30 925 besökare online
1 055 055 medlemmar • 55 274 257 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Droger Centralstimulantia
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Trittonand
Medlem
Trittonands avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Redlinez
Brukar ta någon opioid/opiat med 3-4 jointar färdigrulllade sedan röker jag i sängen och slocknar efter ett tag. funkar mycket bra. Brukar inte landa på benzo utan jag tar dom samtidigt som när jag tar tjack. för måendet blir så sjukt mycket bättre. Man känner sig ostoppbar. Blir aldrig våldsam om inte någon startar upp nåt. På den blandlingen blir jag go som bara den, riktigt slirig men ändå kontroll över allt. Så underbart. Kan garantera att man däckar som en klubbad säl när man håller på sådär som jag. Man lever bara en gång. Lika bra att njuta av livet på sitt eget sätt som man tycker fungerar bra. Inget jag dock skulle rekommendera folk till att göra som jag gör. Gäller att ha bra kontroll och diciplin om man ska ge sig ut på såna här äventyr. Love my life!

Det lutar mot att prova lite Indica för sömn, eller så blir det väl nån jävla benzo men får väl väga prisvärdhet mot biverkningar / utsättning / faktiskt antal timmar i sömn.

3-4 jointar. Vid läggdags? Vardagar med en klocka som ringer in dig till ett jobb vid åtta (på morgonen)?

wasabi84
Medlem
wasabi84s avatar
Blev bra igen efter 2 benso och "mirakel kuren " (ljummet vatten med citron och socker) , hjälper även mot ledvärk bl.a.

markooz86
Medlem
markooz86s avatar
Tar det mycket stryk på kroppen om man dricker och kör tjossan race på typ 3-4 dagar åt stöten vad är det som tar stryk osv?

körde så mycket förut men sen blev man bara snöig satt bara å blinka inget mer hände typ!

märkt att man blivit lite segare i tal osv! Kanske bara vad man tror eller känner?

litenmenluktarstor
Medlem
Vilken benzo tycker ni är bäst för att komma ner efter typ 24 timmar om man är vaken så länge (kort)

Trittonand
Medlem
Trittonands avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av litenmenluktarstor
Vilken benzo tycker ni är bäst för att komma ner efter typ 24 timmar om man är vaken så länge (kort)

Xanor, Stesolid eller kanske Stilnoct borde väl vara lättast att få tag på, eller nån "modern" variant av roppar...

hybbe
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av litenmenluktarstor

Bara jag som kan somna på tjack?

litenmenluktarstor
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av hybbe

Jepp

wasabi84
Medlem
wasabi84s avatar
Citat:

Jag kan sova samt äta men jag kan oxå ignorera tröttheten och hungern och bara köra på...

Men några sängfösare i form av linor eller liten panna brukar sitta som att smäck...

Nope ingen adhd.

harem
Medlem
harems avatar
Citat:

Drog tjack igår, ca 400 mg under hela kvällen/natten.
Gick upp kl 6 på morgonen igår, drog hem till en tinderbrud kl 6 natten under tjackintaget. Hon somnade rätt snart och jag hade så jävla tråkigt så somnade medvetet om man kan säga så.
Inga problem där inte.

Svara på ämne
Svara Topp Dela