Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-11, 21:53
  #253
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hydrol
Vad menar du?
Börjar du inte dina videos med att sitta på sängkanten med din partner och håller ett kort tal innan ni sätter igång?

http://www.xvideos.com/video23794456...ashian_sextape

vad är det för video ? när är den filmad , o när kom den ut o hur ?
Citera
2016-10-19, 08:45
  #254
Medlem
hydrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
vad är det för video ? när är den filmad , o när kom den ut o hur ?

Det är den filmen som gjorde henne känd. Fråga mig inte hur för jag begriper inte hur själv, du får googla och läsa om hur andra spekulerat.

Den är filmad innnan hon blev kändis.

Hur den kom ut? Dom släppte den på någon hemsida.
Citera
2016-10-21, 15:11
  #255
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hydrol
Det är den filmen som gjorde henne känd. Fråga mig inte hur för jag begriper inte hur själv, du får googla och läsa om hur andra spekulerat.

Den är filmad innnan hon blev kändis.

Hur den kom ut? Dom släppte den på någon hemsida.

ok den gamla, trodde det var ngn ny...
Citera
2017-01-12, 19:20
  #256
Medlem
Universells avatar
http://www.reuters.com/article/us-pe...KBN14W2MA?il=0

Citat:
The Paris prosecutor has placed three people suspected of involvement in the armed robbery of U.S. reality television star Kim Kardashian under formal investigation, the prosecutor's office said on Thursday.

Citat:
On Monday, police investigating the robbery arrested 17 people, including a chauffeur who drove Kardashian around Paris in the days before the robbery.

Tog in 17 st, och bara 3 blev kvar som "misstänkta"
Jag hade hoppats på att minst 10 av dem var involverade
Nån annan som följer det här fallet fortfarande?
Citera
2017-03-12, 04:05
  #257
Medlem
Undrar om det ligger nåt i det som sägs att det va en försäkrings bedrägeri
En av rånare har ju tydligen sagt det på ett förhör.
Citera
2017-03-12, 07:45
  #258
Medlem
Kanye är ju skuldsatt upp över öronen utan tillräckliga inkomster, så...
Citera
2017-04-21, 18:34
  #259
Medlem
Jag följer detta fall fortfarande. Vilket jag är övertygad om är fejk.

Hela grejen är insider och beställnings jobb av dom själva.

Kaney har skulder upp till öronen samt Kim är lyxkvinna och det är inte billigt att leva jetset.

Först sker rånet mot Klohe och förlorar sina och lamars smycken.
Nu blir hennes syster av med sina smycket.

Sen är det löjligt hela vaktstyrkan efteråt. Seriöst, vad ska livvakter göra mot pistolbeväpnade personer.
Citera
2017-04-22, 10:36
  #260
Medlem
French police initially arrested 17 suspects*in connection with the robbery across France*on Jan. 9.*Of the 17 arrested, 10 have been*indicted and are now facing criminal charges.
The first four men were indicted on Jan. 12.*The first, a 64-year-old man identified by Le Parisien/AFP, was charged with conspiracy and helping arrange*the resale of stolen jewelry. His lawyer has denied any involvement of his client in the case.
Two more suspects, age 63 and 44, were indicted for conspiracy, robbery, kidnapping and forceable confinement. The 63-year-old suspect has been identified Yunice A., and the 44-year-old as Florus H.
A fourth suspect, Gary M., age 27, identified as the younger brother of Kim’s Paris chauffeur, also appeared before a French judge and was charged with assisting*an armed robbery and kidnapping.
French authorities indicted an additional six suspects on Jan. 13. —*five men and one women, who happen to be the*more senior members of the suspects, ranging in age from 44 to 72.
One was a man*identified as*Omar A., dubbed “Omar the Old,” whom authorities presume was the “mastermind” behind the robbery. Investigators reportedly suspect*it was his DNA that was found on the scene on adhesive tape and a plastic tie used to restrain the star.


http://people.com/tv/kim-kardashian-...ions-answered/
Citera
2017-04-27, 16:33
  #261
Medlem
swimmingpools avatar
Kim pratar om det hos Ellen
https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=TzKeiCfHVu0
Citera
2019-11-05, 12:35
  #262
Medlem
Hur slutade egentligen detta, fick någon sitta?
Citera
2021-02-06, 23:00
  #263
Medlem
diseuses avatar
Teresa Küchler, Kidnappade Kardashian – diamanttjuven talar ut, Svenska Dagbladet:
Citat:
”Jag kidnappade Kim Kardashian”. Så lyder titeln på en självbiografisk bok som publicerades i Frankrike före helgen.

I den berättar den 67-årige yrkeskriminelle Yunis Abbas om sitt brottsliga liv i stort och framför allt om natten då han och hans kumpaner hotade den amerikanska tv-stjärnan med pistol, band hennes händer och fötter och tvingade ner henne i badkaret i den lyxlägenhet hon hade hyrt i Paris.

[...]

Yunis Abbas hoppas få slippa att sitta av tid i fängelse, eftersom han precis har genomgått en hjärtoperation. 67-åringen har tillbringat över en tredjedel av sitt liv bakom galler.
Citera
2021-02-06, 23:14
  #264
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Teresa Küchler, Kidnappade Kardashian – diamanttjuven talar ut, Svenska Dagbladet:
Hehe, ja herre gud, vem skulle vilja köpa den boken.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback