Citat:
Ursprungligen postat av
MuscleHero
Tragiskt fall och jag mår dåligt av att tänka på hennes ångest den sista tiden i livet, usch.
Martin är ju helt skadad i huvudet och det är vi ju alla överens om, han borde aldrig få komma ut igen då han troligen begår liknande gärningar igen med tanke på hans "track record", då dödsstraff inte är en möjlighet kan man ju hoppas att nån klipper honom på insidan.
Det som förbryllar mig och en hel del andra vad det verkar är kvinnors fallenhet att falla för dessa män? Hur kan hon inte se alla varningssignalerna direkt? Tatuerad som en värsta kåkfarare (vilket han då även är) och uppenbarligen uppumpad på oiika substanser vilket man inte behöver vara ett geni för att klura ut. Det finns en trend i att se ut så idag och jag fattar inte vad varse kvinnor/män finner tilltalande till detta utseende och då även livsstil som medföljer, känns som en degenerering av människosläktet.
Håller med till 100, klart det=1 mkt stor risk att slå sig ihop med en sån
person-----det borde Lotta ha insett och aldr gått in i relationen !
Äv om det var så som jag läst att det börj med att han sett hennes bild på Facebook,så borde hans
stil givetv väckt anstöt hos 1 normal tjej ! Hon hade inte kraft nog att utesluta hnm 1:a gången,
det blev tyv hennes död.
1 annat svårt misstag att flytta hem igen så fort efter tiden på skyddat boende, skulle ha stannat
där länge och gått vidare hos polis så kanske han hamn i fäng och Lotta fått tid på sig all flytta
längt norrut igen. Då hade han kanske gett upp henne för gott o börj dejta nya tjejer !
Trots att Lotta gjorde 1 par rikt tabbar-----finns igt annat än livstid för detta avskyvärda brott !