Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-22, 19:44
  #11317
Medlem
wasabi84s avatar
Har tagit samma tjack ett tag men idag känner jag mig full, alltså av alkohol. Yrsel som bara den, det snurrar i jag ser dubbelt då och då. Det är inte blodtrycket utan konstant. Äter och sover. det har alltså imge blivit såhär innan. ..


..fattar ingenting.
Någon?,
Citera
2016-09-22, 20:01
  #11318
Medlem
Trittonands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Brukar ta någon opioid/opiat med 3-4 jointar färdigrulllade sedan röker jag i sängen och slocknar efter ett tag. funkar mycket bra. Brukar inte landa på benzo utan jag tar dom samtidigt som när jag tar tjack. för måendet blir så sjukt mycket bättre. Man känner sig ostoppbar. Blir aldrig våldsam om inte någon startar upp nåt. På den blandlingen blir jag go som bara den, riktigt slirig men ändå kontroll över allt. Så underbart. Kan garantera att man däckar som en klubbad säl när man håller på sådär som jag. Man lever bara en gång. Lika bra att njuta av livet på sitt eget sätt som man tycker fungerar bra. Inget jag dock skulle rekommendera folk till att göra som jag gör. Gäller att ha bra kontroll och diciplin om man ska ge sig ut på såna här äventyr. Love my life!

Det lutar mot att prova lite Indica för sömn, eller så blir det väl nån jävla benzo men får väl väga prisvärdhet mot biverkningar / utsättning / faktiskt antal timmar i sömn.

3-4 jointar. Vid läggdags? Vardagar med en klocka som ringer in dig till ett jobb vid åtta (på morgonen)?
Citera
2016-09-23, 01:50
  #11319
Medlem
wasabi84s avatar
Blev bra igen efter 2 benso och "mirakel kuren " (ljummet vatten med citron och socker) , hjälper även mot ledvärk bl.a.
Citera
2016-09-23, 13:08
  #11320
Medlem
markooz86s avatar
Tar det mycket stryk på kroppen om man dricker och kör tjossan race på typ 3-4 dagar åt stöten vad är det som tar stryk osv?

körde så mycket förut men sen blev man bara snöig satt bara å blinka inget mer hände typ!

märkt att man blivit lite segare i tal osv! Kanske bara vad man tror eller känner?
Citera
2016-09-23, 18:03
  #11321
Medlem
Vilken benzo tycker ni är bäst för att komma ner efter typ 24 timmar om man är vaken så länge (kort)
Citera
2016-09-23, 20:15
  #11322
Medlem
Trittonands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenmenluktarstor
Vilken benzo tycker ni är bäst för att komma ner efter typ 24 timmar om man är vaken så länge (kort)

Xanor, Stesolid eller kanske Stilnoct borde väl vara lättast att få tag på, eller nån "modern" variant av roppar...
Citera
2016-09-23, 20:34
  #11323
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenmenluktarstor
Vilken benzo tycker ni är bäst för att komma ner efter typ 24 timmar om man är vaken så länge (kort)

Bara jag som kan somna på tjack?
Citera
2016-09-24, 11:00
  #11324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Bara jag som kan somna på tjack?

Jepp
Citera
2016-09-24, 11:12
  #11325
Medlem
wasabi84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Bara jag som kan somna på tjack?

Jag kan sova samt äta men jag kan oxå ignorera tröttheten och hungern och bara köra på...

Men några sängfösare i form av linor eller liten panna brukar sitta som att smäck...


Nope ingen adhd.
Citera
2016-09-24, 12:26
  #11326
Medlem
harems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Bara jag som kan somna på tjack?

Drog tjack igår, ca 400 mg under hela kvällen/natten.
Gick upp kl 6 på morgonen igår, drog hem till en tinderbrud kl 6 natten under tjackintaget. Hon somnade rätt snart och jag hade så jävla tråkigt så somnade medvetet om man kan säga så.
Inga problem där inte.
Citera
2016-09-25, 18:13
  #11327
Medlem
Breignstus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasabi84
Blev bra igen efter 2 benso och "mirakel kuren " (ljummet vatten med citron och socker) , hjälper även mot ledvärk bl.a.

Jobbigt det där, när man har en hyggligt underbyggd uppfattning om hur man reagerar, och kroppen plötsligt förefaller tycka att det har blivit dags att spontant pröva en helt ny metod att ta sig an substansen.

Det gläder mig att höra att du visade kroppen vem som bestämmer, och att det gick någorlunda kvickt..
Citera
2016-09-25, 20:41
  #11328
Medlem
Fått tag i väldigt fint klet och torka lite av de och det förlora lite i vikt såklart, men är det bara skit som avdunstnar?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback