Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-20, 16:05
  #12553
Medlem
Kalashs avatar
Ännu en gröning till kopparbrun at gmail, enkel och smidig att ha att göra med!
2016-09-20, 21:45
  #12554
Medlem
Happylands avatar
Jag köpte från mshop tidigare i år och körde ca. 3 månader, kommer aldrig testa igen. Solade mer frekvent både i sol och solarium men kände inte direkt att jag blev brunare än vanligt, sedan fick jag stora "finnar" i ansiktet (aldrig haft problem med acne tidigare) som blev till sår. Medan det läkte blev det som mörka fläckar i ansiktet eftersom melanotanet gör sårskorpan/ärrvävnaden mörkare. Såg fan inte klok ut.
2016-09-21, 13:01
  #12555
Medlem
Har beställt från Barbietan.com vid 4 tillfällen! Dom har levererat i tid vid 3 av dessa tillfällen? 4 gången så tog det dock lite längre än angiven tid! Men grejerna kom och dom höll samma höga kvalitet som tidigare! Jag är lite tidsfarsist så jag var ändå tvungen att kritisera dom lite, även om jag summerat var mer än nöjd! Dom gav ett trovärdigt svar att dom haft ett väldigt högt tryck på försäljningen samtidigt som tullen kört en nationell kampanj mot internet butiker! Så detta i kombination med lite interna problem, och polistillslag lett till att dom inte kunde levera som utlovat! Detta ska emellertid vara åtgärdat nu och de kunder som inte fått sina varor i tid är kommer att bli kompenserade med rabbatkoder efter att du fått sina grejer!
I kombination med det låga priset och den riktigt goda kvalitet så kan jag varmt gröna Barbietan.com trots att jag fick vänta ett tag på mina grejer! Jag har handlat "gråzonsprepparat" på nätet av svenska shoppar i 10 år och man måste vara medveten att saker som polistillslag tullbeslag mm händer! Men så länge man får sina grejer tillslut och är nöjd med kvaliteten så får man accepterar detta! Det är ju trots inte som att köpa mjölk på Ica att handla denna sort av preparat på nätet!
Man borde kritisera tullen istället som släpper in tonvis med tyngre droger men lägger massa energi på att komma åt ofarliga produkter som inte ens är olagliga att bruka eller inneha.
2016-09-21, 15:18
  #12556
Medlem
annsi6s avatar
Grönar också kopparbrun.

Fick mina grejer från barbietan nu, så får väl gröna dem också trots en lång väntan men förstår att dem haft problem. Nu lär mellot räcka minst ett halvår

Inte solat solarium el använt mello på ca 9mån, folk säger att jag är brun så kanske inte kan bli sådär blek längre men ska inte bli för brun, lätt o bli "blind" men ett tag såg det sjukt ut.
Får se hur dessa funkar.... Blev röd och mådde rejält illa efter sticket från kopparbrun ialf, glömt bort hur d kändes i början av en mt-kur..fast tog rätt mycket
2016-09-21, 16:17
  #12557
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annsi6
Grönar också kopparbrun.

Fick mina grejer från barbietan nu, så får väl gröna dem också trots en lång väntan men förstår att dem haft problem. Nu lär mellot räcka minst ett halvår

Inte solat solarium el använt mello på ca 9mån, folk säger att jag är brun så kanske inte kan bli sådär blek längre men ska inte bli för brun, lätt o bli "blind" men ett tag såg det sjukt ut.
Får se hur dessa funkar.... Blev röd och mådde rejält illa efter sticket från kopparbrun ialf, glömt bort hur d kändes i början av en mt-kur..fast tog rätt mycket

Jag mår dåligt 1-3 stick efter långt uppehåll. Men jag har vänner som mår dåligt hela tiden på mt2.
Jag har precis kommit hem från utlandet och använt mt2 från kopparbrun. Jag ser inte längre ut som en svensk

Mvh
2016-09-21, 21:52
  #12558
Medlem
annsi6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hooka
Jag mår dåligt 1-3 stick efter långt uppehåll. Men jag har vänner som mår dåligt hela tiden på mt2.
Jag har precis kommit hem från utlandet och använt mt2 från kopparbrun. Jag ser inte längre ut som en svensk

Mvh

Härligt o höra att det fungerar! Jag ska ta en Före bild nu så får vi se om några veckor. Hur länge tog du mellot från kopparbrun innan du åkte?
2016-09-22, 08:43
  #12559
Medlem
Fick också mina prylar från BarbieTan

Blev oroad över att deras order-mail inte fungerade häromveckan.

Delivery to the following recipient failed permanently:

Technical details of permanent failure:
The recipient server did not accept our requests to connect. Learn more at https://support.google.com/mail/answer/7720
[barbietan.com. 80.82.79.41: socket error]
2016-09-24, 13:38
  #12560
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annsi6
Härligt o höra att det fungerar! Jag ska ta en Före bild nu så får vi se om några veckor. Hur länge tog du mellot från kopparbrun innan du åkte?

Jag tror jag körde ca 6 dagar innan jag åkte, började dock köra på ganska hårt här hemma sen igen och nu får jag nog börja lugna mig lite så dom känner igen mig på jobbet på måndag
2016-09-24, 22:54
  #12561
Medlem
Kopparbrun verkar vara som dom flesta, ganska opålitlig. Har fått besked att paket skulle skickas i lördags förra veckan 17/9 men inte fått nått än och inte heller fått något svar när man försökt få tag i personen för mer info. Så därför rekommenderar jag alla som skall testa en kran för första gången att endast beställa ETT kit.
2016-09-25, 00:23
  #12562
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lint0tt
Kopparbrun verkar vara som dom flesta, ganska opålitlig. Har fått besked att paket skulle skickas i lördags förra veckan 17/9 men inte fått nått än och inte heller fått något svar när man försökt få tag i personen för mer info. Så därför rekommenderar jag alla som skall testa en kran för första gången att endast beställa ETT kit.

Jag är ganska säker på att kopparbrun gör rätt för sig! Det finns andra saker i den branschen som kan strula till sig för säljare.. Eftersom man inte får sälja MT2 men inte gör något brott vare sig man köper eller brukar MT2 så kan ibland vissa instanser ställa till det för personerna som vill hjälpa till att förmedla produkter..

Bara för att man inte gör något brott när man köper och brukar MT2 så behöver man inte berätta vad man köpt om man skulle få frågan av någon instans, förutom om man köpt dyrt injektionsvatten för att man inte vill injicera med tvivelaktiga produkter från apoteket som är avsedda för andra ändamål.

Sorry för offtopic men jag vet att många säljare har problem i dagsläget.. Och många av dessa säljare säljer ju också dyrt injektionsvatten som många köper..

Mvh
2016-09-26, 09:28
  #12563
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hooka
Jag är ganska säker på att kopparbrun gör rätt för sig! Det finns andra saker i den branschen som kan strula till sig för säljare.. Eftersom man inte får sälja MT2 men inte gör något brott vare sig man köper eller brukar MT2 så kan ibland vissa instanser ställa till det för personerna som vill hjälpa till att förmedla produkter..

Bara för att man inte gör något brott när man köper och brukar MT2 så behöver man inte berätta vad man köpt om man skulle få frågan av någon instans, förutom om man köpt dyrt injektionsvatten för att man inte vill injicera med tvivelaktiga produkter från apoteket som är avsedda för andra ändamål.

Sorry för offtopic men jag vet att många säljare har problem i dagsläget.. Och många av dessa säljare säljer ju också dyrt injektionsvatten som många köper..

Mvh
du jobbar säkert där vill säkert att folk ska beställa mer från det scam företaget !!! faan skit inte ska jag beställa från något scam företag
2016-09-26, 13:17
  #12564
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kortspelet
du jobbar säkert där vill säkert att folk ska beställa mer från det scam företaget !!! faan skit inte ska jag beställa från något scam företag

Det jag kan säga är att jag fått höra att vissa leverantörer har problem med myndigheter..
Jag har inga kopplingar till någon shop.

Mvh

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback