Flashback bygger pepparkakshus!
2016-06-30, 10:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Nån som träffade Per Oscarsson medan han var i livet? Oerhört svårt att få en uppfattning om på samma vis som jag har svårt att 'sätta fingret på' Allan Edwall.
För drygt 20 år sedan bodde vi inne I Gbg city. Han bodde I härheten och cyklade dagligen forbi där vi bodde. Han vinkade och hällsade alltid hjärtligt.
Citera
2016-06-30, 13:31
Medlem
ABCD1s avatar
Peter Lindgren http://www.tv4.se/personer/peter-lindgren är en arrogant jävel.
Han letade plats på ett utecafé och då erbjöd sig en kvinna en plats bredvid henne där en liten liten hund låg och sov.
-Nä, ja sitter mig inte där hundar legat! sa snorkpellen och stapplade vidare.
Kvinnan och alla de som satt på serveringen tittade efter honom och vissa himlade med ögonen och skakade i huvudet.
Citera
2016-07-02, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Min känsla är att kändisar som i jobbet framställer sig som trevliga, Martin Timell, Knut Knutsson mfl ofta är dryga och otrevliga i verkligheten medan kändisar som i sitt kändisskap är mer tillbakadragna eller har en tuff attityd lika ofta är trevliga i verkligheten.
Hur tror du själv det skulle vara som kändis att var tionde meter på stan bli stoppad av nån sig tro känna en och tro att du är den ende på länge som snackat skit med denne?
Citera
2016-07-02, 16:34
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tretyak
Hur tror du själv det skulle vara som kändis att var tionde meter på stan bli stoppad av nån sig tro känna en och tro att du är den ende på länge som snackat skit med denne?
Säkert jobbigt, men jag är den typen som inte visar utåt vad jag känner, exempelvis så låter jag aldrig mina kollegor ana om jag har problem hemma eller så. Lika lite som jag låter min familj lida för ev problem på jobbet. Så min irritation skulle nog aldrig märkas.

Det är i motgång en människas sanna natur kommer fram enligt mig, det är ingen konst att vara glad och trevlig när allt är toppen.

Men jag är inte heller den typen som skulle gå på kändisar heller, så mig slipper dom i alla fall störa sig på.
Senast redigerad av orrtupp 2016-07-02 kl. 16:36.
Citera
2016-07-02, 18:36
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
Kvinnan och alla de som satt på serveringen tittade efter honom och vissa himlade med ögonen och skakade i huvudet.

Enligt honom själv: Dold talang: Patologisk pedant
Citera
2016-07-02, 18:42
Medlem
Black.Lipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
Peter Lindgren http://www.tv4.se/personer/peter-lindgren är en arrogant jävel.
Han letade plats på ett utecafé och då erbjöd sig en kvinna en plats bredvid henne där en liten liten hund låg och sov.

Hundar ska inte vara på möblerna, särskilt inte på en offentlig plats. Jag förstår honom, kvinnan borde förövrigt veta bättre.
Citera
2016-07-02, 22:06
Medlem
JaredLetos avatar
Jag och en kompis och min flickvän träffade arga snickaren på Medborgarplatsen i Stockholm för typ två år sedan. Han var där och filmade men ställde glatt upp på att ta kort med min tjej och vår kompis. Jag stod misstänksamt i bakgrunden och kollade på. Han verkade trevlig.
Citera
2016-07-02, 22:34
Medlem
lemonzhellos avatar
Citat:
Nån som träffade Per Oscarsson medan han var i livet? Oerhört svårt att få en uppfattning om på samma vis som jag har svårt att 'sätta fingret på' Allan Edwall.

Jodå, ungefär så som han verkade vara på scen/i filmer. Trevlig, lite melankolisk eller vad jag ska säga, lätt virrig, med integritet, kunde bli personlig ibland. Fick alltid intrycket att han "spelade sig själv" i filmer, helt enkelt. Pratade gärna med sig själv ibland, till exempel när han letade efter något.

När vi ändå är inne på avlidna trevliga kändisar måste jag bara nämna den numera kanske bortglömde Telly Savalas, aka Kojak. (Eller Ernst Stavro Blofeld...)
Träffade honom i jobbet och skönare kille fick man leta efter. Flirtade med min mor, på skoj, kunde verkligen ta folk. En naturbegåvning.
Citera
2016-07-02, 23:35
Medlem
Venators avatar
Citat:

Nja, bara som mycket liten och har inget minne, men min pappa träffade honom några gånger och upplevde honom oftast som lite blyg och lite distanserad, men det kunde gå upp och ner. Pappas uppfattning var att han hade mycket höga krav på sig själv och ett självförtroende som inte riktigt var lika högt. Det stämmer väl också med den allmänna bilden?
Citera
2016-07-06, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Har fått uppfattningen att Kalle Moraeus ska vara en riktigt sur liten fetknopp bakom kulisserna.

Har hört från många att han är en grinig översittare som styr och ställer där hemma i hålan. Har aldrig träffat honom personligen men brukar se honom vara ute och glassa i sin sportbil. Ser man en ny svart Corvette med ingen som kör, då vet man vem det är...
Citera
2016-08-07, 12:08
Medlem
MartinStLouiss avatar
Jonas Gardell verkar ju vara ganska känd för att vara otrevlig på riktigt, lite konstigt att han trots det fortfarande är så omtyckt. Magnus Betnér är en annan som verkar vara otrevlig och dryg.
Citera
2016-08-08, 03:44
Medlem
Cineastens avatar
Magnus Krepper - En av de absolut trevligaste kändisar jag träffat. Lättsam, vänlig, otroligt lätt att prata med, huvudet på skaft och mycket åsikter. Jävligt vass skådis också.
Regina Lund - divig. Går runt och ser ut som en primadonna.
Sanna Krepper - trevlig och lättsam.
Tintin Anderzon - Trevlig.
Eva Dahlgren och Efva Attling - softa
Stig Engström - Trevlig, lättsam
Ingvar Hirdwall -Trevlig och lättsam som fan. Genomsympatisk.
Gösta Ekman - tystlåten och reserverad
Kelly Tainton - supertrevlig. Lättsam, gladlynt, pratglad, mycket åsikter. Otroligt sympatisk och tillmötesgående.
David Tainton - trevlig
Kleerup - tystlåten. Såg ut som han ville försvinna in i väggen
Markoolio - trevlig som fan.
Ida Engvoll - trevlig och nästintill förförisk. Ruggigt snygg i verkligheten
Niklas Ek - trevlig. Förvånad över att bli igenkänd
Fares Fares - trevlig
Josef Fares - jävligt trevlig
Pontus Gustafsson - lite orolig o stressad. Duktig skådis om än inte en av de stora.
Renate Bauer (googla eller sök i forumet) - konstig jävla kärring. Rättshaverist och foliehatt.
Senast redigerad av Cineasten 2016-08-08 kl. 03:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in