Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-09-14, 17:58
  #1
Medlem
Arne Bajses avatar
Riksfjollan Christer Lindarw är lika homosexuell som Jonas Gardell, men Christer är mycket mer feminin och inte lika kontroversiell....tills nu !!

Så karln är hela 63 år (ehum karln var kanske att ta i) Christer har iaf på sin ålders höst bestämt sig för att ge ut sina memoarer.

Hugade bokspekulanter lockas med historier om "spektakulära älskare" Dock vill fröken Christer inte avslöja namnen på dem, pga att de är gifta och har familj.

Vilka är de spektakulära älskarna ? Är det Magnus Uggla ? Christer Sjögren ? Bert Karlsson ? Babsan eller några andra kända namn ?

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle23521049.ab
Citera
2016-09-14, 19:02
  #2
Medlem
sajebiss avatar
För länge sen gick det rykten om att han skulle ha sexat med D Bowie.

Nu är väl iof inte jag någon kändis men en natt för länge sen blev jag erbjuden en personlig visning av hans våning med tillhörande terras på Foresta på Lidingö. Tackade nej vänligt men bestämt kanske jag ska tillägga.
Citera
2016-09-14, 19:55
  #3
Medlem
Hoggs avatar
Är inte Lindarw känd för att ha en riktigt stor kuk? Det skulle då vara spännande att veta om han är bottom eller top. Det skulle ju faktiskt vara lustigt om han är top, för vilka gifta män är det då som han har förstört rövhålet på? Skvallret blir lite ju extra häftigt då!
Citera
2016-09-14, 21:15
  #4
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
För länge sen gick det rykten om att han skulle ha sexat med D Bowie.

Om Bowie var en av de spektakulära älskarna, så kunde han väl ha avslöjat det eftersom Bowie är död.

Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Nu är väl iof inte jag någon kändis men en natt för länge sen blev jag erbjuden en personlig visning av hans våning med tillhörande terras på Foresta på Lidingö. Tackade nej vänligt men bestämt kanske jag ska tillägga.

Alltså det bekräftar min misstanke om att Christer gillar att förföra hetero-män.

Citat:
Ursprungligen postat av Hogg
Är inte Lindarw känd för att ha en riktigt stor kuk? Det skulle då vara spännande att veta om han är bottom eller top. Det skulle ju faktiskt vara lustigt om han är top, för vilka gifta män är det då som han har förstört rövhålet på? Skvallret blir lite ju extra häftigt då!

Att Lindarw är en bottom råder inget tvivel om eftersom han är så feminin och spensligt byggd. Jonas Gardell är säkert en top, medans Mark Lewengood är bottom. Undrar om Kent Finell och Lennart Swahn i salig åminnelse var top eller bottom

Jag tror att Lindarw mest sysslat med oralsex genom åren. Kan inte tänka mig att gifta kändisar som tex. Uggla har haft analsex med med Christer.
Citera
2016-09-14, 21:50
  #5
Medlem
Enligt Lindarw ville Uggla knulla men blev nekad. Uggla förnekar detta naturligtvis, bland annat i låten "nallebjörn"
__________________
Senast redigerad av chalmers93 2016-09-14 kl. 21:52.
Citera
2016-09-14, 22:26
  #6
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chalmers93
Enligt Lindarw ville Uggla knulla men blev nekad. Uggla förnekar detta naturligtvis, bland annat i låten "nallebjörn"

Nja, han hade påstått att Uggla hade raggat på honom, frågan är om Christer var iförd "drag" och Uggla misstog honom för en kvinna, när han stod där lite lullig i kön till café Opera nångång på 80-talet.

Citat Lindarw: I gayvärlden är det alltid lite spännande om en straight kille plötsligt visar intresse för en, säger han.

Men jag kan säga att på 1980-talet när han försökte få hem mig en gång så mådde jag illa”.
Och det blev alltså ingen hemgång med Magnus Uggla.
– Jag tyckte han var så liten. Det var inte tillräckligt mycket karl, säger han.


Det kan ju ha varit tvärtom. Christer fick nobben av Uggla och i sin bitterhet försökte han vända på historien.
Citera
2016-09-14, 22:27
  #7
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogg
Är inte Lindarw känd för att ha en riktigt stor kuk? Det skulle då vara spännande att veta om han är bottom eller top. Det skulle ju faktiskt vara lustigt om han är top, för vilka gifta män är det då som han har förstört rövhålet på? Skvallret blir lite ju extra häftigt då!

Han hade nakenbilder på bögsajten "qruiser" för några år sedan, vilka började cirkulera runt på nätet.
Inte någon bamsing direkt, lite över medel på sin höjd. Varken liten eller stor.
Citera
2016-09-14, 22:56
  #8
Medlem
Arne Bajses avatar
Christer har inte sagt mycket om sina spektakulära kändisligg annat än att Uggla har raggat på honom och att Kim Anderzon och han har haft samma älskare.

Bara att fundera på vilka Kim Anderzons kan tänkas ha legat med:

Helge Skoog
Loffe Carlsson
Jarl Kulle
Björn Kjellman
Magnus Härenstam
Ted Åström
Johannes Brost
Jarl Borssén
Citera
2016-09-15, 13:19
  #9
Medlem
Hoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Han hade nakenbilder på bögsajten "qruiser" för några år sedan, vilka började cirkulera runt på nätet.
Inte någon bamsing direkt, lite över medel på sin höjd. Varken liten eller stor.

Jaha, det var ju tråkigt. Hur började ryktet om Lindarws jättekuk då? Den kanske är stor för hans yrke, alltså att han har svårt att vika undan den när han ska ha på sig tajta små trosor.
Citera
2016-09-15, 14:37
  #10
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogg
Jaha, det var ju tråkigt. Hur började ryktet om Lindarws jättekuk då? Den kanske är stor för hans yrke, alltså att han har svårt att vika undan den när han ska ha på sig tajta små trosor.

Hämtat från tråden "vilka kändisar har stora resp små kukar"

Citat:
Ursprungligen postat av toman
Trots att detta är ett urgammalt inlägg vill jag bekräfta det.

Christer Lindarw har vansinnigt stor kuk. Jag har själv sett honom flera gånger på nakenbad i stockholmsområdet. Nästa gång ska jag ta mod till mig och fråga hur han gör när han uppträder. Fotobevis; näe - tar man upp en kamera på ett nakenbad blir man lynchad.
Citera
2016-09-15, 17:22
  #11
Medlem
Moltas666s avatar
För den som känner ett oemotståndligt intresse för Lindarws bok...

http://www.bonnierfakta.se/bocker/me...is-is-my-life/

219 riksdaler + frakt.
Citera
2016-09-15, 17:41
  #12
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
För den som känner ett oemotståndligt intresse för Lindarws bok...

http://www.bonnierfakta.se/bocker/me...is-is-my-life/

219 riksdaler + frakt.

Det är mycket Christer Lindarw i media just nu. Han ger en stor intervju i tidningen VI.

Citat:

Men ögonen lyser, för det är just de heterosexuella männen som lockat honom mest. Genom livet. Bland bögar finns en oskriven lag, får jag lära, att bäst av allt är att ragga upp en straight man.
-Det är som att fälla ett fridlyst byte. En riktig tiotaggare.


Citat: (angående hans spektakulära älskare)

Han är gift idag, har barn - och är mycket , mycket känd. Hans fru vet om den kärleksaffären vi en gång hade, det är inget konstigt med den. Ändå ville han inte bli avslöjad. Det skulle bli ett för stort ramaskri, sa han.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback