2015-02-26, 06:01
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltomten
Vilket vrak.
Hon är så översminkad men ser ändå hålögd ut.
Nää svt skulle må bra av en expert med lite pondus.

Vem då?
Citera
2015-02-27, 12:48
Medlem
Photoshoppeds avatar
Jag är så fruktansvärt less på henne. Hon saknar helt självdistans och är så tillgjord och konstlad. Hoppas hon drabbas av matförgiftning så man slipper henne i helgens sändningar. Man ser på Mattias Fredriksson och André Pops hur de lider när frågor måste ställas till henne, med efterföljande förnumstiga och invecklade självklarheter som hon själv uppfattar som så briljanta. Hon har fått jobbet bara för att hon jobbar med Thomas Alsgaard, bara för att hon ser bra ut, och han är norsk expertkommentator. Märks det att jag håller på att bli galen? Fy fan.
Citera
2015-03-02, 01:34
Medlem
ocaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Jag är så fruktansvärt less på henne. Hon saknar helt självdistans och är så tillgjord och konstlad. Hoppas hon drabbas av matförgiftning så man slipper henne i helgens sändningar. Man ser på Mattias Fredriksson och André Pops hur de lider när frågor måste ställas till henne, med efterföljande förnumstiga och invecklade självklarheter som hon själv uppfattar som så briljanta. Hon har fått jobbet bara för att hon jobbar med Thomas Alsgaard, bara för att hon ser bra ut, och han är norsk expertkommentator. Märks det att jag håller på att bli galen? Fy fan.

Ok ,sorry ,men du äro galen ! om du inte kan.
uppskatta denna underbara o vackra kvinna !?
Citera
2015-03-02, 07:23
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ocaw
Ok ,sorry ,men du äro galen ! om du inte kan.
uppskatta denna underbara o vackra kvinna !?

Hennes utseende, som verkar vara det som är viktigt för dig, är det naturligtvis inget fel på. Tack gud för att VM nu är slut så jag kan få börja rehabilitera mig från detta psykiska trauma.
Citera
2015-03-02, 07:37
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jag tycker hon är alldeles för "stiff" och "seriös" för att det ska bli god stämning i studion. Det känns som hon ser en konkurrent i Mathias, inte en kollega...
Citera
2015-11-21, 15:12
Medlem
Findmypasts avatar
Ja, nu sitter hon där igen, bildskön, vältalig och kunnig. Det måste vara jobbigt för alla andra i sofforna som snackar och snackar medan tittarna envist fäster blicken på henne. Det blir jobbigt, och ger en dålig stämning, när någon med sin blotta närvaro tar över på det sättet. Pops och hans kompisar i soffan är egotrippade TV-kändisar som naturligtvis har svårt att svälja att de blir överkörda med så enkla medel.
Citera
2015-11-21, 18:11
Medlem
Stenad-af-Ograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findmypast
Ja, nu sitter hon där igen, bildskön, vältalig och kunnig. Det måste vara jobbigt för alla andra i sofforna som snackar och snackar medan tittarna envist fäster blicken på henne. Det blir jobbigt, och ger en dålig stämning, när någon med sin blotta närvaro tar över på det sättet. Pops och hans kompisar i soffan är egotrippade TV-kändisar som naturligtvis har svårt att svälja att de blir överkörda med så enkla medel.
såg sändningarna idag och det känns som de dissar henne rätt hårt. visst, hon får någon enstaka fråga av Pops, men i princip aldrig någon följdfråga så som han matar Mathias med. så det kanske ligger något i det du skriver.
Citera
2016-09-05, 13:55
Medlem
För första gången vann en kvinna priset Kristallen som Årets sport-tv-profil: Johanna Ojala

http://www.svt.se/sport/artikel/johanna-ojala-vinnare-av-arets-sport-tv-profil/
http://www.svt.se/sport/vintersport/rubrik-51/
Citera
2016-09-05, 13:58
Medlem
JBernards avatar
Hon borde även tilldelas ett hederspris för sin blotta uppenbarelse. 💕
Senast redigerad av JBernard 2016-09-05 kl. 14:09.
Citera
2016-10-19, 02:12
Medlem
Hon är tydligen sambo med ärkeskojaren Christian Wiesner som har en egen tråd här på Flashback tydligen.

Här kan man läsa mer om henne och hennes sambo.

http://www.op.se/bostadspuls/tv-profilen-johanna-ojala-har-hittat-balansen-mellan-det-harda-och-det-mjuka
Citera
2016-10-19, 09:14
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Hon är tydligen sambo med ärkeskojaren Christian Wiesner som har en egen tråd här på Flashback tydligen.

Här kan man läsa mer om henne och hennes sambo.

http://www.op.se/bostadspuls/tv-profilen-johanna-ojala-har-hittat-balansen-mellan-det-harda-och-det-mjuka
Jag såg att du var inne i den tråden också och skrev detta, men hur säker är du på detta? Är det samma snubbe? Har du belägg för detta eller du drar bara den slutledningen p.g.a. namnet?

Den som Ojala är ihop med är i alla fall en snickare på 30 år, åldern tar inte många sekunder att kolla på Ratsit / folkbokföring. Mannen som nämns i tråden om Wellstar är väl en tysk i 50-årsåldern?

Edit: Christian Cyrus Wiesner ska tydligen vara bosatt utomlands och det finns mycket riktigt ingen med det namnet folkbokförd i Sverige. Den äldre tyske skojaren du hänvisar till alltså.
Senast redigerad av emma80 2016-10-19 kl. 09:38.
Citera
2019-01-26, 13:31
Medlem
exceptionals avatar
Är hon gravid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in