2016-07-02, 03:24
Medlem
Fjodorovs avatar
Att som nationalist i samma veva säga sig vara för feminism eller för den delen jämställdhet. Visar bara prov på att man är jäkligt dåligt påläst om dessa två ämnen. Och man bara socialt signalerar att man vill fortfarande vara "god" mot kvinnor.

Läs på för helvete om både "Feminism" och "Jämställdhet". Har ju nått såpass långt redan i kritiskt tänkande att man kallar sig nationalist. Ta ett steg längre och läs på om ursprunget till hur vi ser på kvinnor idag, varför det är så och framförallt vilka som har legat bakom det.
Citera
2016-07-02, 17:51
Medlem
NixYOs avatar
Jag tycker dessa inlägg från två andra trådar är värda att citeras här:

(FB) Gruppvåldtäkt på barn av 3 tonåringar i Hälsingland.
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
När man är 13 år är man ett läskunnigt barn som simmar i en sjö av information. Jag ser inte längre på sådana här brott som särskilt allvarliga och det gör inte resten av Sverige heller, annars skulle de inte hända om och om och om och om och om och om och om och om och om och om igen.

Det enda sättet att få stopp på våldtäktsvågen mot små och stora tjejer är att hänga ut tjejerna som skadat gods som har sex med blattar och negrer. Att straffa blattar och negrer för att de gör vad de är genetiskt programmerade till att göra är som att sparka på sin hund för att den skäller eller prygla sin katt för att den fångar möss. Det är liksom såhär blattar och negrer fungerar. Det går inte att ändra på dem. Däremot kan man ändra i andra änden och få tjejerna att modifiera sitt beteende i riktning mot kraftigt ökat riskundvikande.

Det är det enda sättet att få både små och stora tjejer och deras korkade föräldrar att ändra attityd. Dessutom måste skadeståndet från brottsofferfonden till varje våldtäktsoffer på 100 000 avskaffas, det inbjuder bara till falskanmälningar och medvetet riskbeteende.

Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Men tänk om det är en slags fetisch för många västeuropeiska tjejer/kvinnor att knulla smutsiga babbar/negrer på asylboenden och liknande? Det är lite "spännande" och "farligt" med mörka orcher som sätter på svennehororna i grupp i alla hål (till skillnad från tråkiga feminist-Kalle som vill hålla handen och se på rom-coms). Lägg även till att många småtjejer/kvinnor i Tyskland och övriga västeuropeiska länder sysslar med detta (tom i USA!). Då räcker det ju inte med att bara informera och uppfostra dem. De verkar ju inte heller få nog av lakritskuk här i norra europa, för de reser även till babbarnas hemländer för att bli gruppknullade. Det enda som de är oroade för är att det ska komma ut till allmänheten (aka framtida betahannar som ska försörja ludren) och de vet även att de kan tjäna sig en stor hacka om de anmäler babbarna för "våldtäkt".

Den här tjejen ångrade sig troligtvis när det spreds inom skolan att hon var en "orre".

(FB) Våldtäkt på Bråvallafestivalen under Zara Larssons framträdande. 2016-06-30
Citat:
Ursprungligen postat av FullPatte
Det är exakt det som det innebär. Varför skulle tjejer ständigt vara undantagna från den vedertagna regeln att minska provocering och exponering för brott?

Det finns biltjuvar. Därför låser vi våra bilar.

Det finns Hells Angels, därför går man inte runt i en Bandidosväst.

Det finns personrånare. Därför går en vit man inte runt i Tensta vid midnatt.

Trots att jag har RÄTT till det.

Men tjejer?

"JAG SKA FAN KUNNA GÅ RUNT NAKEN OM NÄTTERNA UTAN ATT NÅN RÖÖÖÖÖR MIG! GRRRL POWER LIKSOM!"

Men väx upp för fan... Det handlar inte om vad du borde kunna göra, det handlar om vad konsekvenserna kommer bli.

Jag BORDE också kunna lämna min lägenhet olåst, men jag har en hjärna, så jag gör det inte.

...och som bonus: Vad tror du jag skulle få höra om jag grät ut hos polisen efter att jag fått min bil stulen i Tensta 00:30 en lördagskväll för att jag medvetet lämnade den olåst? Det är till och med så att jag STRAFFAS av försäkringsbolaget med högre självrisk för att jag varit oaktsam.

Men för tjejer... Då kan man vara hur oaktsam som helst utan minsta reflektion.

TÄNK SJÄLV nån gång för i helvete istället för att följa nån hjärndöd massmedial pseudodoktrin som attackfeministerna kräkts upp.

(FB) Våldtäkt på Bråvallafestivalen under Zara Larssons framträdande. 2016-06-30
Citat:
Kvinnor fungerar inte som män. Tumregeln är att män tänker och kvinnor känner. Det kvinnor kallar för att tänka kallar män för att känna. Det kvinnor kallar för att känna kallar män för att vara i ett psykotiskt tillstånd. Kvinnor saknar alltså vitala mentala förmågor som män har. Man undrar varför de här eviga psykpatienterna fick rösträtt över huvud taget? Bruket av psykedeliska droger måste ha varit ganska utbrett bland svenska män för 100 år sedan.

Jag är också skeptisk mot den här händelsen. Troligtvis är det ett försök till försäkringsbedrägeri men det kan faktiskt ha hänt under vissa förutsättningar. På den där "we are stockholm" festivalen så gick det runt gäng med ensamkommande skäggisar och samarbetade om att tafsa på svenska fjortisar. Om det står en 7-8 skäggisar runtomkring medans en skäggis ollar tjejen i tvåan bakifrån så ser ingen vad som händer och tjejen vågar i det läget inte skrika på hjälp utan flyr i blind panik efter att den utvalde skäggisen juckat klart och skäggisgänget släppt henne varefter skäggisarna också försvinner iväg med breda grin.
Citera
2016-07-02, 21:01
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Jag tycker dessa inlägg från två andra trådar är värda att citeras här:

Mycket bra inlägg!
Citera
2016-07-04, 04:53
Medlem
Durcherrss avatar
Dessa inlägg är nog värda att nämnas här:

(FB) Lotta Rudholm misshandlad till döds i Ulvsunda

Citat:
Lotta fick nog översvämning i källaren av särskrivningarna och felstavningar på GMs facebook. Eller inte. Alla tjejer jag känner skulle ha tyckt att det var sjukt avtändande med så dålig svenska. Men Lotta ignorerade den trasiga svenskan för när det gällde det hon ville ha från Martin så spelade hans obefintliga intellekt och oförmåga att skriva på svenska ingen roll. Man behöver inte vara klyftig för att kunna hålla ett hårt stånd och man behöver inte vara vältalig för att slicka fitta.

Jag spekulerar här men jag har träffat på Lottas typ av tjej tidigare. Kom ihåg att hon har varit i ett parförhållande ända sedan hon var 17 år. Nu är hon singel och nu ska hon ta igen det har hon förlorat i spänning och sex. När hennes jämnåriga i tonåren strulade med aggressiva diagnoskillar och fick sina första näsbrännor så satt hon med sin hen-man och tyckte att hon hade sitt på det torra. Sedan när det spricker ska hon ta igen allt hon missat. Nu ska hon guppa på de största kukarna och bli hårt påsatt av de mest välbyggda manskropparna hon kan hitta. Kvinnor är mycket mer fysiska än vad de själva påstår när de vill vara oseriösa. När de vill vara seriösa så handlar det mest om din sociala status och hur mycket pengar du har.

Citat:
Killen hade brutit två av hennes revben en månad(?) tidigare. Nu öppnar hon ändå dörren för honom istället för att ringa polisen direkt. Lottas död var alltså i grund och botten ett praktfullt självmål. Detta är något som användaren Sno försöker förklara i inlägg efter inlägg med obefintlig framgång.

P.S Att hon tackade nej till skyddat boende var för att hon inte fick ta med sig sin hund dit.

Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det är precis detta som jag själv undrar över.

HUR kan det komma sig att dessa tjejer ändå väljer den här sortens dumhuvuden?

Citat:
Om en kille med det utseendet och de inläggen (!) som han skrivit på sin FB kontaktar en normal tjej då finns inte en chans att tjejen accepterar hans vänförfrågan. En normal människa vill inte ha sådana vänner..

Hur kan man överhuvudtaget bli attraherad av en apa utan hjärna, bara uppumpade muskler och diffusa tankar om "orättvisor" som han drabbats av under hela sitt liv?

Och sen detta att "hon försökte avbryta flera gånger" .jadaja. Vågade inte medverka.. jadaja..

Och att SAMHÄLLET borde ställa upp - när hon själv avböjer och fortsätter relationen.

I Finland har samhället gjort en markering. Miss Helsingfors blev misshandlad av sin motorcykelpojkvän, men miss Helsingfors vägrade att medverka i rättegången och fortsatte relationen med idioten. Hon snackade om förlåtelser och den "stora kärleken"..

Samhället svarade med att ta bort titeln av henne.

"Vi behöver inte sådana förebilder för våra unga tjejer" löd svaret.

Citat:
Det skulle inte hindra den här typen av kvinnor att skaffa barn med honom.

Vetskapen om att han redan är DÖMD för grov kvinnofridskränkning OCH våldtäkt av andRA kvinnor kunde inte hindra denna kvinna från att skaffa flera barn med honom.

Dessa "lottas" dras till den här typen av män. För oss andra är det en gåta, men tydligen finns det något hos dem som fascinerar.

Citat:
Håller med. Ingen idé att anmäla - särskilt om man sen direkt tar tillbaka sin anmälan och skaffar ytterligare barn med denne våldtäksman och kvinnofridskränkare..

För FEM ÅR sedan gjorde spädbarnsmamman Agnes en polisanmälan om mannen. Men hon tog tillbaka sin anmälan och förundersökningen lades ner.

Sen skaffade Agnes ytterligare barn med samma man som - märk väl – är redan tidigare DÖMD för GROV kvinnofridskränkning och VÅLDTÄKT mot andra kvinnor

Nu har Agnes anmält igen, eftersom mannen har skrikit åt henne och kallat den gemensamma sonen för en fitta. Agnes känner sig “kränkt” över att hennes fall inte är prioriterad hos Malmöpolisen (som har flera mord och mordförsök att utreda).

Varför Agnes inte anmälde mannen som tryckte en napp så hårt i det gemensamma (späd)barnets mun att barnet började blöda - förblir en gåta. Agnes ansåg väl att det inte var lika farligt som att kalla sonen för en fitta..

Ja, vad ska man säga?
Senast redigerad av Durcherrs 2016-07-04 kl. 04:56.
Citera
2016-07-06, 13:27
Medlem
stilichos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Inga av dina "anekdoter" säger något om graden av patriarkal struktur. Det gör däremot min. Få in det i skallen trögo. Du läser in sånt som inte finns där medan synen på kvinnors otrohet hos germanerna faktiskt säger väldigt mycket ur ett gruppevolutionärt perspektiv. Du avfärdar beteenden som man kan se hos dagens importfolk och som ingen förnekar är utslag av ett patriarkalt synsätt. Med andra ord så brister din logik svårt.

Bara så vi inte talar förbi varandra:
Du menar alltså att graden av fysisk bestraffning gentemot kvinnliga äktenskapsbryterskor är en bra mätare av ett samhälles grad av patriarkalitet?
Medan ålderskillnaden mellan könen, storleken på hemgifter, det kvinnliga politiska, militära och ekonomiska samhällsdeltagandet inte har något att göra med hur patriarkalt ett samhälle är?

Citat:
Ok. Du lyckas alltså motsäga dig själv i en och samma mening. Grattis. Vad du tillstår nu är alltså att du visst anser att germanernas genuppsättning skulle ha förändrats de senaste 2000 åren. Vilket faktiskt också var vad du även tidigare försökte påskina. Enligt evolutionspsykologi och evolutionär neurobiologi har inga större förändringar av våra hjärnor skett de senaste 40000-50000 åren.

Du är medveten om att för 50k år sedan var våra förfäder aborginer?

Du har kanske inga högre tankar om din egen intellektuella förmåga men för egen del är jag helt övertygad om att min hjärna skiljer sig i betydande grad från aborginers hjärna.

Citat:
Läs på istället och lycka sen till med att bevisa hur germanernas hjärnor skulle ha genomgått några genomgripande förändringar sen antiken. Det handlar primärt om civilisation och vill man lyfta fram en biologisk faktor under de senaste decennierna så handlar det om sjunkande testosteronhalt.

Som av en händelse kom jag på ett utmärkt exempel på detta efter att jag skrivit det förra inlägget. Våra vänner judarna räddar oss som vanligt. När judarna drevs ut från Palestina år 130 så hade de rimligtvis en homogen sammansättning. Men nu, mindre än 2000 år senare, kan vi se att askhenazi-judarna (europeiska judar) har en IQ på 110-115 medan de mizrahiska judarna (arabiska judar) har en IQ på ca 90.

Oavsett hur man vänder och vrider på det är detta en signifikant skillnad i hjärnfunktion. En skillnad som uppstått på mindre än 2000 år. Så visst kan evolutionen gå snabbt. Den som hävdar något annat borde nog läsa på, eller snarare tänka själv.
Citera
2016-07-06, 13:33
Medlem
stilichos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
En i raden av inbilska postmodernistiska fjantar som gästspelar här är vad du är. Jag har redogjort för de biologiska orsakerna till varför det var nödvändigt för män att ha kontroll över kvinnors sexualitet. Samt att detta är hårdkodat hos oss och inget som försvinner med preventivmedel som du efterblivet nog försökte göra gällande. Vill du debattera genetik och evolutionsbiologi så ställer jag upp närhelst du önskar.

Apropå ingenting alls så får du gärna leverera på detta löfte någon gång. Mina evolutionsbiologiska tankar i denna fråga presenterade jag för länge sen. Jag utgår ifrån att du fortfarande tänker över ditt svar.
Citera
2016-07-06, 18:45
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilicho
Apropå ingenting alls så får du gärna leverera på detta löfte någon gång. Mina evolutionsbiologiska tankar i denna fråga presenterade jag för länge sen. Jag utgår ifrån att du fortfarande tänker över ditt svar.

Du är sannerligen förmäten. Något snurrigt resonemang kring sexuell selektion och småväxta asiatiska kvinnor kallar du alltså "evolutionsbiologiska tankar"? Är asiatiska män större i förhållande till asiatiska kvinnor än vad germanska män är i förhållande till germanska kvinnor? Det tvivlar jag starkt på hörrudu och därmed levererade du ytterligare en poänglös och förvirrad tankegång.
Senast redigerad av Divination 2016-07-06 kl. 19:01.
Citera
2016-07-06, 18:56
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilicho
Bara så vi inte talar förbi varandra:
Du menar alltså att graden av fysisk bestraffning gentemot kvinnliga äktenskapsbryterskor är en bra mätare av ett samhälles grad av patriarkalitet?
Medan ålderskillnaden mellan könen, storleken på hemgifter, det kvinnliga politiska, militära och ekonomiska samhällsdeltagandet inte har något att göra med hur patriarkalt ett samhälle är?

Du är medveten om att för 50k år sedan var våra förfäder aborginer?

Du har kanske inga högre tankar om din egen intellektuella förmåga men för egen del är jag helt övertygad om att min hjärna skiljer sig i betydande grad från aborginers hjärna.

Som av en händelse kom jag på ett utmärkt exempel på detta efter att jag skrivit det förra inlägget. Våra vänner judarna räddar oss som vanligt. När judarna drevs ut från Palestina år 130 så hade de rimligtvis en homogen sammansättning. Men nu, mindre än 2000 år senare, kan vi se att askhenazi-judarna (europeiska judar) har en IQ på 110-115 medan de mizrahiska judarna (arabiska judar) har en IQ på ca 90.

Oavsett hur man vänder och vrider på det är detta en signifikant skillnad i hjärnfunktion. En skillnad som uppstått på mindre än 2000 år. Så visst kan evolutionen gå snabbt. Den som hävdar något annat borde nog läsa på, eller snarare tänka själv.

Man såg väldigt allvarligt på otrohet hos germanerna och av allt att döma så var det bara kvinnlig otrohet som betraktades som otrohet. Ja, den synen visar att germanerna var utpräglat patriarkala.

Du är inte bara korkad och okunnig utan tillika inbilsk. Det ger en förhöjd komisk effekt åt dina inlägg. Nej, för 40000-50000 år sen så fanns våra förfäder Cro magnon och de var då rakt inga aboriginer.

Att du kallar judar för vänner gjorde väl att det sista spåret av tvivel över din lojalitet röjdes. Asknazijudar har en relativt hög andel europeisk admixture, men det har inte sefardi och mizrahi. Därtill har askenazijudarna haft goda möjligheter att ägna sig åt positiv eugenik under sin långa parasittillvaro i Europa.

Återstår för dig att visa hur germaner genetiskt skulle ha förändrats sen 2000 år tillbaka. De studier jag sett pekar mot en mycket hög grad av genetisk kontinuitet i ifrågavarande substratum.
Citera
2016-09-02, 00:38
Medlem
Durcherrss avatar
Vet inte om nån har läst det här förut men det är ganska intressant: http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1577534/Mixed-race-babies-were-sent-to-the-US.html
Citat:

"Mixed-race babies 'were sent to the US"

Thousands of illegitimate mixed-race children fathered by American GIs were given up by their British mothers and shipped across the Atlantic, according to newly released papers.

The issue of how to deal with the unwanted offspring of the illicit affairs divided the country towards the end of the Second World War and exposed the racial prejudices of the time...

...Many of the women they fathered children with were wives of British soldiers fighting abroad...

Det måste vara härligt för en man i the call of duty att få reda på att frugan kunde sitta hemma på sofflocket och bli impregnerad av negerapor medan han var tvungen att genomlida blod- och inälvssplatter blandat med svält och misär.
Senast redigerad av Durcherrs 2016-09-02 kl. 00:40.
Citera
2016-09-02, 02:40
Medlem
CommanderTaylors avatar
Citat:
Vet inte om nån har läst det här förut men det är ganska intressant: http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1577534/Mixed-race-babies-were-sent-to-the-US.html

Det måste vara härligt för en man i the call of duty att få reda på att frugan kunde sitta hemma på sofflocket och bli impregnerad av negerapor medan han var tvungen att genomlida blod- och inälvssplatter blandat med svält och misär.

Finns liknande berättelser ifrån korstågen, då män gav upp sina framgångsrika liv och gav sig iväg för att slåss mot muslimerna och kom tillbaka och såg sina ägor och sin hustru i en annan (mindre ädel och mindre vit) famn.

Krig på senare tid har nästan alltid haft karaktären av att ställa vita män mot vita, slakta dem på bortaplan och föra fram kvinnor, subversiva element och internationalism på hemmaplan.

Sedan måste den vita mannen börja inse att hans fiender mera finns på hemmaplan (och till och med i sängkammaren) än utomlands.
Citera
2016-09-02, 11:02
Medlem
adolf512s avatar
Citat:

det börjar bli allt mer tydligt, kvinnor är opålitliga av naturen, syftet är att sortera bort män som inte styr dem med järnhand. Om man inte är för följande så är man fiende till rasen:
-att mannen kan våldta sin fru, knulla henne i röven tills hon börjar blöda, piska, osv.
-att 12-åriga tjejer blir ihop med vita män som har bra gener.
-att mannen äger kvinnans kropp och därför styr över bland annat abort.

Så här vill kvinnor bli behandlade http://www.xvideos.com/video9530773/slender_blonde_in_device_bondage det är i deras natur, de vill inte ha frihet, när de blev fria från männen så röstade konsekvent för extremsocialism i valen.
Citera
2016-09-02, 12:00
Medlem
Divinations avatar
Citat:

De amerikanska negersoldaternas framfart under WWII har blivit i stort sett nedtystad. De var urusla soldater som såg sin chans att lägra vita kvinnor varhelst de befann sig i Europa. Det finns liknande historier från Italien, Frankrike och Tyskland. Inte heller var det någon slump att judestyrda USA släppte loss negersoldater på vita europeiska kvinnor, något som då aldrig hade accepterats i USA. Europa skulle betvingas och hamna under JewSA's imperialiststövel. Som en jämförelse så emaskulerades tillfångatagna amerikanska negersoldater systematiskt av de japanska soldaterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in