2016-08-29, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Det är poängspelare som behövs i Rögle, han är ingen poängspelare den gode tjecken.

Skulle tro att fler lag i SHL har han på sin radar.
Men om det ger kontrakt är en annan sak.
Citera
2016-08-30, 10:14
Medlem
JoshTees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Det är poängspelare som behövs i Rögle, han är ingen poängspelare den gode tjecken.

Hur mycket poäng ska man göra för att vara en poängspelare. Ändå hygglig produktion under en lång tid i KHL.
Citera
2016-08-30, 23:15
Medlem
B-Dawks avatar
Den här tråden används för Silly Season och inte för träningsmatcher. De avhandlas bäst i tråden om Försäsongen dit jag nu flyttat några inlägg som passade bättre där.

/Mod
Citera
2016-08-31, 21:53
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Ska bli kul och se om Hedman vågar stå upp mot OKT denna säsongen.

Som jag minns OKT från förra säsongen så var han världsmästare på att starta upp grejer men när det verkligen hettade till och domarna började cirkulera likt gamar såg han ut som en ovetandes korgosse och åkte ur situationen. Rutinerat, men inte så snyggt. Han får gärna stå kvar om han ska försöka med samma fulspel i år. Tror inte han har så mycket att komma med. En förbrukad produkt som bara lever på sitt namn när det väl kommer till kritan.
Citera
2016-08-31, 22:01
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Som jag minns OKT från förra säsongen så var han världsmästare på att starta upp grejer men när det verkligen hettade till och domarna började cirkulera likt gamar såg han ut som en ovetandes korgosse och åkte ur situationen. Rutinerat, men inte så snyggt. Han får gärna stå kvar om han ska försöka med samma fulspel i år. Tror inte han har så mycket att komma med. En förbrukad produkt som bara lever på sitt namn när det väl kommer till kritan.
En beskrivning som passar, hade även passat Andreas Jämtin bra. FBK börjar kännas som SHLs soptipp, tror dom måste sparka Loob han verkar ju ha stelnat ihop totalt (inte mig emot iofs.)
Citera
2016-09-01, 02:47
Medlem
Thains avatar
Citat:

OKT är f.ö tillsammans med Magnus Nygren och Eric Martinsson SHLs mest överskattade spelare. Speciellt den sistnämnda.
Citera
2016-09-01, 07:27
Medlem
Jkrokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thain
OKT är f.ö tillsammans med Magnus Nygren och Eric Martinsson SHLs mest överskattade spelare. Speciellt den sistnämnda.
Varför är inte du helt lyrisk över Eric Martinsson som alla andra växjöfans är?
Citera
2016-09-01, 08:17
Medlem
fatbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Var inte så säker på det. Det finns inte så mycket av "klass" kvar nu när Looben och Färjestad plockade in Jämtin.

Mitt fbk hjärta värmer, när du är så uppspelt över att ha Jämtin i Färjestad
Citera
2016-09-01, 08:39
Medlem
havreees avatar
Citat:
Hur kan OKT vara överskattad? Ingen hävdar väl att han är speciellt bra? Sjundeback i FBK enligt mig den här säsongen.

Nygga kan jag mer hålla med om, det var i alla fall ett tag sedan nu som han var en topp 5 back i SHL som han av många beskrivs som fortfarande.
Citera
2016-09-01, 09:33
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
En beskrivning som passar, hade även passat Andreas Jämtin bra. FBK börjar kännas som SHLs soptipp, tror dom måste sparka Loob han verkar ju ha stelnat ihop totalt (inte mig emot iofs.)

Citat:

OKT är typ 6-7 back i FBK. Alltså ingen star.
Men ändå så leker han med juden Hedman. En Hedman som backar för OKT.

Om man håller på ett plastlag som kallar till pk för att hänga en tröja från en fullständig okändis så bör man bara slå igen käften
Citera
2016-09-01, 09:38
Medlem
JoshTees avatar
Mikko Kousa klar för oss. Kan bli bra. Vad jag minns riktigt bra på skridskorna och hyggligt skott.
Citera
2016-09-01, 11:06
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Mikko Kousa klar för oss. Kan bli bra. Vad jag minns riktigt bra på skridskorna och hyggligt skott.

Sjunde klubben sedan säsongen 12/13. Är han kanske lite strulig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in