Citat:
Ursprungligen postat av
SkitArgDuva
Precis, jag får också den känslan i hela fuppen.
Anledningen att han sökt så mycket psyk nyligen är ju för att han vill få komma på rättspsyk - han fixar inte att leva i samhället utan vill vara på inlåst - allt detta är en plan han har tror jag - därför han påtalat så mycket runt hur farlig han är, labil och drogad, och till o med lägger till mer.
Jag tror också att han fortsatte misshandeln efter att han larmat, för att han ville säkerställa sig om att utgången blev som han planerat. Killen har mer koll än många här tror.. hur många som är helt stenad av diverse droger reflekterar över att offret släppt sin avföring och VAD det INNEBÄR?
Allt är ett skådespel, och vi hans åskådare.
Visst har han sökt mkt psyk - men han hade trots allt rikligt med preparat i kroppen. Substanser som skulle få de flesta av oss att bli mer eller mindre tokiga och "väck" - dessutom hade han enorma doser. Ex Stesolid ges i 2,5, 5 eller 10 mg doser. Han stoppade i sig 70mg! Inte många som står upp då!
Jag tror inte att det här på något sätt var planerat. Han ÄR så tokig med anabola o annat i kroppen.
I rättsprotokollet finns det TVÅ minimala blodstänk med koagulerat blod nära TVn och på TV-bänken. Ovanpå dessa finns nyare färskare blod. Det är detta som gör att man tror att han tagit en paus.
Men det kan kanske mycket väl vara så att det koagulerade blodet - som kommer från Lotta - avsatts vid något tidigare tillfälle. Eller att hon legat o hostat i väntan på ambulansen (vilket hon gjorde) och då avsatt nytt färskt blod på tidigare koagulerade droppar.
Det är svårt att föreställa sig varför denne bindgalne muskelknutte skulle ta en paus i sitt raseri.
Han verkar helt enkelt inte ha så mycket självkontroll o självdisciplin. Han blir istället bara galen.
Nej, jag tror att Martin har ett svårt stört psyke oklart varför, gener, uppväxt, missbruk mm.
Han klarar helt enkelt inte att vistas ute i samhället. Han till och med anger det själv. Men att han överlagt skulle slå och sparka ihjäl någon han får besvarad kärlek från, för att bli en av det mest avskydda personerna i Sverige - bara för att få återgå till fängelset - det verkar inte så sannolikt.
Knäpp ja, men inte så dumförslagen!