Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-11, 01:54
  #253
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valaine
Älskar att bli smiskad och piskad, har hittills bara erfarenhet av att bli smiskad av hand och läderbälte så är rätt ny på detta med andra ord haha. Jag tycker smisk/pisk är både härligt, skönt och förnedrande. Blir aldrig så våt som när min rumpa smiskas röd och jag blir kallad diverse förnedrande saker. Nu blev jag smisksugen

Du har aldrig testat smiska en liten pojke tillbaka ?

Blir oxå smidesugnen
Citera
2016-08-11, 04:17
  #254
Medlem
XDomUs avatar
För att svara på TS fråga så finns inte begreppet "otäckt förnedrande" för mina tjejer utan bara "härligt förnedrande".

För mig är smisk mer eller mindre definierande för min sexualitet och det var länge sedan jag var intresserad av en relation med en kvinna utan det.
Citera
2016-08-30, 18:29
  #255
Medlem
jag tror det är en smaksak.
Jag (kvinna), tycker inte om det om det inte är lite lätt.
Men att verkligen slå till allt man har, AJ!

min kåthet försvinner och fokuset förflyttas till smärtan.
men jag vet vissa vänner som älskar det
Citera
2016-08-31, 14:41
  #256
Medlem
SvartChilis avatar
Att ge honom några örfilar och dra honom i håret är en extra krydda. Men han måste förstås vara med på det. Vet inte vad det är. Att spela dominatrix kan vara kul.

Nej. Jag vill inte ha några sex-pm för att jag uttalar mig här. Nej tack! Skicka inga sådana.
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
I ditt förhållande verkar det inte vara något problem. Ni verkar veta vad ni har varandra. Tyvärr är det inte alltid så. Inte om man överskrider vissa gränser dvs så att aga blir en del av vardagslivet utan att båda parter är med på det.

Sedan kan det ju inte vara något vidare om man tar till övervåld så att tjejen får en blåtira eller en fläskläpp. Inte kul som tjej att få förklara blessyren med lögner som ingen tror på när man kommer till jobbet.
Detta är ju förvisso inte "smisk" i sexuellt syfte. Då ska båda vara med på det och tycka att det är upphetsande. BDSM och misshandel är ju inte samma sak.
__________________
Senast redigerad av SvartChili 2016-08-31 kl. 14:46.
Citera
2016-08-31, 22:12
  #257
Medlem
Roxanas avatar
Jag tycker om att få det på klittan, speciellt efter att jag kommit. Drömmen är att få uppleva det med ett ridspö. Ontskönt.
Citera
2016-08-31, 22:28
  #258
Medlem
Alla gillar det, då man kommit igång lite. Vill jag påstå. Men man skall vara lite speciell för att uppskatta det okåt.
Citera
2016-09-01, 10:42
  #259
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Att ge honom några örfilar och dra honom i håret är en extra krydda. Men han måste förstås vara med på det. Vet inte vad det är. Att spela dominatrix kan vara kul.

Nej. Jag vill inte ha några sex-pm för att jag uttalar mig här. Nej tack! Skicka inga sådana.

Detta är ju förvisso inte "smisk" i sexuellt syfte. Då ska båda vara med på det och tycka att det är upphetsande. BDSM och misshandel är ju inte samma sak.

Tack för ett bra inlägg! Du har alldeles rätt i att BDSM och misshandel inte är samma sak. Men när man läser trådar och inlägg kan man inte låta bli att se hur svårt vissa att se vad gränserna går. Och inte minst när man tillämpar det utanför sängkammare i vardagslivet och inte respekterar varandra.
Citera
2016-09-02, 00:39
  #260
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
I ditt förhållande verkar det inte vara något problem. Ni verkar veta vad ni har varandra. Tyvärr är det inte alltid så. Inte om man överskrider vissa gränser dvs så att aga blir en del av vardagslivet utan att båda parter är med på det.

Sedan kan det ju inte vara något vidare om man tar till övervåld så att tjejen får en blåtira eller en fläskläpp. Inte kul som tjej att få förklara blessyren med lögner som ingen tror på när man kommer till jobbet.
Faktum är att jag och min flickvän faktiskt diskuterat blessyrer i ansiktet som det ultimata. Men precis som du säger så är det så svårt att förklara för andra.

Jag vill gärna lämna blåmärken på henne men de måste sitta på rätt plats. Nu har vi diskuterat överarmen där det syns om hon har T-shirt men som inte är en ovanlig plats att kunna få blåmärken på.

Vi är dock överens och det är ju det som är nyckeln till det hela. Vore vi inte överens så blir det plötsligt något annat än smisk/slag som är njutningsfullt. (Hon har ju tillslut insett att hon är masochist)

Blir det förnedrande så är man väldigt snett ute.
Citera
2016-09-02, 09:31
  #261
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
Faktum är att jag och min flickvän faktiskt diskuterat blessyrer i ansiktet som det ultimata. Men precis som du säger så är det så svårt att förklara för andra.

Jag vill gärna lämna blåmärken på henne men de måste sitta på rätt plats. Nu har vi diskuterat överarmen där det syns om hon har T-shirt men som inte är en ovanlig plats att kunna få blåmärken på.

Vi är dock överens och det är ju det som är nyckeln till det hela. Vore vi inte överens så blir det plötsligt något annat än smisk/slag som är njutningsfullt. (Hon har ju tillslut insett att hon är masochist)

Blir det förnedrande så är man väldigt snett ute.


Att ni båda är överens! Precis! Det är detta som är det absolut viktiga. Och eftersom din flickvän inte har något emot att få en blessyr så är det helt okey. Då upplevs ju inte det hela som något förnedrande i negativ mening.
Citera
2016-09-18, 10:29
  #262
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Tycker det är passande, när någon varit en riktig slyna en dag, ge henne lite smisk. Ibland kan man tycka det skulle vara bra att ha lite mer sånt som straff, piska folk som tjyvar. Rada upp kvinnor och låta dem få arslena piskade.

Man blir alltid förvånad över att ganska många är mottagliga för smisk och såna saker om man visar det.
Citera
2016-09-18, 14:45
  #263
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Tycker det är passande, när någon varit en riktig slyna en dag, ge henne lite smisk. Ibland kan man tycka det skulle vara bra att ha lite mer sånt som straff, piska folk som tjyvar. Rada upp kvinnor och låta dem få arslena piskade.

Man blir alltid förvånad över att ganska många är mottagliga för smisk och såna saker om man visar det.
På vilket sätt kan hon vara en slyna? Att hon legat med några killar under dagen eller flörtat med killar när du varit med?

Jag kan själv inte se särskilt många tillfällen då jag skulle kalla en kvinna för slyna som jag har någon form av relation med. Jag känner en tjej som faktiskt är en slampa. Hon flörtar med allt och alla och knullar ohämmat loss med dem som hon får napp hos. Skulle ändå inte kalla henne för slyna. Men jag kanske är för gammal för att förstå någon modern innebörd av ordet. Jag tycker att det är extremt nedsättande bortom vad som en smisksituation kan kräva.
Citera
2016-09-24, 15:56
  #264
Medlem
Buffymyloves avatar
Det är, en förhöjande grej.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback