27 304 besökare online
1 050 206 medlemmar • 55 017 707 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Sex BDSM, fetischism, parafili och kinky sex
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Henis
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av Valaine
Älskar att bli smiskad och piskad, har hittills bara erfarenhet av att bli smiskad av hand och läderbälte så är rätt ny på detta med andra ord haha. Jag tycker smisk/pisk är både härligt, skönt och förnedrande. Blir aldrig så våt som när min rumpa smiskas röd och jag blir kallad diverse förnedrande saker. Nu blev jag smisksugen

Du har aldrig testat smiska en liten pojke tillbaka ?

Blir oxå smidesugnen

XDomU
Medlem
XDomUs avatar
För att svara på TS fråga så finns inte begreppet "otäckt förnedrande" för mina tjejer utan bara "härligt förnedrande".

För mig är smisk mer eller mindre definierande för min sexualitet och det var länge sedan jag var intresserad av en relation med en kvinna utan det.

FullPatte
Medlem
Men snälla... Smisk utdelas inte för att två personer ska ska stå och fascineras med ögonen i kors. Smisk utdelas när horslynan varit olydig. Hur svårt ska det vara att fatta?

Slynan må vara en duktig kuksugerska, men missar hon något eller inte sväljer hela satsen, ja, då måste hon för fan bestraffas. Vilken värld lever du i egentligen? Bor du på Rosenbad? Är det du, Lövén?
Till Aftonbladet och Expressen och alla andra yttrandefrihetsbekämpare: jag har delat detta konto med 12 andra personer för att inte behöva utsättas för er jävla häxjakt på människor som inte följer er vidriga agenda. Jag står inte för någonting som skrivs under detta konto. Ni har själva skapat den här kulturen.

Svara på ämne
Svara Topp Dela