2016-08-21, 23:09
Medlem
Är lite nyfiken på vad ni tycker är det mest oattraktivast hos en tjej är? Då menar jag att det kan vara precis vad som helst, utseende mässigt eller kanske något i personligheten? Vad det än kan vara 😉
Citera
2016-08-21, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pumpapan
Är lite nyfiken på vad ni tycker är det mest oattraktivast hos en tjej är? Då menar jag att det kan vara precis vad som helst, utseende mässigt eller kanske något i personligheten? Vad det än kan vara 😉
Fetma!
Citera
2016-08-21, 23:12
Medlem
Kroppshår, Fetma, dålig hygien.
Citera
2016-08-21, 23:15
Medlem
vtcs avatar
Avsaknad av ambitioner är den absolut värsta och mest oattraktiva egenskap jag vet.
Citera
2016-08-21, 23:15
Medlem
IGotAGoldenTickets avatar
Dumhet... en sån som blir upprörd över vad som händer i Big Brother.

Tar kroppshår och fetma varje framför en korkad brud.

Edit: Ambitionslös var bra. Viljelöshet också.
Citera
2016-08-21, 23:17
Medlem
lukt.. Helt avgörande.
Citera
2016-08-21, 23:20
Medlem
vtcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IGotAGoldenTicket
Där sa du allt något. Det hänger ganska nära ihop med en annan punkt på min lista, nämligen bristande intellekt.
Citera
2016-08-21, 23:20
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vtc
Avsaknad av ambitioner är den absolut värsta och mest oattraktiva egenskap jag vet.

Citat:
Ursprungligen postat av IGotAGoldenTicket

Tar kroppshår och fetma varje framför en korkad brud.

Edit: Ambitionslös var bra. Viljelöshet också.

Jag älskar er. Ni är förebilder för det manliga släktet!
Citera
2016-08-21, 23:21
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Om man står och pratar och man märker att tjejen inte lyssnar. Det tycker jag är oattraktivt hos killar också. När man står och pratar med en kursare eller nån bekant och dom flackar med blicken åt sidorna lite då och då.

Vet inte vad man ska kalla det, ointresse kanske?
Citera
2016-08-21, 23:26
Medlem
- Tjock (Eller överdrivet tanig)
- Låg intelligens
- Kort hår (Generellt sett, finns ett ytterst fåtal som kan rocka kort hår)
- Svaghet (Fysiskt och psykiskt, ja jag är medveten om att människor av kvinnligt kön är lite svagare men det går ju att hålla igång kroppen)
- Utan mål (ambitionslös)
- Ovilja att förbättras
- Allmän dräggighet
Senast redigerad av Nagon-Annan 2016-08-21 kl. 23:46.
Citera
2016-08-21, 23:35
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nagon-Annan
- Tjock
- Låg intelligens
- Kort hår (Generellt sett, finns ett ytterst fåtal som kan rocka kort hår)
- Svaghet (Fysiskt och psykiskt, ja jag är medveten om att människor av kvinnligt kön är lite svagare men det går ju att hålla igång kroppen)
- Utan mål (ambitionslös)

Kunde inte fyllt i det bättre. Men måste även lägga till allmän dräggighet - tänk klassiskt WT-luder med kamphund, fula tatueringar, röker, hänger med babbar och negrer, och har flera barn med olika farsor. *ryser*
Citera
2016-08-21, 23:36
Medlem
OvissFramtids avatar
Vad som kan vara rätt äckligt är när en tjej, som inte ser jättedålig ut, ändå ser ok ut och försöker närma sig dig och ge dig en kyss med världens avskyvärda andedräkt. Det har jag varit med om, vilket var en rejäl avtändning att jag inte kunde röra henne på ett tag. Det är även svårt att säga "Du har en äcklig andedräkt, gör något åt det". Slutade med att jag aldrig berättade det utan drog mig ifrån förhållandet för det var nånting som satt kvar även fast den inte luktade illa alltid.

Min andedräkt kan också lukta skit ibland, men jag vet när jag ska beröra en tjej med min mun och inte. Annars är ju överdriven fetma direkt avtändande, även så extremt beniga tjejer. Något som kan vara vidrigt med när jag tänker på det är håriga tjejer, sett en del tjejer med mer hår på armarna än vad jag har. Fast det värsta var nog när jag såg en brud med en rejäl buske under armhålan, fick mig att kräkas lite. Ja..det var nog det snuskigaste jag sett i mina dar. Jag rörde inte en tjej på månader efter den incidenten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in