Citat:
Ursprungligen postat av
Captain.Johansson
Han var bara inhoppare 2 matcher i ligan vilket var de 2 första matcherna, efter det startade han 14 eller ljuger sofascore för mig?
Nu vann Basel ligan överlägset men han blev ordinarie när det var 14 omgångar kvar så det var inte klart. Svårt för honom att bli ordinarie tidigare då han kom när det gått 18 omgångar och satt bänk omgång 19 och 20 efter det spelade han från start 14/15 matcher i ligan.
I EL agerade han inhoppare 3 av de 4 matcher som var kvar.
Det är möjligt att du har rätt, jag tittade bara igenom startelvorna och inhopparna på Livescore ganska så regelbundet när Basel spelade. Faktum är dock att Basel ledde med typ 15-18 poäng de sista 10 omgångarna... Då är det ganska så säkert att anta att de i princip hade vunnit ligan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Otrolig
Man kan inte säga så mycket om en spelare för att denne gör en dålig match, speciellt när i princip hela laget underpresterar. Vidare glöms det oftast bort i detta tämligen irrelevanta OS-snack att han gjorde en utmärkt match mot Colombia. Saken är den...vem bryr sig om den sketna OS-turneringen? Vi som har sett Fransson i fler matcher än så vet att han är en väldigt bra fotbollspelare som är värd en chans i det riktiga landslaget på sina meriter. Om han lyckas eller inte återstår att se, det är ingen självklarhet - men att snacka ner honom på det här sättet på förhand är patetiskt och på snudd på fotbollsanalfabetiskt.
Jag såg enbart matchen mot Japan och där var han pinsamt dålig. Jag baserar min bedömning av honom utifrån det jag personligen har sett.
Tro mig, han kommer vara urusel om han får chansen mot Holland (en total 110-procentig flopp).
Citat:
Ursprungligen postat av
Sodomizer-
Vad förväntar du dig av en nazist? Det är bara losers som bekänner sig till den ideologin.
Nu förvränger du dock termerna lite grann här. Jag är "rasist"... INTE nazist (nazismen kan vara allt från antirasistisk till rasistisk).
Fast detta är gravt OT, och om du vill diskutera detta vidare så är du välkommen till NS-forat.