2016-10-02, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nermed
Börja med 100 credits för 30 spänn. Använd pengarna uteslutande för att visa dig mer i encounters. Att toppa listan med sökresultat har jag hört inte hjälper så mkt.

Ja 30 spänn i mobilen, 16 spänn på datorn + erbjudande

Men ni knäcker bara er ytterligare genom att in gå halvdant om ni inte är tior.

Använd huvudet och tänk, gör det i rätt ordning extraröstningar/extravisningar hänger t.ex ihop, köp båda i rätt läge och få effekten av båda samtidigt osv men då måste förarbetet vara gjort rätt.
Är inte förarbete gjort bränner ni bara chanser+ att ni på något sätt nerprioriteras i badoos icke officiella ranking som antagligen finns och är viktig att sköta, tror ranken bygger på mycket t.ex profilens procent osv, Tinder vill ju såklart liksom helst skylta med ordentliga användare för motparten

Edit.. Men jag blir tveksam vad ni gör med tanke på kommentarer m.m. Jag berättade ett knep/tips som typ ingen känner till och är superavgörande o något alla hade velat veta, ingen här har ens kommenterat det, är ingen vaken?
Senast redigerad av brasnyggman 2016-10-02 kl. 09:07.
Citera
2016-10-02, 09:16
Medlem
Citat:
Så här skrev en användare i samma tråd för 4 år sedan.

(FB) Badoo.com - seriös sida eller?

Tydligen hjälper creditsh som fan.

Ja använd huvudet, badoo vill tjäna stålar, vad borde hända då efter köp av crediter för att kund skall fortsätta betala + snacka positivt?
Men återigen så tror jag det handlar om en kombination som skall göras rätt för att det ska bli riktigt bra om man inte är en 9-10

Edit. Om nu Badoo är så duktiga på att tänka stålar som jag försökt förklara, tror ni då att effekten av extraröstningar inte kommer för att kunden redan har fått effekten av köpta extravisningar, nej såklart måste kunden få känna värdet av köp nr 2 också annars köper den kunden aldrig mer 2 värde samtidigt igen, vad händer efter köp 2 tror ni när det finns 4-5 värde att köpa, i detta läge handlar allt för firman om att få er att fortsätta betala så såklart blir det effekt
Men återigen rätt förarbete m.m krävs tror jag för att få bra effekt
Senast redigerad av brasnyggman 2016-10-02 kl. 09:49.
Citera
2016-10-02, 09:26
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman

Använd huvudet och tänk, gör det i rätt ordning extraröstningar/extravisningar hänger t.ex ihop, köp båda i rätt läge och få effekten av båda samtidigt osv men då måste förarbetet vara gjort rätt.
Är inte förarbete gjort bränner ni bara chanser+ att ni på något sätt nerprioriteras i badoos icke officiella ranking som antagligen finns och är viktig att sköta, tror ranken bygger på mycket t.ex profilens procent osv, Tinder vill ju såklart liksom helst skylta med ordentliga användare för motparten

Edit.. Men jag blir tveksam vad ni gör med tanke på kommentarer m.m. Jag berättade ett knep/tips som typ ingen känner till och är superavgörande o något alla hade velat veta, ingen här har ens kommenterat det, är ingen vaken?

Du talar i tungor...

Förarbete????

Extraröstningar/extravisningar hänger tex ihop, köp båda i rätt läge och få effekten av båda samtidigt... WHAAT?
Är det bara jag som inte förstår vad du menar... Ja i så fall ber jag om ursäkt.

Om du nu verkligen vill få oss förstå så får du väl skriva en FAQ över hur du gör på just Badoo för att lyckas så mycket bättre än oss andra...

Men jag tror fortfarande att tjejerna på Badoo ser dig som en stark 9:a eller en 10:a på den obekräftade "snygghetsskalan".
Men att du helt enkelt inte insett hur snygg du är?
Citera
2016-10-02, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Du talar i tungor...

Förarbete????

Extraröstningar/extravisningar hänger tex ihop, köp båda i rätt läge och få effekten av båda samtidigt... WHAAT?
Är det bara jag som inte förstår vad du menar... Ja i så fall ber jag om ursäkt.

Om du nu verkligen vill få oss förstå så får du väl skriva en FAQ över hur du gör på just Badoo för att lyckas så mycket bättre än oss andra...

Men jag tror fortfarande att tjejerna på Badoo ser dig som en stark 9:a eller en 10:a på den obekräftade "snygghetsskalan".
Men att du helt enkelt inte insett hur snygg du är?

Eller så skiter jag i det😉

Edit läste igenom mitt inlägg precis och vad är det som är så svårt i mitt inlägg att koppla så du ytterligare en gång blir otrevlig har jag svårt att se, nä du är nog bara korkad

Inlägget är liksom ingen utförlig FAQ som är skrivet för att beskriva utförandet i detalj, det är typ ner ett påpekande.
Förarbete, ja vad kan det vara tror du, kanske om du tänker som fan så kommer du på det.
Jo t.ex profil ifylld och med rätt gjort kanske jag menar att man gör det med de olika tipsen i bakhuvudet
Senast redigerad av brasnyggman 2016-10-02 kl. 10:00.
Citera
2016-10-02, 09:59
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Eller så skiter jag i det😉

Edit läste igenom mitt inlägg precis och vad är det som är så svårt i mitt inlägg att koppla så du ytterligare en gång blir otrevlig har jag svårt att se, nä du är nog bara korkad

Inlägget är liksom ingen utförlig FAQ som är skrivet för att beskriva utförandet i detalj, det är typ ner ett påpekande

Jaha nu blev jag otrevlig igen. Suck!

Jag har bara så förbannat svårt att tro på den ekonomiska makten i Badoo.

