Citat:
Ursprungligen postat av
godboy
Är riktigt sugen på att testa IP king. Är ju helt överkomligt pris. Sen att det är olagligt skulle inte bekomma mig särskilt. Jag har haft div olika TV leverantörer Comhem, Canal Digital, Alltele, dessutom hört av kompisar om Telia m fl. Alla lika usla och skurkaktiga. Rena lurendrejeribolagen enl mig. Om inte DE sköter sina kundrelationer så behöver ju inte jag direkt ha dåligt samvete då de alla är lika usla.
Men i alla fall. Funderar på Mag 250 (eller 254) boxen. Den kan man ju köpa billigare på andra ställen om man vill.
Ni som kör med den boxen tycker ni det funkar?
Buggar/laggar det mycket? Kan man lita på att kanalerna finns där hela tiden? (visst, hela systemet kan kanske släckas ner i sinom tid)
Har det varit bökigt att installera det?
Några direkta andra problem? Nån som blivit blåst?
(Självklart fattar jag ju att man kan glömma allt med reklamationsrätt och liknande här)
Jag tror inte någon blivit blåst, inte hittils iaf =), jag köpte, mina vänner köpte, mina föräldrar har köpt och det verkar som att en del här på FB har köpt. Skulle dom bli blåsta hade väl någon sagt ifrån här eller?
Köper du boxen från de själva så kommer den färdiginstallerad, köper du en box själv får du installera själv (inte alls bökigt min farsa som e 60 grejjade de)
Sen om du sitter och funderar på på 250/254 så kör på 254. Det är hyfsat stor skillnad i prestanda.