2016-09-29, 23:25
Medlem
cossinuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Vad jag förstår så säger Martin att hans mor gjort sexuella saker på honom. Det står i Fuppen, hon kanske bara försökte stoppa tillbaka dom i muffen för att dom var så odugliga?!

Haha lol dagens sköna kommentar.
Citera
2016-09-30, 00:09
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Indirekt kostar hennes jävla avkomma både pengar och elände för berörda som kommer i deras väg.
En av avkomman (Martin) blev dubbelmördare, en annan (Johan) bara mördare och den tredje finns på Lexbase för mindre allvarliga aktiviteter än mord.

Ingen av bröderna heter Johan så var har du hittat denna fantom?
Citera
2016-09-30, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rappakalja2
Kan det möjligtvis vara denna du saknar - den är på 814 sidor

https://minfil.org/S1P2odb8b3/Solna_TR_B_4328-16_Aktbil_62.pdf
Japp, den saknade jag . Tack så mycket!
Citera
2016-09-30, 00:23
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Han har diagnoser enligt psykpapprena i FU. Minst två varav den ena är psykopat, så i dag får dom fängelse även om dom är totalt sjuka i huvudet.

ADHD, astma ICD 10 ,F192 och F 602. Den sista är psykopat enligt honom själv.

Är han psykopat är det bara att låsa in honom och kasta bort nyckeln. Det går inte att bota eller behandla sådana "människor".
Citera
2016-09-30, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ponydreams
Detta är vidrigt, dock inte förvånad att aftonhoran går ut med bild för och efternamn när det gäller en svensk man.. det är VIDRIGT.. hoppas den där horan Martin Jonsson får de jobbigt på kåken..

Det gör dom även när Abdullah har mördat någon. Men du ser nog vad du vill se då det bekräftar din världsbild. Lite som Martin (GM) här alltså.
Citera
2016-09-30, 00:42
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fullfart
Och vem är Johan då ??
Såvitt jag vet heter dom Martin, T och D....
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Ingen av bröderna heter Johan så var har du hittat denna fantom?
Kan tyvärr bara konstatera att en användare i tråden tidigare via PM har angivit ett felaktigt namn på den ena av bröderna.
Citera
2016-09-30, 00:54
Medlem
Tragiskt fall och jag mår dåligt av att tänka på hennes ångest den sista tiden i livet, usch.

Martin är ju helt skadad i huvudet och det är vi ju alla överens om, han borde aldrig få komma ut igen då han troligen begår liknande gärningar igen med tanke på hans "track record", då dödsstraff inte är en möjlighet kan man ju hoppas att nån klipper honom på insidan.
Det som förbryllar mig och en hel del andra vad det verkar är kvinnors fallenhet att falla för dessa män? Hur kan hon inte se alla varningssignalerna direkt? Tatuerad som en värsta kåkfarare (vilket han då även är) och uppenbarligen uppumpad på oiika substanser vilket man inte behöver vara ett geni för att klura ut. Det finns en trend i att se ut så idag och jag fattar inte vad varse kvinnor/män finner tilltalande till detta utseende och då även livsstil som medföljer, känns som en degenerering av människosläktet.
Citera
2016-09-30, 01:21
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Är han psykopat är det bara att låsa in honom och kasta bort nyckeln. Det går inte att bota eller behandla sådana "människor".

Det är beklämmande att se flera myndigheter uttala sig om mannen i den här FU. Vilket totalt misslyckande måste jag säga. Lotta orkade anmäla men åklagaren följde inte upp. Kriminalvården har uttalat sig riskbedömningen gällande Martin från kriminalvårdens sida var att det var hög risk för återfall i brott.
Kan det bli värre?

FU 691
Citat:
M: Jag åkte forst till Capio Maria, Jag åkte dit med A men hon lämnade sedan då de skulle lägga in mig. Sen ville de inte ha mig där då de såg mig som farlig.
Citera
2016-09-30, 01:57
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Men utav någon outgrundlig anledning så valde faktiskt Lotta att träffa idioten med alla dessa djävla tatueringarna som skickade signalen att håll dig borta, när larmet lyser red alert och personen inte kodar av signalen, vad ska samhället göra?

Omyndigförklara kvinnor eller?

Cantwell,s inlaga är ett skämt, vi kan inget göra åt vissa kvinnors idiotiska val.

(det fetade)

Hon skulle stannat hos sin mångårige pojkvän Per men han var väl för tråkig helt enkelt, ingen spänning alls för en kvinna i sina bästa år men hade hon stannat så hade hon sluppit otrogna karlar och diskjockeys och annat löst pack som passerade revy innan Jonsson. Att hon till slut sen träffade en tatuerad psykopat på facebook avrundade hela historien på ett mycket obehagligt sätt. Har precis börjat läsa FUP:et, tragisk läsning minst sagt. Betydligt bättre killar en facebookmannen som slog ihjäl henne växer på träd överallt men dom var tydligen ointressanta.......
Citera
2016-09-30, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleHero
Tragiskt fall och jag mår dåligt av att tänka på hennes ångest den sista tiden i livet, usch.

Martin är ju helt skadad i huvudet och det är vi ju alla överens om, han borde aldrig få komma ut igen då han troligen begår liknande gärningar igen med tanke på hans "track record", då dödsstraff inte är en möjlighet kan man ju hoppas att nån klipper honom på insidan.
Det som förbryllar mig och en hel del andra vad det verkar är kvinnors fallenhet att falla för dessa män? Hur kan hon inte se alla varningssignalerna direkt? Tatuerad som en värsta kåkfarare (vilket han då även är) och uppenbarligen uppumpad på oiika substanser vilket man inte behöver vara ett geni för att klura ut. Det finns en trend i att se ut så idag och jag fattar inte vad varse kvinnor/män finner tilltalande till detta utseende och då även livsstil som medföljer, känns som en degenerering av människosläktet.
Håller med till 100, klart det=1 mkt stor risk att slå sig ihop med en sån
person-----det borde Lotta ha insett och aldr gått in i relationen !

Äv om det var så som jag läst att det börj med att han sett hennes bild på Facebook,så borde hans
stil givetv väckt anstöt hos 1 normal tjej ! Hon hade inte kraft nog att utesluta hnm 1:a gången,
det blev tyv hennes död.
1 annat svårt misstag att flytta hem igen så fort efter tiden på skyddat boende, skulle ha stannat
där länge och gått vidare hos polis så kanske han hamn i fäng och Lotta fått tid på sig all flytta
längt norrut igen. Då hade han kanske gett upp henne för gott o börj dejta nya tjejer !

Trots att Lotta gjorde 1 par rikt tabbar-----finns igt annat än livstid för detta avskyvärda brott !
Senast redigerad av deakpeasley 2016-09-30 kl. 02:09.
Citera
2016-09-30, 02:34
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponnylover99
Geflar vad ful: http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/23616669/803/normal/1547fca27c528/martin.jpg
Han har inte svultit i häktet direkt.
Citera
2016-09-30, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Han har inte svultit i häktet direkt.
Tjock som 1 gris trots
att han inte förtj bättre kost+övr behanl än I. Jansson(svenskan som sitter inne i Etiopien för

människo-smuggl) !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in