Citat:
Ett mycket stor ansvar vilar på Lottas familj och vänner:
http://www.expressen.se/nyheter/har-ar-bildbevisen-pa-martin-jonssons-slag/
Dysfunktionella vänner vill jag lova. Med sådana "vänner" så behöver man inte några fiender.
Jag tittade på bilderna i Expressen. Rent jävla horribelt att inse att "vännerna" fick dessa bilder utan att agera!!!!
Jävla patetiskt skitfolk. Att Lotta inte funkade normalt står ju klart. Hon saknade kraften att ta tag i det hela. Men hennes jävla vänner satt på första parkett, med solida bildbevis, och gav fan i att kontakta polisen.
Jävla pack!
http://www.expressen.se/nyheter/har-ar-bildbevisen-pa-martin-jonssons-slag/
Dysfunktionella vänner vill jag lova. Med sådana "vänner" så behöver man inte några fiender.
Jag tittade på bilderna i Expressen. Rent jävla horribelt att inse att "vännerna" fick dessa bilder utan att agera!!!!
Jävla patetiskt skitfolk. Att Lotta inte funkade normalt står ju klart. Hon saknade kraften att ta tag i det hela. Men hennes jävla vänner satt på första parkett, med solida bildbevis, och gav fan i att kontakta polisen.
Jävla pack!
Nä, men precis.
Lottas äldsta syster och Lottas x- sambo(trots micro113 hånar honom i tråden och spottar på honom som en "hjälte", märkligt det där med då, men kanske inte, för hata män ska man ju tydligen, jamennivet feminister
micro113 dessutom på 3: e plats som svarande i denna tråden) var dem som verkligen försökte att agera här.Lotta var redan nedbruten, mycket nära ett självmord.
Vänner hade Lotta inga. Inga riktiga, iaf.
Per ville att han och Lotta skulle åka till Norrland igen och jag önskar att det kunde ha blivit så?
Yta och skryta var tydligen inte något Lotta egentligen ville ha i sitt liv.
Lotta bar på samtliga de symptom och som bara den utsatt för en Psykopat kan bära på(det är exakt så sms: en skall läsas och inte på något annat vis än så).
Jag hoppas att dessa anhöriga kan se det så? För det var så det var.
Martin som psykopat fick sista ordet och väl råkat ut för en sådan så kan det helt enkelt inte gå på något annat vis än så här.
Psykopater får alltid sin vilja igenom och Martin som psykopat försöker även styra händelseförloppet i förväg genom att vittna i förväg.
Men jag förstår inte att vara vän med en sådan som Martin? Hur kan man vara en vän med en sådan?
Säg mig vilka dina vänner är så skall jag säga dig vem du är. En sak/ en fråga Lotta borde ha ställt sig och då riktat till dessa sina "väninnor".
Lotta var newbie, detta sade även Martin att hon var.
Lotta lekte med elden. Och brände sig.
Senast redigerad av hee4r 2016-10-06 kl. 13:15.
Senast redigerad av hee4r 2016-10-06 kl. 13:15.