2016-09-12, 12:17
Medlem
visdomst4nds avatar
Finns det ens något sådant?
Jag tar mig ur opiat och lite benso missbruk. Mår inte jättebra med vill ha något nice under tiden den här skiten pågår.

Finns det ens? Jag vet inget om Rc
Citera
2016-09-12, 12:57
Medlem
Skit i alla RC droger och ta lyrica ist för AT på opiater eller Benz, du kan köpa billigt som fan lyrica som gör dig frisk tills du blir bättre. Börja ta 1 kapsel varje dag i 5 dagar sen klipper du lyrican helt men håll dig bara till 1 kapsel om dagen och inte flum doser.

Du kommer undan lyrica AT och gör så du får ut opiaterna ur kroppen.

Eller så klara du ut stormen på egen hand utan hjälp av andra droger.

Lyrica har förstört många människor men hjälpt också dussintals människor det är bara man måste ha disciplin mot sig själv och inte höja dosen rejält så man blir påverkad, det räcker att man inte känner något rus men har lyrican i kroppen hjälper mot AT mot opiater/benz frossan,RLS,svettningarna,ångest,depressionen m.m.

Ta hand om dig.
Citera
2016-09-12, 13:10
Medlem
visdomst4nds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Skit i alla RC droger och ta lyrica ist för AT på opiater eller Benz, du kan köpa billigt som fan lyrica som gör dig frisk tills du blir bättre. Börja ta 1 kapsel varje dag i 5 dagar sen klipper du lyrican helt men håll dig bara till 1 kapsel om dagen och inte flum doser.

Du kommer undan lyrica AT och gör så du får ut opiaterna ur kroppen.

Eller så klara du ut stormen på egen hand utan hjälp av andra droger.

Lyrica har förstört många människor men hjälpt också dussintals människor det är bara man måste ha disciplin mot sig själv och inte höja dosen rejält så man blir påverkad, det räcker att man inte känner något rus men har lyrican i kroppen hjälper mot AT mot opiater/benz frossan,RLS,svettningarna,ångest,depressionen m.m.

Ta hand om dig.

Bra ide men första veckan käkade jag det, i pulverform och en tesked o ibland sked om dagen. Har fortfarande kvar men vvågar inte tända av på det också... Dessa jävla avtändningar.
Något mirakel måste väl finnas?
Citera
2016-09-13, 07:10
Medlem
Mommejrs avatar
trappa ned på bägge tills du kan klippa, eller kan tex loperamid funka mot opis. det är en svag receptfri opiat som annars inte tar sig igenom blod/hjärn barriären så bra.
Citera
2016-09-13, 16:37
Medlem
skeggmuffs avatar
Finns tyvärr inte ngn bra RC ute just nu ifall du inte vill ha opiater/benzo enligt mig. Skulle ATn bli överjävlig dock så rekommenderar jag att du köper en liten mängd Tetrahydrofuran-fentanyl (Rc-opiat) samt Flunitrazolam (Rc-benso) och använder dig av i små doser för att trappa ner.

Lyrica är dock det allra bästa mot AT som ngn skrev tidigare
Citera
2016-09-14, 15:32
Medlem
visdomst4nds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skeggmuff
Finns tyvärr inte ngn bra RC ute just nu ifall du inte vill ha opiater/benzo enligt mig. Skulle ATn bli överjävlig dock så rekommenderar jag att du köper en liten mängd Tetrahydrofuran-fentanyl (Rc-opiat) samt Flunitrazolam (Rc-benso) och använder dig av i små doser för att trappa ner.

Lyrica är dock det allra bästa mot AT som ngn skrev tidigare

Misstänkte att det inte skulle finnas en rc som undviker dessa två substanser.
Jag får trappa ur och gilla läget, hur segt det nu än är.
Citera
2016-09-14, 15:49
Medlem
linusbjornes avatar
Kan tipsa om Kratom, det ska tydligen vara bra för just folk som vill sluta med opiater/opioder

Här är en länkande Med en video värd att se ang ämnet, https://m.youtube.com/watch?v=l9-TrCUTg_0
Citera
2016-09-15, 01:58
Medlem
skeggmuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visdomst4nd
Misstänkte att det inte skulle finnas en rc som undviker dessa två substanser.
Jag får trappa ur och gilla läget, hur segt det nu än är.

Jo dom enda RCs som är bra drag i atm är ju de hallucinogena, men att ta det när man har abstinensbesvär är oftast en jävligt dum idè.

En del centralstimulerande finns ju också men när man läser folks recensioner så är det mest pengar i sjön.

Varför vill du enbart ha RC-droger om man får fråga?
Citera
2016-09-16, 17:35
Medlem
visdomst4nds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skeggmuff
Jo dom enda RCs som är bra drag i atm är ju de hallucinogena, men att ta det när man har abstinensbesvär är oftast en jävligt dum idè.

En del centralstimulerande finns ju också men när man läser folks recensioner så är det mest pengar i sjön.

Varför vill du enbart ha RC-droger om man får fråga?

Jag vet att elvanse har hjälpt mig under en hel dag men när den börjar dala ur så mår man betydligt sämre och har man otur så sover man ingenting.. Centralstimulanta är skönt, men man får bita i gräset efteråt.

Varför RC? För jag vet inga andra substanser som kan låta mig 'andas' medans jag tänder av. Måste göra ärenden ute o skit så har lite smått panik och rc's är det ända jag känner till som kanske kan vara något. Men tydligen går inte det heller.
Citera
2016-09-17, 03:47
Bannlyst
Citat:
Jag vet att elvanse har hjälpt mig under en hel dag men när den börjar dala ur så mår man betydligt sämre och har man otur så sover man ingenting.. Centralstimulanta är skönt, men man får bita i gräset efteråt.

Varför RC? För jag vet inga andra substanser som kan låta mig 'andas' medans jag tänder av. Måste göra ärenden ute o skit så har lite smått panik och rc's är det ända jag känner till som kanske kan vara något. Men tydligen går inte det heller.
Har du testat lyrica? Det kan hjälpa bra.
Citera
2016-09-18, 19:19
Medlem
skeggmuffs avatar
Citat:

Isåfall är a-PiHp det ända som är hyfsat värt, går beställa från rc24
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in