Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-22, 18:01
  #277
Medlem
Guld-Rolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 410803
När många andra pensionärer lever stillsamma liv på ålderns höst så sitter Lovisa Sundman som en bitter gammal tant och gör hetsiga utfall på twitter, vilka ibland verkar vara farligt nära senildement svammel.

Förresten, exakt hur gammal är tant?
Tanten är förvisso gammal men inte fullt lika gammal som hon ser ut att vara, åren har verkligen inte behandlat henne väl. Är hon möjligen tidigare missbrukare? Hon kläcktes den 15 mars 1957 vilket dags dato gör henne till 59 år gammal.
Citera
2016-07-23, 11:46
  #278
Medlem
410803s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guld-Rolle
Tanten är förvisso gammal men inte fullt lika gammal som hon ser ut att vara, åren har verkligen inte behandlat henne väl. Är hon möjligen tidigare missbrukare? Hon kläcktes den 15 mars 1957 vilket dags dato gör henne till 59 år gammal.

Där hade jag verkligen fel, jag var helt övertygad att hon var 65+. Att hon åldrats så illa kan mycket väl bero på ett långvarigt missbruk, högst troligt ett blandmissbruk. Jag kanske även lurades av hennes personlighet. Hon har en personlighet som om hon svalt en låda citroner. Bara 59 år och redan så illa medfaren fysiskt och psykiskt. Världen är grym.
Citera
2016-07-29, 07:27
  #279
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Finns det nån tråd tillägnad Loan Sundman?
Citera
2016-09-10, 11:32
  #280
Medlem
Guld-Rolles avatar
Jag skrev ett inlägg om Martin Fredrikssons personliga utveckling här: (FB) Skvaller om Martin Fredriksson
Citera
2016-09-10, 16:01
  #281
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guld-Rolle
Tanten är förvisso gammal men inte fullt lika gammal som hon ser ut att vara, åren har verkligen inte behandlat henne väl. Är hon möjligen tidigare missbrukare? Hon kläcktes den 15 mars 1957 vilket dags dato gör henne till 59 år gammal.

Det där är bara larv. Hur ska en 59-åring se ut? Har du ingen mer välgrundad kritik mot henne än den mot hennes utseende är det bara att lägga ner.
Citera
2016-09-10, 17:13
  #282
Medlem
Guld-Rolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Det där är bara larv. Hur ska en 59-åring se ut? Har du ingen mer välgrundad kritik mot henne än den mot hennes utseende är det bara att lägga ner.
Man ska givetvis inte recensera andra människors utseenden såvida de inte lever av det. Min fråga var allvarligt menad, hon skulle kunna ha bakgrund som missbrukare. Det säger jag inte för att misskreditera henne utan jag frågar av nyfikenhet. Det framgår av tweets från henne att hon har vissa livserfarenheter kring missbruksfrågor men det har inte framgått om det är hon själv som avses eller någon närstående.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback