2016-10-04, 19:46
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Buffydarling och lacrima, vad ni inte förstår är att ni är uppfostrade till submission och har medvetet hållits utom harms väg. Det har trubbat av er till den grad att ni inte längre skulle "klara er i vilt tillstånd". Lite som tamkatterna på zoo, som förr hette tiger, lejon osv.
Det gäller fluffiga djur också.

Ni är trasiga primater, domesticerade och er egen vilja är fråntagen er, liksom era instinkter. Grattis. Ni är numera tamfår eller jämförbara med kossor. Eftersom ni inte har en instinkt att försvara er längre, så är det heller inget brott att gå över den gränsen, om den inte längre finns.
Män kan daltas sönder på liknande sätt, men tro mig. Alla män har inte den lyxen. Några måste vakta vid gränsen, utanför din dörr, ute i gränderna, när mörkret faller.

Våldet finns därute och utan män är ni skyddslösa.
Ett vanligt sjw-argument, är att det är män som utför de där dåden och till en viss del håller jag väl med. (Nej, jag tänker inte dra argumentet att kvinnor är lika kapabla till övergrepp som män här)

Hur stort och viktigt är det då, om man ska försöka få proportioner på det? En bild, som är nära sanningen om man så vill.
Jo, det står en gärningsman och 99 som skyddar dig runt omkring dig vart du än går.
I snitt.
Dessa 99 ställer sig alltså utan att tveka mellan dig och den som vill skada dig, med risk för sin egen säkerhet eller sitt liv. I en ideal värld. Idag tar 20 av dem upp sina telefoner och filmar i stället.
De är såna som säger att de är på din sida, men har tappat sina verktyg att ingripa.

Ni kanske tycker det är en bättre värld? En utopisk värld utan våld?
Glöm då inte att även det är förenat med ett byte. Man byter skyddet av många män, till att vara helt oskyddad till slut. Free for all, alla som skiter i gränsen kan lättare gå över den och ta vad de vill ha.

"Din kissluktande oskuld också..."
Vad är det för jävla trams?
Förväntar du dig att bli tagen för seriös.
Citera
2016-10-04, 19:57
Medlem
lupacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det är fortfarande ingen som tycker att våldtäkt utan våld räknas.

För att studenter i Umeå där (majoriteten sannolikt är oskulder) är representativa för Svensson?

Nej det är exempel på spinsters som vill ha uppmärksamhet för att de inte har någon pojkvän.

1) Självklart vill man bli påsatt om man super ner sig på en fest med män. Annars kan man supa ner sig på en fest med bara kvinnor right?

2) Om killen blev utsatt för sex av 5 tjejer?

3) Det är inte trovärdigt att sitta hemma och runka till våldtäkts-porr och sen hävda att man är emot våldtäkt.

Jo det är väldigt vanligt. Fråga vem som helst som har jobbat på ett äldreboende.

Men kvinnan är 93 år vad är problemet?

Ja om man är 93 år och får kuk då ska man vara väldigt tacksam.

Nej utsatt situation är "jag hade sex med x antal babbar på fyllan och nu ångrar jag mig".

Det är fan-art med Jokern och Harley Quinn. Ta din medicin.

Varför skulle en man bli mobbad för att han fick sex av 5 kvinnor?

Jag tror att du är en butthurt spinster.
På engelska heter det rape. Ett mycket bättre ord än våldtäkt. Det är bara du och andra dårar som tycker att våldtäkt utan våld inte är våldtäkt och är således inte representativa för allmänheten.

Svaren på frågorna 1) och 2) kan du hitta i mina tidigare inlägg. Ta din bromsmedicin mot din demens så slipper du älta samma frågor om och om igen. Du är som en gammal grammofon som hakar upp sig.

3) Rape play är inte onani, utan den leker man tillsammans med den partner som man gett samtycke till. Det är bara du som smeker dig själv till våldtäkstporr, tänder på riktiga våldtäkter och kysser marken som våldtäktsmännen går på.

Det är inte någon "fan-art". Det är en gravt störd kvinnas "verk".

Om man är 93 år gammal och bor på ett äldreboende, då är det för att man lider av diverse åldersrelaterade sjukdomar och är mer vårdkrävande än en frisk, yngre person. Många gamla blir försvagade av hjärt-, njur- och lungsvikt, stroke och andra sjukdomar. Skulle en sådan gammal kvinna bli överfallen och grovt våldtagen så riskerar hon att dö efteråt.

Du är ju fan sjuk i huvudet med ditt " Men kvinnan är 93 år vad är problemet? Ja om man är 93 år och får kuk då ska man vara väldigt tacksam.". Ingen människa vid sina sinnens fulla bruk resonerar som du. Problemet är du som saknar förmåga att sätta dig in i hur våldtäktsoffer känner sig.

Utsatt situation innebär att man är medvetslös (alkoholförgiftning, överdos, koma m m), svårt sjuk, skröplig och gammal, förlamad, svårt funktionshindrad eller på annat sätt i hjälplöst tillstånd. Om du tycker annorlunda skiter jag i, för dina sjuka åsikter avviker alltför mycket från allmänhetens.

Du får tro fan vad du vill om mig. Jag är en gift man och har tre vuxna barn.
Citera
2016-10-04, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imaloser
http://www.gp.se/nyheter/sverige/frysreaktion-vanlig-vid-v%C3%A5ldt%C3%A4kt-1.3813569

Vad tror ni om detta? Tycker det artikeln antyder känns obehagligt, det gör att vilka kvinnor som helst som inte säger ifrån eller gör motstånd bara kan säga att de hade en "frysreaktion" och plötsligt har de blivit våldtagna, trots att de till synes varit helt med på noterna under akten. Jag säger inte att det inte förekommer under våldtäkter, men jag tror inte det är det artikeln vill bevisa. Frågan är också hur de definierar våldtäkt i "studien" (enkätundersökningen), enligt många är det ju våldtäkt att tjejen hänger med killen hem, säger "vet inte om jag vill" och sen låter det ske. Jag tycker det är väldigt vinklat mot män i dessa fall, det ska liksom räcka med att tjejen säger att "jag blev våldtagen" för att killen ska bli fälld. "Men ni gick hem ihop från krogen med det i åtanke?" - Ja, men jag ångrade mig. "Men du gjorde inget motstånd?" - Nej, för jag fick en frysreaktion! Hur kan man som kille försvara sig mot alla dessa trumfkort? Jag klankar inte på något sätt ner på tjejer som faktiskt blir utsatta för våldtäkt, förstår att det kan ske frysreaktioner där om man känner sig helt maktlös, men det är just de scenarior jag tar upp som jag tror artikeln är skriven för och jag är orolig för vilka konsekvenser det kan få.

Vad tycker ni?

Inte säker på att det är rätt forum, ursäkta i så fall.

Jag vet inte vad du har för erfarenhet men om "helt med på noterna under akten innebär att vara likstel känns sexet ganska konstigt. Ponera att båda ligger likstela, alltså helt med på noterna. Vilket jävla knull!

Visst finns det en fråga om rättssäkerhet i fråga om vissa domar ex: http://www.dn.se/nyheter/sverige/man-frias-atta-ar-efter-valdtaktsdom/. Men om en kvinna när det börjar "hetta till" blir katatonisk så skapar det en motreaktion i varje normal man som säger att det är dags att direkt avbryta och istället samtala. Fortsätter man så begår man ett övergrepp och bör straffas därefter.
Citera
2016-10-04, 20:49
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lupac
På engelska heter det rape. Ett mycket bättre ord än våldtäkt. Det är bara du och andra dårar som tycker att våldtäkt utan våld inte är våldtäkt och är således inte representativa för allmänheten.

1) Men det hörs på ordet våld-täkt att våld måste finnas med?

2) Sen kan du gå och läsa förarbetena där de som skrev lagen originellt menade att det skulle vara misshandel + sex.

3) Det finns en massa andra sexualbrott som ofredande och utnyttjande som man kan (ska) använda när det inte har förekommit våld.

4) Att lagen ser ut som den gör idag beror på att kvinnor med psykoser har fått skriva om den det betyder inte att det har förankring hos allmänheten.

Citat:
3) Rape play är inte onani, utan den leker man tillsammans med den partner som man gett samtycke till. Det är bara du som smeker dig själv till våldtäkstporr, tänder på riktiga våldtäkter och kysser marken som våldtäktsmännen går på.

I wouldn't know eftersom jag (till skillnad från dig) inte är besatt av våldtäkt.

Citat:
Det är inte någon "fan-art". Det är en gravt störd kvinnas "verk".

Det här, https://pp.vk.me/c637416/v637416514/5d6d/7j7v9V0DYKI.jpg är "gravt stört"?

Citat:
Om man är 93 år gammal och bor på ett äldreboende, då är det för att man lider av diverse åldersrelaterade sjukdomar och är mer vårdkrävande än en frisk, yngre person. Många gamla blir försvagade av hjärt-, njur- och lungsvikt, stroke och andra sjukdomar. Skulle en sådan gammal kvinna bli överfallen och grovt våldtagen så riskerar hon att dö efteråt.

Det är fortfarande bättre att få kuk innan man dör.

Citat:
Du är ju fan sjuk i huvudet med ditt " Men kvinnan är 93 år vad är problemet? Ja om man är 93 år och får kuk då ska man vara väldigt tacksam.". Ingen människa vid sina sinnens fulla bruk resonerar som du. Problemet är du som saknar förmåga att sätta dig in i hur våldtäktsoffer känner sig.

Jag skulle känna mig väldigt nöjd om jag blev våldtagen vid 93 år.

Citat:
Utsatt situation innebär att man är medvetslös (alkoholförgiftning, överdos, koma m m), svårt sjuk, skröplig och gammal, förlamad, svårt funktionshindrad eller på annat sätt i hjälplöst tillstånd. Om du tycker annorlunda skiter jag i, för dina sjuka åsikter avviker alltför mycket från allmänhetens.

Nej är ute efter sånt här, http://www.dagensjuridik.se/2014/08/anstalld-befann-sig-i-sarskilt-utsatt-situation-men-oklart-om-chefen-hade-uppsat-valdtaktsat

Citat:
En man som var ägare av och chef på ett företag åtalades för att ha våldtagit en av sina anställda under ett företagsevent i april i år.

Eventet hölls på en konferensanläggning i Skokloster i Håbo kommun och våldtäkten skulle i huvudsak ha skett på en allmän toalett.

Mannen förnekade brott och hävdade att det varit fråga om ett ömsesidigt sexuellt umgänge.

Tingsrätten konstaterar nu att både målsäganden och mannen har lämnat klara, långa och detaljerade berättelse om vistelsen.

Trots att målsäganden på grund av berusning inte kunnat redogöra för delar av händelseförloppet anser rätten att hon är trovärdig. Samtidigt anser inte tingsrätten att det går att lämna mannens uppgifter om det inträffade utan avseende.

Med anledning av bland annat målsägandens osäkerhet om huruvida mannen höll fast henne under samlaget, båda parternas berusning, bedömningen i rättsmedicinska utlåtanden samt avsaknaden av tydlig stödbevisning, är utredningen enligt tingsrätten inte tillräcklig för att komma fram till att mannen genom våld tvingat målsäganden till samlaget.

Däremot anser rätten det ställt utom rimligt tvivel att målsäganden, på grund av berusning och det trånga utrymme med avskilt läge där samlaget ägde rum, sammantaget med hur hon psykiskt reagerade på situationen, befann sig i en särskilt utsatt situation.

alltså om man har sex på fyllan på en toalett då är man (som kvinna) i en "särskilt utsatt situation".
Citera
2016-10-04, 20:55
Medlem
lupacs avatar
Citat:
Det finns massor med kvinnor som blir våldtagna och inte tar livet av sig också eller hur? Så det är inget bevis för att de tog livet av sig för att de blev våldtagna eller sexuellt utnyttjade eller ångrade sexet.

1) Vilken normal 15 årig tjej skulle inte bli det? Men det är en fantasi av ful-tanter för att unga killar beter sig inte så.

2) Om en 93 årig man fick ligg med en typ 40 år yngre kvinna skulle någon ropa våldtäkt då?

Men du måste ha det motsatta könet alltså "en man blir dödshotad och tvingad att rövknulla en kvinna" är det ett brutalt övergrepp?

This.
Dina inlägg är så vrickade att jag inte kommer att bemöta dem med långa svar. Men en sak kan jag säga dig: människor är olika och alla reagerar inte med att begå självmord. En del blir sjukskrivna i flera månader, isolerar sig, blir deprimerade och litar inte längre på män.

Du glömmer att många unga kvinnors självmordsförsök misslyckas.

Säg det följande fetade till de förtvivlade föräldrarna till de tonårsflickor som tog sina liv efter övergreppen och du kommer säkerligen att bli ihjälslagen. Du borde skämmas för dina gräsliga yttranden.

Det finns tyvärr unga killar som gruppvåldtar alkoholförgiftade tjejer, filmar övergreppet och lägger ut det på nätet så att alla kan se det. Så hur kan det vara en fantasi av "ful-tanter" när dessa filmbevis på gruppvåldtäkten ligger ute på sociala medier inför allmän beskådan?

Här är artikeln på svenska om den 17 åriga flickan som hängde sig efter att ha blivit gruppvåldtagen och sedan fotohånades.

"Kanadensiskan Rehtaeh Parsons blev våldtagen av fyra pojkar när hon var 15 år.
Ett foto från övergreppet spreds sedan i Parsons skola där hon mobbades grovt.
Till slut blev trakasserierna för mycket för tonåringen som hängde sig i april 17 år gammal.
"

Om en 93 årig skröplig och svårt sjuk man skulle bli utsatt för grovt sexuellt våld av en kvinna och han gör antingen motstånd eller inte, då är det våldtäkt. Helt klart. Inte i din sjuka värld förstås.

Klart att det är ett brutalt övergrepp om en man blir dödshotad och tvingad att rövknulla en kvinna. Vad trodde du att det var? Vanligt hederligt vaniljsex?

Kallar du också dessa fall för vaniljsex som de våldtagna inte samtyckt till:

81 år gammal kvinna överfallen och våldtagen i en malmöpark

17 årig flicka tar sitt liv efter att fotografier från övergreppet laddats upp på nätet

Tonårsflicka kastar sig framför ett tåg två år efter gruppvåldtäkten i en park

Vårdare våldtog 93 årig kvinna?

Då är du verkligen djupt störd. Ytterligare kommentarer onödiga.
Citera
2016-10-04, 21:00
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motherslove
Jag vet inte vad du har för erfarenhet men om "helt med på noterna under akten innebär att vara likstel känns sexet ganska konstigt. Ponera att båda ligger likstela, alltså helt med på noterna. Vilket jävla knull!

Visst finns det en fråga om rättssäkerhet i fråga om vissa domar ex: http://www.dn.se/nyheter/sverige/man-frias-atta-ar-efter-valdtaktsdom/. Men om en kvinna när det börjar "hetta till" blir katatonisk så skapar det en motreaktion i varje normal man som säger att det är dags att direkt avbryta och istället samtala. Fortsätter man så begår man ett övergrepp och bör straffas därefter.

1) Nej det är inte mannens ansvar att läsa kvinnans tankar. Om en man är passiv och stel under en avsugning och kvinnan fortsätter att suga av honom har kvinnan begått ett övergrepp och bör straffas därefter?

2) Ponera att kvinnan har sex 100% frivilligt men gör sig passiv och säger till mannen att det är okay att fortsätta. Dagen efter går hon till polisen och säger att hon blev våldtagen men fick frys-reaktion på grund av rädsla och därför gjorde hon inget motstånd och har inga skador. Hur ska mannen bevisa att han är oskyldig?
Citera
2016-10-04, 21:14
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Det är fortfarande ingen som tycker att våldtäkt utan våld räknas.

För att studenter i Umeå där (majoriteten sannolikt är oskulder) är representativa för Svensson?

Nej det är exempel på spinsters som vill ha uppmärksamhet för att de inte har någon pojkvän.

1) Självklart vill man bli påsatt om man super ner sig på en fest med män. Annars kan man supa ner sig på en fest med bara kvinnor right?

2) Om killen blev utsatt för sex av 5 tjejer?

3) Det är inte trovärdigt att sitta hemma och runka till våldtäkts-porr och sen hävda att man är emot våldtäkt.

Jo det är väldigt vanligt. Fråga vem som helst som har jobbat på ett äldreboende.

Men kvinnan är 93 år vad är problemet?

Ja om man är 93 år och får kuk då ska man vara väldigt tacksam.

Nej utsatt situation är "jag hade sex med x antal babbar på fyllan och nu ångrar jag mig".

Det är fan-art med Jokern och Harley Quinn. Ta din medicin.

Varför skulle en man bli mobbad för att han fick sex av 5 kvinnor?

Jag tror att du är en butthurt spinster.
Tala för dig själv. Du är inte representativ för folks åsikter. Våldtäkt måste inte innehålla våld. Svensk lag gäller, inte dina åsikter i ämnet.

Du tror mycket men vet inget. Sluta tro så jävla mycket.

Teckningen ger ett stört intryck ja. En vuxen man som förföljer en ung tjej klädd som ett fnask. Obehaglig teckning. Är det herrBabian eller din farsa i Joker-mundering som är ute och cruisar?
Senast redigerad av Cineasten 2016-10-04 kl. 22:14.
Citera
2016-10-04, 21:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Dina inlägg är så vrickade att jag inte kommer att bemöta dem med långa svar. Men en sak kan jag säga dig: människor är olika och alla reagerar inte med att begå självmord. En del blir sjukskrivna i flera månader, isolerar sig, blir deprimerade och litar inte längre på män.

Allt för att de har fått en kuk i sig? Really? Det är mental sjukdom och attention whoring det har 0 att göra med att bli våldtagen.

Citat:
Du glömmer att många unga kvinnors självmordsförsök misslyckas.

Attention whoring.

Citat:
Det finns tyvärr unga killar som gruppvåldtar alkoholförgiftade tjejer, filmar övergreppet och lägger ut det på nätet så att alla kan se det. Så hur kan det vara en fantasi av "ful-tanter" när dessa filmbevis på gruppvåldtäkten ligger ute på sociala medier inför allmän beskådan?

1) Nej det är ful-tanters sex-fantasier. Att en tjej som har tittat för mycket på porr har tagit 3 pojkars oskuld på samma gång är inte en grupp-våldtäkt Hardcore Gangbang style. Pojkarna kommer att få skämmmas mer än tjejen.

2) Om man vet att man grupp-våldtar någon varför skulle man filma det och sprida det vidare?

Citat:
Här är artikeln på svenska om den 17 åriga flickan som hängde sig efter att ha blivit gruppvåldtagen och sedan fotohånades.

"Kanadensiskan Rehtaeh Parsons blev våldtagen av fyra pojkar när hon var 15 år.
Ett foto från övergreppet spreds sedan i Parsons skola där hon mobbades grovt.
Till slut blev trakasserierna för mycket för tonåringen som hängde sig i april 17 år gammal.
"

Uh-huh,

Citat:
Den kanadensiska polisen har fått massiv kritik för att ingen dömts för våldtäkten.

Citat:
Enligt hennes mamma var Rehtaeh på en fest hos en bekant när hon blev våldtagen av fyra tonårspojkar på toaletten.
Rehtaeh hängde sig i badrummet

En av förövarna tog en bild under våldtäkten som sedan spreds på internet. Enligt hennes mamma fick Rehtaeh Parsons utstå mobbning, trakasserier och skymfningar i skolan på grund av det.

hur blev hon våldtagen om ingen blev dömd? Hon var sannolikt galen från början och det hade 0 med sexet att göra.

Citat:
Om en 93 årig skröplig och svårt sjuk man skulle bli utsatt för grovt sexuellt våld av en kvinna och han gör antingen motstånd eller inte, då är det våldtäkt. Helt klart. Inte i din sjuka värld förstås.

Om mannen blev riden av en kvinnliga sköterska som var 40 år yngre skulle folk tycka synd om honom?

Citat:
Klart att det är ett brutalt övergrepp om en man blir dödshotad och tvingad att rövknulla en kvinna. Vad trodde du att det var? Vanligt hederligt vaniljsex?

Ett roligt anal-äventyr?

Citat:
Kallar du också dessa fall för vaniljsex som de våldtagna inte samtyckt till:

81 år gammal kvinna överfallen och våldtagen i en malmöpark

17 årig flicka tar sitt liv efter att fotografier från övergreppet laddats upp på nätet

Tonårsflicka kastar sig framför ett tåg två år efter gruppvåldtäkten i en park

Vårdare våldtog 93 årig kvinna?

Då är du verkligen djupt störd. Ytterligare kommentarer onödiga.

Ta ett fall i taget.
Citera
2016-10-04, 21:20
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ingen normalt funtad kvinna gillar att få 'surprise dick' mot sin vilja. Bara du och andra djupt störda kvinnor. S k rape plays bygger på samtycke och aldrig mot ens vilja.

Bara för att de finns attention whores betyder det inte att nästan alla gör falska våldtäktsanmälningar eller ljuger om sina traumatiska upplevelser under övergreppet.

Ja, det är roligt att njuta av sex med den partner man älskar och åtrår. På samma sätt som en person kan avnjuta en god trerättersmiddag på en lyxkrog. Att bli våldtagen känns lika vidrigt som att tvingas äta spyor eller något annat äckligt. Det blir mindre roligt då.

Det är du själv som är besatt av att män våldtar kvinnor. Inte jag.

Att knulla en medvetslös, svårt sjuk eller på annat sätt maktlös kvinna klassificeras som våldtäkt enligt den nuvarande lagen. Men med din sjuka logik har denna hjälplösa kvinna tur som får bli våldtagen. Läs mer om definitionen av våldtäkt här

Förövaren behöver alltså inte fysiskt misshandla offret, det räcker med att hota med stryk eller någon annan brottslig gärning.
Babianeländet säger ju vanligtvis att sex är vidrigt för kvinnor, inte ett dugg skönt etc. Det finns verkligen noll belägg för det påståendet eller att de skulle uppskatta våldtäkt.
Citera
2016-10-04, 21:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Tala för dig själv. Du är inte represntativ för folks åsikter. Vådtäkt måste inte innehålla våld. Svensk lag gäller, inte dina åsikter i ämnet.

Du tror mycket men vet inget. Sluta tro så jävla mycket.

1) Men lilla vän,

a) det är en sak att grovt misshandla en kvinna och sen sätta på henne aka våld-täkt.

b) det är en annan sak att sätta på en kvinna som har supit sig full aka sexuellt utnyttjande.

2) En kvinna som har blivit våldtagen av Hagamannen har inte blivit utsatt för samma sak som en kvinna som har blivit påsatt av "Kalle 18 årig oskuld" när hon var full på en fest.

3) Tycker du att det är rimligt att bunta ihop kvinnor som har blivit utsatta för Hagamannen-våldtäkter med "Sara 15 år som blev tafsad på brösten när hon var full på en fest"?
Citera
2016-10-04, 21:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Babianeländet säger ju vanligtvis att sex är vidrigt för kvinnor, inte ett dugg skönt etc. Det finns verkligen noll belägg för det påståendet eller att de skulle uppskatta våldtäkt.

Eftersom sex är vidrigt och o-skönt för kvinnor krävs det en större mental kick för att kvinnan ska få ut något av sex. Det är därför som kvinnor gillar våldtäkt och tvång och försöker sätta sig i sådana situationer.
Citera
2016-10-04, 21:32
Medlem
Citat:
1) Nej det är inte mannens ansvar att läsa kvinnans tankar. Om en man är passiv och stel under en avsugning och kvinnan fortsätter att suga av honom har kvinnan begått ett övergrepp och bör straffas därefter?

2) Ponera att kvinnan har sex 100% frivilligt men gör sig passiv och säger till mannen att det är okay att fortsätta. Dagen efter går hon till polisen och säger att hon blev våldtagen men fick frys-reaktion på grund av rädsla och därför gjorde hon inget motstånd och har inga skador. Hur ska mannen bevisa att han är oskyldig?

1. Att manen blir "stel" under en avsugning är väl själva grejen . Men visst stirrar mannen katatoniskt ut så bör kvinnan avbryta och samtala. Detta är också vad normala kvinnor gör.

2. Alla möjliga villkor kan sättas innan akten, sådant görs ofta i olika lekar. Om jag som man gillar femdom och säger till kvinnan att hon ska sparka på mina bollar och pissa på mig så är det ok. Om jag vill det. I efterhand kan jag säkerligen pga rådande bevisning få henne dömd för övergrepp. Men då begår jag fel, precis som kvinnan gör i det fall du beskriver..

Den ursprungliga artikeln handlade dock inte om ett sådant fall, dvs att den passive villigt är passiv. Utan det som beskrivs är en försvarsmekanism under ett övergrepp, oftast för att undvika mer skada.

Seriöst. Låt oss tänka att du och en kvinna träffas under en omständighet. Ni håller på med alla saker som förknippas med sex. Om du lägger dig över henne och hon blir lam och stirrar in i väggen. Skulle du fortsätta istället för att avbryta? Om fortsätta, varför? Om avbryta, varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in