2016-08-21, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Seså, jag är säker på att det finns jättemånga kvinnor ute i världen som drömmer om en toffla att puffa runt.
Det är ju de Svenska männen som tyvärr internationellt har rykte om att toffla och att vara cucks:
https://www.youtube.com/watch?v=nZ4zhEfjXqA
Citera
2016-08-21, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Det är ju de Svenska männen som tyvärr internationellt har rykte om att toffla och att vara cucks:

Svenska män har ett synnerligen gott rykte internationellt. Med all rätt. De är inte så jävla upptagna med att skydda sin sköra manlighet hela tiden utan går att snacka med, förvissade om att den sitter kvar även om en kvinna inte håller med om vartenda ord han säger i alla lägen.
Citera
2016-08-21, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Svenska män har ett synnerligen gott rykte internationellt. Med all rätt. De är inte så jävla upptagna med att skydda sin sköra manlighet hela tiden utan går att snacka med, förvissade om att den sitter kvar även om en kvinna inte håller med om vartenda ord han säger i alla lägen.

I Sydostasien?
Citera
2016-08-21, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hammarkungen
I Sydostasien?

Det verkar så, tycker jag? Det blir väl allt vanligare med relationen svensk man + sydostasiatisk kvinna?

Eller menar du något annat som jag inte förstod?
Citera
2016-08-21, 23:00
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

Just, man ser ju kvinnliga sexturister välla in i Sverige för att ha äventyr med svenska män.

Nåja, jag skulle säga att vi har blandat rykte; pålitliga och ganska snygga, långa, och vältränade.

Men också ganska mesiga och tråkiga.

I för sig har svenska kvinnor också ganska blandat rykte, från gudinnor till horor.
Citera
2016-08-21, 23:02
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Det verkar så, tycker jag? Det blir väl allt vanligare med relationen svensk man + sydostasiatisk kvinna?

Eller menar du något annat som jag inte förstod?

En sydostasiatisk kvinna har ingen som helst intresse för något annat än hur tjock mannens plånbok är.

Det är ju dessutom mest förlorare i arbetarklassen som kommer hem med thaifru. Åter prov på landets dekadens.
Citera
2016-08-21, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
En sydostasiatisk kvinna har ingen som helst intresse för något annat än hur tjock mannens plånbok är.

Det är ju dessutom mest förlorare i arbetarklassen som kommer hem med thaifru. Åter prov på landets dekadens.

Riktiga förlorare har inte råd med thaifru, det säger sig väl nästan självt i den meningen.

Med det sagt så tror jag inget ont om vare sig dem, de som har en fru från Thailand eller deras fruar.
Citera
2016-08-21, 23:22
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Riktiga förlorare har inte råd med thaifru, det säger sig väl nästan självt i den meningen.

Med det sagt så tror jag inget ont om vare sig dem, de som har en fru från Thailand eller deras fruar.

Skulle tro att alla har råd med en thaifru, till och med ifall man tjänar socialbidrag.

Vi talar ju inte om någon rysk luxfru här, finns ju tiotal miljoner filipinskor och thailändskor som tjänar en bråkdel av socialbidraget som servitris eller liknande i hemlandet.
Citera
2016-08-21, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Skulle tro att alla har råd med en thaifru, till och med ifall man tjänar socialbidrag.

Vi talar ju inte om någon rysk luxfru här, finns ju tiotal miljoner filipinskor och thailändskor som tjänar en bråkdel av socialbidraget som servitris eller liknande i hemlandet.

Ja men tar de en sån så ska de ju typ föda halva deras släkt lr så. Då tar bidraget snabbt slut och så pinar filipinan hem igen.
Citera
2016-08-21, 23:29
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ja men tar de en sån så ska de ju typ föda halva deras släkt lr så. Då tar bidraget snabbt slut och så pinar filipinan hem igen.

Eller så kan hon sälja sig i någon thaimassage salong vid sidan om, och lämna losern när hon fått medborgarskap.
Citera
2016-08-22, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Ha du har så fel, muslimska kvinnor kan vara "blattiga " av sig uppsminkad o tighta kläder. Åker du söderut till världens största muslimska land Indonesien, så ser du det Så bara för tjejer är muslimer så behöver det inte betyda de går runt i hijab, ber 5 gånger om dagen och är oskulder.
Indonesiska kvinnor

De är de bästa asiatiska kvinnor i mina ögon i alla fall. Gav upp den svenska kvinnan och gifte mig med en därifrån.
Okej, bra antar jag. Good for you.
Citera
2016-08-22, 01:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Haha har ont i käken av skratt, tack Tacka fan för att det finns kvinnor utomlands vars syfte inte är att dra ned sin man till maschocistisk(stavning må vara fucked) cuck-nivå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in