28 718 besökare online
1 055 407 medlemmar • 55 292 122 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Livsstil Hår- och kroppsvård
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Stormchaser
Medlem
Fick också mina prylar från BarbieTan

Blev oroad över att deras order-mail inte fungerade häromveckan.

Delivery to the following recipient failed permanently:

Technical details of permanent failure:
The recipient server did not accept our requests to connect. Learn more at https://support.google.com/mail/answer/7720
[barbietan.com. 80.82.79.41: socket error]

hooka
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av annsi6
Härligt o höra att det fungerar! Jag ska ta en Före bild nu så får vi se om några veckor. Hur länge tog du mellot från kopparbrun innan du åkte?

Jag tror jag körde ca 6 dagar innan jag åkte, började dock köra på ganska hårt här hemma sen igen och nu får jag nog börja lugna mig lite så dom känner igen mig på jobbet på måndag

lint0tt
Medlem
Kopparbrun verkar vara som dom flesta, ganska opålitlig. Har fått besked att paket skulle skickas i lördags förra veckan 17/9 men inte fått nått än och inte heller fått något svar när man försökt få tag i personen för mer info. Så därför rekommenderar jag alla som skall testa en kran för första gången att endast beställa ETT kit.

hooka
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av lint0tt
Kopparbrun verkar vara som dom flesta, ganska opålitlig. Har fått besked att paket skulle skickas i lördags förra veckan 17/9 men inte fått nått än och inte heller fått något svar när man försökt få tag i personen för mer info. Så därför rekommenderar jag alla som skall testa en kran för första gången att endast beställa ETT kit.

Jag är ganska säker på att kopparbrun gör rätt för sig! Det finns andra saker i den branschen som kan strula till sig för säljare.. Eftersom man inte får sälja MT2 men inte gör något brott vare sig man köper eller brukar MT2 så kan ibland vissa instanser ställa till det för personerna som vill hjälpa till att förmedla produkter..

Bara för att man inte gör något brott när man köper och brukar MT2 så behöver man inte berätta vad man köpt om man skulle få frågan av någon instans, förutom om man köpt dyrt injektionsvatten för att man inte vill injicera med tvivelaktiga produkter från apoteket som är avsedda för andra ändamål.

Sorry för offtopic men jag vet att många säljare har problem i dagsläget.. Och många av dessa säljare säljer ju också dyrt injektionsvatten som många köper..

Mvh

Kortspelet
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av hooka
Jag är ganska säker på att kopparbrun gör rätt för sig! Det finns andra saker i den branschen som kan strula till sig för säljare.. Eftersom man inte får sälja MT2 men inte gör något brott vare sig man köper eller brukar MT2 så kan ibland vissa instanser ställa till det för personerna som vill hjälpa till att förmedla produkter..

Bara för att man inte gör något brott när man köper och brukar MT2 så behöver man inte berätta vad man köpt om man skulle få frågan av någon instans, förutom om man köpt dyrt injektionsvatten för att man inte vill injicera med tvivelaktiga produkter från apoteket som är avsedda för andra ändamål.

Sorry för offtopic men jag vet att många säljare har problem i dagsläget.. Och många av dessa säljare säljer ju också dyrt injektionsvatten som många köper..

Mvh
du jobbar säkert där vill säkert att folk ska beställa mer från det scam företaget !!! faan skit inte ska jag beställa från något scam företag

hooka
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av Kortspelet
du jobbar säkert där vill säkert att folk ska beställa mer från det scam företaget !!! faan skit inte ska jag beställa från något scam företag

Det jag kan säga är att jag fått höra att vissa leverantörer har problem med myndigheter..
Jag har inga kopplingar till någon shop.

Mvh

Svara på ämne
Svara Topp Dela