallafall med tanke på hans tidigare domar. Danne verkar inte fatta att han blivit äldre och får hårdare och hårdare straff varje gång men sen skiter la han i det fullständigt haha. Han är och kommer alltid att vara kåkfarare han är aldrig ute mer en 1 halvår sen åker han in igen.

4 - 6 År gissar jag även om 50 år hade varit lämpligare.
Någon som vet hur det går för offret?
Citera
2016-10-22, 03:17
Medlem
Tstaafs avatar
Fan alltså..litet spooky sammanträffande nyss! Innan jag logga in här så skickade jag iväg en vänförfrågan på Fejan till just BO..(gamla vänner)..utan att ha en blekaste aning om att han blivit knivskuren!!
Förjävligt med denna djupa brist av all sorts hjärnaktivitet och fungerande konsekvenstänk!! GM skulle kunna beskrivas lättast genom att säga..."Hans diagnos innehåller varenda bokstav i Alfabetet utan I och Q!!"
Citera
2016-10-22, 08:28
Medlem
Helt sjukt att man inte spärrat in den 'mannen' på livstid för länge sen. Ställer bara till med skit vart han än dyker upp och gjort i alla år.

Är BO tillbaka på benen? Har någon koll på vem tjejen som var med Daniel vid händelsen är?
Citera
2016-10-22, 09:35
Medlem
Studsbolls avatar
Jaså, det var Julle. Sverige är ett paradis för yrkesförbrytare med meterlångt brottsregister. En dylik individ borde aldrig få gå lös i samhället.
Citera
2016-10-22, 13:38
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allantheballan
Helt sjukt att man inte spärrat in den 'mannen' på livstid för länge sen. Ställer bara till med skit vart han än dyker upp och gjort i alla år.

Är BO tillbaka på benen? Har någon koll på vem tjejen som var med Daniel vid händelsen är?

Pm mig.
Citera
2016-10-22, 22:00
Medlem
Haha! Otippat att det var Damp-Daniel. När han inte sitter inne är det ganska exakt just sånna här saker som händer runt honom.
Citera
2016-10-23, 02:44
Medlem
Wearetoyss avatar
BO är inte på benen än.
Citera
2016-10-23, 03:06
Medlem
Butch.Cassidys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sudfunk
Haha! Otippat att det var Damp-Daniel. När han inte sitter inne är det ganska exakt just sånna här saker som händer runt honom.

För ung för att vara DD? Har dessutom för mig att DD har ett annat efternamn.
Citera
2016-10-23, 06:39
Medlem
Det är damp-daniel till 100%. Tycker även slynan som umgås (förhoppningsvis umgicks numera) och var med Daniel vid tillfället förtjänar att bli uthängd.

Tråkigt på BO, verkar vara en ganska reko snubbe. Hoppas han reser sig snart!
Citera
2016-10-23, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allantheballan
Det är damp-daniel till 100%. Tycker även slynan som umgås (förhoppningsvis umgicks numera) och var med Daniel vid tillfället förtjänar att bli uthängd.

Tråkigt på BO, verkar vara en ganska reko snubbe. Hoppas han reser sig snart!
Så Dampdaniel lever fortfarande? Fortfarande stökig och efterbliven? Senast jag hörde något om honom var tiden då bifrost filmen släpptes och det var rabalder om det i tidningen.
Citera
2016-10-23, 12:13
Medlem
Många med mig andas ut nu vid tanken på att Daniel blir inlåst ett par år. Kanske får hans unge en chans att växa upp åtminstone ett par år i fred utan en sån störd farsa i bakgrunden.

Hoppas BO blir återställd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in