Jag tror mer på att utseendet betyder 1000 gånger mer. men vad vet jag... Jag har ju haft fel förr här i livet... även om det nu inte händer så ofta.

Nej nu ska jag gå ut i verkstaden och byta kamrem på en Audi. Här går inte att sitta å glo...
Citera
2016-10-02, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Jaha nu blev jag otrevlig igen. Suck!

Jag har bara så förbannat svårt att tro på den ekonomiska makten i Badoo.

Jag tror mer på att utseendet betyder 1000 gånger mer. men vad vet jag... Jag har ju haft fel förr här i livet... även om det nu inte händer så ofta.

Nej nu ska jag gå ut i verkstaden och byta kamrem på en Audi. Här går inte att sitta å glo...

Återigen så tror jag inte på någon supereffekt bara för att man betalar, jag tror tvärtom att det knäcker visa ytterligare för att denne inte får den effekt den trodde, men med rätt förarbete i rätt ordning och vid rätt tidpunkt så ger det supereffekt

Edit.. Såklart spelar utseendet störst roll, behöver vi ens diskutera det, eller det handlar om att ert självförtroende vill sänka er ännu mer genom att traggla det fram och tillbaka. Jag hade nog gjort sjukt mycket för att få vara en 9-10 för jag tror nästan allt hade blivit lättare då, till exempel tror jag precis som du att dessa knep/betalning inte hade behövts då

Edit en snabb liknelse, som telefonförsäljare vet jag att det handlar om att trycka ut samtal mer än att sälja för man vet att kanske 60 samtal genererar en affär och detta gör det typ oavsett vem som ringer, så 60 samtal= 1 idiot osv.. Genom rätt uttnyttjat och med rätt förarbete så blir det lite samma sak på badoo, istället för att nå 60 så når du 240 som då är lika med 4 idioter osv
Senast redigerad av brasnyggman 2016-10-02 kl. 10:47.
Citera
2016-10-02, 10:19
Bannlyst
Citat:
Återigen så tror jag inte på någon supereffekt bara för att man betalar, jag tror tvärtom att det knäcker visa ytterligare för att denne inte får den effekt den trodde, men med rätt förarbete i rätt ordning och vid rätt tidpunkt så ger det supereffekt

Edit.. Såklart spelar utseendet störst roll, behöver vi ens diskutera det, eller det handlar om att ert självförtroende vill sänka er ännu mer genom att traggla det fram och tillbaka. Jag hade nog gjort sjukt mycket för att få vara en 9-10 för jag tror nästan allt hade blivit lättare då, till exempel tror jag precis som du att dessa knep/betalning inte hade behövts då
Är det inte bättre att använda crediterns för att visa sig själv mer i encounters? Att rösta fler gånger kommer nog inte hjälpa. 600 är ändå rätt mycket röstningar.
Citera
2016-10-02, 10:20
Bannlyst
Citat:

Edit.. Men jag blir tveksam vad ni gör med tanke på kommentarer m.m. Jag berättade ett knep/tips som typ ingen känner till och är superavgörande o något alla hade velat veta, ingen här har ens kommenterat det, är ingen
vaken?
Var har du redogjort för ditt tips?
Citera
2016-10-02, 10:35
Medlem
Citat:
Är det inte bättre att använda crediterns för att visa sig själv mer i encounters? Att rösta fler gånger kommer nog inte hjälpa. 600 är ändå rätt mycket röstningar.

Nej för 600 gör kanske att man röstat på bara 50 aktiva, 16 kr till ger därmed ytterliggare 50 aktiva som alla skall rösta tillbaka på en och det är ju bra men tar sjukt lång tid om man inte då köper extravisningar, så dom hänger ihop men skall göras rätt
Senast redigerad av brasnyggman 2016-10-02 kl. 10:51.
Citera
2016-10-02, 10:51
Bannlyst
Citat:
Nej för 600 gör kanske att man röstat på 50 aktiva, 16 kr till ger därmed ytterliggare 50 som alla skall rösta tillbaka på en och det är ju bra men tar sjukt lång tid om man inte då köper extravisningar, så dom hänger ihop men skall göras rätt
Ojdå tänkte inte på det. Hur ska man spendera sina första 100 credits? Hur mycket kostar varje tjänst?

Ska jag radera och starta om min profil innan jag köper för bästa effekt?

Ärligt talar jag kommer testa en gång. Går det skit så köper jag tinder plus och reser till Island som enda blatten, där är man i alla fall exotisk för nordiska tjejer.
Citera
2016-10-02, 10:54
Medlem
Citat:
Så hur ska man spendera sina första 100 credits? Hur mycket kostar varje tjänst?

Ärligt talar jag kommer testa en gång. Går det skit så köper jag tinder plus och reser till Island som enda blatten, där är man i alla fall exotisk för nordiska tjejer.

Köp en glas istället för 16 spänn ger så lite och som jag sagt tidigare så händer det inte direkt så din satsning kommer att spridas över tid o du kommer inte att märka något
Citera
2016-10-02, 11:12
Medlem
Citat:
Var har du redogjort för ditt tips?

Jag vet inte men det är det med profilbilden, för är det något som borde vara viktigt, speciellt viktigt för er som gapar om utseendet så är det väl profilbilden.
Alla här inne använder sin icke bästa bild som profilbild, kan t.om vara så att det foto som tjejerna ser är ert sämsta foto och det är ju inte bra. Att då åtgärda detta är en del av det viktiga förarbetet jag pratar om för inte fan vill man köpa extravisningar till sitt sämsta foto, det är väl illa nog ändå att det är det första och enda foto dom ser när dom väl ser er
Senast redigerad av brasnyggman 2016-10-02 kl. 11:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in