Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-21, 19:36
  #109
Medlem
Egon.Krenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
Nej.Det var väl inte det jag skrev?
Du svarade att djuren dödats med trubbigt våld som svar på en fråga om det fanns bevis för om de dödats som en form av halal-slakt:
Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Finns det några mer bevis för en halal-slaktförsök?
Det pratas om trubbigt våld.Påk,regel,sten kanske..
Citera
2016-10-21, 19:38
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Krenz
Du svarade att djuren dödats med trubbigt våld som svar på en fråga om det fanns bevis för om de dödats som en form av halal-slakt:

Och det tolkade du som att det ingår i halalslakt?
Är du korkad?
Citera
2016-10-21, 19:41
  #111
Medlem
Egon.Krenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
Och det tolkade du som att det ingår i halalslakt?
Är du korkad?
En fråga ställdes: "Finns det några mer bevis för en halal-slaktförsök?".
Ditt svar på frågan: "Det pratas om trubbigt våld.Påk,regel,sten kanske.."
Min fråga till dig: Föreskriver halal-slakt att djur dödas med trubbigt våld, eller vad menar du?

Jag upprepar min fråga som jag ställde till dig (eftersom din läsförståelse tycks svika).
Vad menar du?
Citera
2016-10-21, 19:44
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Krenz
En fråga ställdes: "Finns det några mer bevis för en halal-slaktförsök?".
Ditt svar på frågan: "Det pratas om trubbigt våld.Påk,regel,sten kanske.."
Min fråga till dig: Föreskriver halal-slakt att djur dödas med trubbigt våld, eller vad menar du?

Jag upprepar min fråga som jag ställde till dig (eftersom din läsförståelse tycks svika).
Vad menar du?

Jag förutsatte att folk som pratar om halalslakt begriper att det utförs lämpligtvis med ett skarpt föremål,exempelvis en kniv.
Det gällde tydligen inte alla...
Citera
2016-10-21, 19:48
  #113
Medlem
Egon.Krenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
Jag förutsatte att folk som pratar om halalslakt begriper att det utförs lämpligtvis med ett skarpt föremål,exempelvis en kniv.
Det gällde tydligen inte alla...
Jag är väl förtrogen med det och reserverade mig genom att fråga dig vad du faktiskt menade redan i mitt första inlägg som var riktat till dig, men du misslyckades med att förstå den frågan, tror jag.

Du nämnde trubbigt våld som svar på frågan om vad det fanns för bevis för halal-slakt och varför du gjorde det kanske förbli en lika stor gåta som mordet på Palme.
Citera
2016-10-21, 19:49
  #114
Medlem
Carl S Bergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Krenz
Vilka är ni? En grupp suicidala förtidspensionärer med svår depression som äter lammfiol för att bygga på bukfettet, samtidigt som ni upprör er över att ett gäng utomeuropéer eventuellt dödat ett par lamm?

Föreskriver halal-slakt att djur dödas med trubbigt våld, eller vad menar du?

Att döda "ett par lamm" mitt inne i stan i en liten oas dit barn och vuxna kan gå som inte har nån möjlighet å åka till landsbygden, ja, det är upprörande. Imitt tycke, om det är utomeuropeer (tjena), så är det en ren våldtäkt på det svenska samhället.
Vad skulle du själv tycka om det skulle visa sig vara utomeuropeeiska välgörare som stått för detta lilla rackartyg?

Kanske en hundring mindre i månaden i bidrag?
Gult kort
"Fängelse" i ett 3-stjärnigt boende i 1 månad

Nej, nu tog jag i lite väl, med såna straff finns det kanske risk att vi kränker nån
Citera
2016-10-21, 19:51
  #115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Krenz
Jag är väl förtrogen med det och reserverade mig genom att fråga dig vad du faktiskt menade redan i mitt första inlägg som var riktat till dig, men du misslyckades med att förstå den frågan, tror jag.

Du nämnde trubbigt våld som svar på frågan om vad det fanns för bevis för halal-slakt och varför du gjorde det kanske förbli en lika stor gåta som mordet på Palme.

Jag kan nog inte hjälpa dig mer tror jag...
Citera
2016-10-21, 20:30
  #116
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Såhär går det när man välkomnar människor som t.o.m är lägre stående än de dödade djurens avföring.
Fast nu vet du ju lika lite som vi andra om det var utlänningar som dödade och skadade djuren i fråga. Det är misstänkt att det händer en kort tid efter att den där förläggningen har öppnat men det är knappast något starkt bevis. Sån här skit förekom i en liknande park i stan där jag bor på den gamla fina tiden när jag knappt hade sett en mörkhyad människa annat än på TV.

Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Gå in på sjuka Gore-sidor och få din världsbild förstörd.
Hm, så du tycker dessa sjuka gore-sidor är bevis för vem som utfört detta dåd? Smart, jättesmart

Citat:
Ursprungligen postat av Odensnorre
Mitt tålamod med. Jag är med direkt. Nu börjar till & med mina barn inse att jag inte är en rasistisk skitsnackare, de är ju annars rätt pk-fierade efter att vara uppväxta på söder. Men eftersom de har hjälpt till med djuren rätt mycket så är de som alla andra jävligt illa berörda. Ska vi börja ikväll med varsit järnrör & tömma buskarna (jag är faktiskt kvinna & sd:are)
Jag är helt för att gärningsmannen/männen (oavsett kön förresten, men det heter ju så) kölhalas och slås ihjäl men vem ska du ge dig på har du tänkt? Du vet ju inte vem som har gjort det.

Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
Du har rätt.
Allting pekar ju mot att det rör sig om en,eller flera,pursvenska män som varit i farten.
Nej, det finns inte någon djävla grupp som allting pekar på.

Citat:
Ursprungligen postat av Wuss
Enligt Avpixlat så tros det åtminstone handla om ett misslyckat försök till halal-slakt... Kan nog vara svårare än man tror att få till en halaslakt i mörkret
Och det bygger de ju på lika vaga grunder som spekulationerna i denna tråd. Ja, jag har läst deras artikel.

Citat:
Ursprungligen postat av nidbild
Dom stackars djuren har gått muslim döden till mötes eftersom halal slakt är förbjuden
I Sverige så slaktar muslimer själva, bra att Södermalm blivit ordentligt berikat av mångfald, detta är mångfald matkultur
Halalslakt är tillåten i Sverige om djuren bedövas innan och är då precis som vanlig slakt ur djurets perspektiv. Dock nöjer sig inte alla med detta utan vill göra det på eget vis och det är då det blir riktigt djävla illa.

Dessutom har vi ju inte sett några bevis för någon halalslakt här ännu.
Citera
2016-10-21, 20:44
  #117
Medlem
NygammalValss avatar
Det är väl med största sannolikhet de marockanska "flyktingbarnen" som planlöst drar runt på Söder och bor i bilar på Södermalm på nätterna.
Citera
2016-10-21, 20:46
  #118
Medlem
Att slakta får är ett vidrigt sätt att träna på att slakta människor och som isis använt i Mellanöstern.Det verkar som de håller på att träna inför att börja slakta folk på gator.De n svenska regeringen avfärdar allt som pekar mot islamister.politikerna i detta land har bestämt sig för att islamisera landet och de kör på samtidigt som gapar hysteriskt mot ryssarnas bombningar av isis.De själva har låtit isis begå folkmord i Irak och Syrien och de kommer att göra samma sak i Sverige.Fy faan vad äckliga dessa djävla frimurare är!
Citera
2016-10-21, 20:54
  #119
Medlem
Tok-Franss avatar
De ska finnas asylboenden i närheten.
En "Dumpsearch" å kolla om de åts dåligt med middag någon dag?
Citera
2016-10-21, 21:40
  #120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klippadintung
Det kan vara lämpligt att se om det går att säkra spår i djurens underliv, för de kan mycket väl ha blivit gruppvåldtagna innan de halal-slaktats, helt och delvis. Respekten för djur är inte särskilt hög i delar av världen (nya Sverige inräknat).

Sverige är väl ett av dom få länder där man får knulla djur så kanske en av dna homies istället för nån halal slaktare ? Du kanske kan ringa runt o kolla med dina närmaste ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback