Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-19, 13:30
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kavalen2
Alltså detta är helt sjukt. Fyfan va många kanaler. Testar nu och detta är fan det bästa jag sett. Enkelt att administrera också. Mycket bättre än vanlig digitalbox. Jag kör genom kodi och kan koppla in genom hdmi på tvn och använda mitt trådlösa tangentbord.

Tanka hem Kore appen fjärrkontroll till kodi slipper du ditt tangentbord =)
2016-08-19, 13:51
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pejka
Tanka hem Kore appen fjärrkontroll till kodi slipper du ditt tangentbord =)

Tack för tipset . Undra om det kan komma någon lösning så att det går att få in även den amerikanska marknaden? Fast det räcker iof med kanaler som det är, men mer som en kul grej.
2016-08-19, 14:27
  #75
Medlem
Hehe, jag såg nu att amerikanska kanalerna finns under VIP US.
2016-08-21, 18:27
  #76
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Jag blev nog blåst på 599 kr där.
Fick du nån ordning på det? För alla andra verkar det ju funka
2016-08-21, 18:33
  #77
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Fick du nån ordning på det? För alla andra verkar det ju funka
Yes! Grönar dem absolut! Inget att anmärka på längre. Det var främst bitcoin historien som strulade.

Någon som vet hur man installerar en fungerande tvguide? Sjukt jobbigt provkolla alla kanaler för att se vad som går... använder ett rent Kodi.
2016-08-21, 20:10
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Yes! Grönar dem absolut! Inget att anmärka på längre. Det var främst bitcoin historien som strulade.

Någon som vet hur man installerar en fungerande tvguide? Sjukt jobbigt provkolla alla kanaler för att se vad som går... använder ett rent Kodi.

på deras forum finns de någon som skriver om ett sätt att lägga till extern epg fångst men fattar fan inte va han menar och har inte fått det att funka. har skickat ett pm till han men inget svar
2016-08-22, 00:15
  #79
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kavalen2
Hehe, jag såg nu att amerikanska kanalerna finns under VIP US.

Vad menas med VIP US? Polens kanaler är också under VIP.
2016-08-22, 00:53
  #80
Medlem
När ni har köpt tex 3 månaders abonnemang, har ni då valt att skriva er egen adress? Det behövs väl inte? Eller hur har ni gjort?
2016-08-22, 01:53
  #81
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suuuper
När ni har köpt tex 3 månaders abonnemang, har ni då valt att skriva er egen adress? Det behövs väl inte? Eller hur har ni gjort?

http://iptvking.me/forum/viewtopic.php?f=5&t=7&sid=ce84c59a88ba6f765ef10a2e d3893c25

När du beställer går det att skriva falska uppgifter (din e-post måste dock vara giltig) så länge du inte beställer fysisk vara (dvs box). När du betalar via BTCX så måste du skriva dina riktiga uppgifter.

Allt enligt länken.
2016-08-22, 08:12
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
http://iptvking.me/forum/viewtopic.php?f=5&t=7&sid=ce84c59a88ba6f765ef10a2e d3893c25

När du beställer går det att skriva falska uppgifter (din e-post måste dock vara giltig) så länge du inte beställer fysisk vara (dvs box). När du betalar via BTCX så måste du skriva dina riktiga uppgifter.

Allt enligt länken.

ja precis men btcx "vet inte" om att du köper varor via dom, så dom tror de enda du gör är köpa Bitcoins så dom lämnar aldrig några uppgifter om dig heller till iptvking så du är helt anonym
2016-08-22, 13:15
  #83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Vad menas med VIP US? Polens kanaler är också under VIP.
Ingen aning, men USA kanalerna låg där iaf.
2016-08-22, 13:57
  #84
Medlem
yeaaaaayiiii EPG är fixad för svenska kanaler

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback