2016-09-26, 15:20
Medlem
cnbs avatar
Påfyllning från Svenskcentralstimulans.com igen och som vanligt är leveranserna 10/10. Kul att verkligen inte en enda leverans av de (har blivit ett ansenligt antal nu sista veckorna) jag fått har haft det minsta att klaga på. Laddet är det bästa jag upplevt i Sverige och i Europa för övrigt också!
2016-09-26, 16:30
Medlem
Är RCB allmänt struligt? Beställning avbruten, ingen återbetalning eller meddelande.

Ingen röding änsålänge, vill bara vädra lite här
2016-09-27, 17:04
Medlem
Kingandaces avatar
Är RCB's nuvarande batch av 3-CMC något att ha eller?
2016-09-27, 23:22
Medlem
noobz1337s avatar
hur är rcbolagets 3-cmc? testade deras förra batch och den var inte jättebra s.a.s
2016-09-28, 16:32
Medlem
Fick från RC-Bolaget, fina kristaller, återkommer om kvalitén.

Tyvärr var packningen riktigt kass, även fast det bara är hälsofarlig vara så vill man undvika uppmärksamhet.
2016-09-29, 01:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Är RCB's nuvarande batch av 3-CMC något att ha eller?

Kört den 2ggr nu fyfan vad jag diggar skiten. Bra faktiskt men efter man kört flera timmar så behöver man dubbla dosen, men första linorna man tar fyfan vilket påslag!

Grymt jobb beställde 5g nu direkt av dom idag som jag förhopningsvis ska gotta mig på till helgen.
Så satsa på säger jag.
2016-09-29, 01:31
Bannlyst
Vill passa på gröna www.blandshoppen.se oxå deras amfetamin är riktigt fint! Kletigt och stinker som fan, fungerar prima både att skjuta och att snorta, värt var enda krona.
2016-09-29, 04:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bootypleaser
bara jag som tycker du överdriver hela tiden i dina inlägg? Tittat på vad du skrivit i dina tidigare inlägg och verkar som att du jobbar för hemsidan du promotar eller är du dom i sig? rätta mig gärna om jag har fel, du har i dina 10 senaste inlägg bara skrivit om dom o du verkar få sample o produkter varje dag ju, samt att ingen kan jämnföra sig med dessa o de har typ sålt kola i max 2v

förstår att hemsidan måste få upp kunder.. men detta är för obvious

Tänkte precis det samma. Gör reklam visst, men överdriv inte lixom.
2016-09-29, 04:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noobz1337
hur är rcbolagets 3-cmc? testade deras förra batch och den var inte jättebra s.a.s

Den dom hade/har inne just nu är bra enligt mig, tyckte dock att första linan gav riktigt bra påslag och mådde grymt bra, men efter ett par timmar behövde jag dubbla linorna men då fick jag inte samma kick som vid första linorna. Hade 2g som tog slut på några timmar bara så blev missnöjd, denna gång ska jag dundra på med en fet lina direkt och så ta en drink och så ladda på igen efter 10min. Annars är jag grymt nöjd med denna batch. Beställde 5g till igår så förhoppningsvis har jag 5g att gotta mig med imorgon redan, så har man lite imorgon och så även fredagen och lördagen. Blir nog bra det. Tycker jag inte känner någon markant skillnad mellan 3cmc och 4cmc faktiskt.
2016-09-29, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombingTheStreets
Tycker jag inte känner någon markant skillnad mellan 3cmc och 4cmc faktiskt.
Man undrar ju om det är samma batchar eller helt olika droger dom skickar ut

4-CMC för mig var en grov kick följt av rus i 15 min som sedan gick över i ett rus utan glädje, men men alla är väl olika kanske

Synd att det verkar gå åt så mycket av 3-CMC, men hellre fyller jag på en gång i timman och är i himlen hela tiden än att dra ut på det och vara halvtaggad stor del av ruset
2016-09-29, 13:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Man undrar ju om det är samma batchar eller helt olika droger dom skickar ut

4-CMC för mig var en grov kick följt av rus i 15 min som sedan gick över i ett rus utan glädje, men men alla är väl olika kanske

Synd att det verkar gå åt så mycket av 3-CMC, men hellre fyller jag på en gång i timman och är i himlen hela tiden än att dra ut på det och vara halvtaggad stor del av ruset

Men beställde du nyligen då ? Men alla reagerar nog olika som du säger.
Fick inget idag så hoppas på imorgon. Första linorna ger mer än dom 10+ linorna man drar sen där efter, synd för det går åt mycket av kristallen bara. Får se om 5g räcker 2 dygn denna gång
2016-09-29, 15:25
Medlem
orrecrists avatar
Aromer -jävligt proffsigt & snyggt paketerat. Dock har dom tydligen gått ifrån att tynga ut sina brev med smågrus & istället börjat med någon form av aska?! 😂 Eller det ser ut som aska men är som grå sand elle nått. Skall bli skoj att testa deras 6-eapb, fick hem fyra röda.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in