Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-08, 19:37
  #1
Medlem
Är de bara jag som längtar tills Forza Horizon 3 kommer ut?

Spelet kommer att utspelas i Australien och nu är det du själv som styr Horizon Festivalen.

Mer än 350 bilar kommer att finnas i spelet.

Spelet kommer att släppas 27 September i år.

Se trailer här ---> https://www.youtube.com/watch?v=fTSUgXkfooA

Spelar Horizon 2 medans jag väntar på 3an!
Citera
2016-08-08, 19:39
  #2
Medlem
deadhead.s avatar
Kommer förhandsboka så jag har spelet någon dag innan än den globala releasen. Värt pengarna och det kommer bli ett grymt spel! Årets höjdpunkt!
Citera
2016-08-08, 19:41
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Kommer förhandsboka så jag har spelet någon dag innan än den globala releasen. Värt pengarna och det kommer bli ett grymt spel! Årets höjdpunkt!
Har också tänkt förhandsboka så småningom. 599kr på CDON var ju inte alls mycket!
Citera
2016-08-08, 19:43
  #4
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik532
Har också tänkt förhandsboka så småningom. 599kr på CDON var ju inte alls mycket!
Det är väl standardversionen? Om du boxar Deluxe så får du det någon dag innan om du är sugen på det.
Citera
2016-08-08, 19:47
  #5
Medlem
autismus-maximuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik532
Är de bara jag som längtar tills Forza Horizon 3 kommer ut?

Spelet kommer att utspelas i Australien och nu är det du själv som styr Horizon Festivalen.

Mer än 350 bilar kommer att finnas i spelet.

Spelet kommer att släppas 27 September i år.

Se trailer här ---> https://www.youtube.com/watch?v=fTSUgXkfooA

Spelar Horizon 2 medans jag väntar på 3an!
Är grafiken från 2010?
Citera
2016-08-08, 19:48
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Det är väl standardversionen? Om du boxar Deluxe så får du det någon dag innan om du är sugen på det.
Jasså! Trodde det räckte me att förhandsboka Standardversionen... Får se vad jag gör, vill inte betala för mycket heller!
Citera
2016-08-08, 19:48
  #7
Medlem
Jag spelar just nu Forza Motorsport Apex på PC och det är helt fucking underbart.. Riktigt snygg grafik och bilarna är i topp.

Kommer Forza Horizon 3 släppas också till PC den 27 Sep iår någon som vet för kommer lätt köpa det då Forza serien är lätt det bästa bil spelet som finns
Citera
2016-08-08, 19:51
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av autismus-maximus
Är grafiken från 2010?
Va menar du?
Citera
2016-08-08, 19:56
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manolito.
Jag spelar just nu Forza Motorsport Apex på PC och det är helt fucking underbart.. Riktigt snygg grafik och bilarna är i topp.

Kommer Forza Horizon 3 släppas också till PC den 27 Sep iår någon som vet för kommer lätt köpa det då Forza serien är lätt det bästa bil spelet som finns
Kopierade detta från deras hemsida. Forza Horizon 3 – which arrives worldwide this September 27, exclusively on Xbox One and Windows 10 PC as an Xbox Play Anywhere title.
Citera
2016-08-08, 19:59
  #10
Medlem
autismus-maximuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik532
Va menar du?

Vegetationen (dvs buskar och högre gräs) ser ju ut att komma direkt från 2007 års runescape
Citera
2016-08-08, 20:10
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av autismus-maximus
Vegetationen (dvs buskar och högre gräs) ser ju ut att komma direkt från 2007 års runescape
Jasså, tycker du det? Är nog inget jag själv kommer störa mej så mye på
Citera
2016-08-08, 22:07
  #12
Medlem
Längtar hur mycket som helst jag med men tycker att det är för lite framsteg för att kalla det ett nytt spel. Vad är skillnaden mellan den Horizon 3 och 2? Nyare bilar, widebody kits och nya vägar. Det gjorde man nästan i Horizon 2 med en Storm Island DLC:n. Man har till och med infört en racinglastbil i Forza 6. Tycker nästan det var större än widebody kits. Och är det bara jag som tycker att ljudet blir sämre och sämre för varje spel? Dom har fortfarande inte hört att vissa bilar "pruttar" mellan växlarna. Lyssnar man på till exempel en Jaguar XFR-S på Forza 4 låter som ett monster, men på Forza 6 låter det meeeh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback