Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-08-06, 22:51
  #1
Medlem
Kadodis avatar
Jag har träffat en tjej som jag verkligen älskar över allt annat på jorden. Hon är intelligent, välutbildad och har ett bra jobb. Och hon älskar verkligen mig också.

Det kanske är lite klyschigt men hon är verkligen min själsfrände. Trodde aldrig jag skulle hitta en tjej som jag passade så bra ihop med. Hon ser väldigt bra ut och verkligen ingen man skulle kunna tro hållit på med sprutor i 5 år. Detta är något jag nyligen fått reda på och det gör så ont i själen att den mest underbara på jorden håller på med sånt.

Hon verkar inte anse att det är något problem heller. Just nu håller hon inte på med det, men jag är så orolig att hon ska börja igen. Vi är bägge tunga narkomaner och jag har provat sprutor förrut, men inte rört sånt nu på 4 år.

Har någon nått tips om hur jag ska göra? Känner mig så ensam i det här och det finns INGEN jag kan prata med. Det är ingen i omgivningen som vet detta förutom jag.

SNÄLLA HJÄLP MIG!!/Desperat och ledsen .
Citera
2016-08-06, 23:00
  #2
Medlem
Hidden333s avatar
Spring åt andra hållet eller finn dig i risken att återgå till sprutmissbruk.
Citera
2016-08-06, 23:00
  #3
Medlem
Låter som att fitta kan leda till spruta. Akta dig. Man blir som sin omgivning.
Citera
2016-08-06, 23:13
  #4
Medlem
Mia-Rovys avatar
Tja, det kan ju vara en bra start att berätta vilken drog eller grupp det rör sig om.

Sprutor är ingen drog. Det är en metod för att inta vissa droger. Och övriga mediciner.
Citera
2016-08-06, 23:28
  #5
Medlem
Ni två låter inte som någon bra kombination.
Det gör ont men undvik henne till all kostnad, hela ditt liva kan förstras om du fastnar i skiten
Citera
2016-08-06, 23:45
  #6
Medlem
Kadodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Tja, det kan ju vara en bra start att berätta vilken drog eller grupp det rör sig om.

Sprutor är ingen drog. Det är en metod för att inta vissa droger. Och övriga mediciner.
Mestadels tunga opiater, vilket jag också är beroende av men tar ej sprutor.
Citera
2016-08-06, 23:56
  #7
Medlem
Gresks avatar
Säger som någon skrev tidigare, spring åt andra hållet. Det finns en stor risk att hon drar ner dig i skiten.
Citera
2016-08-07, 00:44
  #8
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Du missbrukar fortfarande opiater och har tidigare injicerat. Det är rätt uppenbar risk att du återfaller i sprutandet. Särskilt om ni skulle flytta ihop och materialet finns hemma.
Citera
2016-08-07, 00:59
  #9
Medlem
EnMansArmés avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadodi
Jag har träffat en tjej som jag verkligen älskar över allt annat på jorden. Hon är intelligent, välutbildad och har ett bra jobb. Och hon älskar verkligen mig också.

Det kanske är lite klyschigt men hon är verkligen min själsfrände. Trodde aldrig jag skulle hitta en tjej som jag passade så bra ihop med. Hon ser väldigt bra ut och verkligen ingen man skulle kunna tro hållit på med sprutor i 5 år. Detta är något jag nyligen fått reda på och det gör så ont i själen att den mest underbara på jorden håller på med sånt.

Hon verkar inte anse att det är något problem heller. Just nu håller hon inte på med det, men jag är så orolig att hon ska börja igen. Vi är bägge tunga narkomaner och jag har provat sprutor förrut, men inte rört sånt nu på 4 år.

Har någon nått tips om hur jag ska göra? Känner mig så ensam i det här och det finns INGEN jag kan prata med. Det är ingen i omgivningen som vet detta förutom jag.

SNÄLLA HJÄLP MIG!!/Desperat och ledsen .

Dumpa och gå vidare.
Citera
2016-08-07, 01:03
  #10
Medlem
Eller så kör du på, det kanske är er grej.
Skaffa inga barn dock.
Citera
2016-08-07, 01:04
  #11
Medlem
Dkvicks736s avatar
Kan ju börja med att byta avatar

Sen skulle jag nog dra öronen åt mig! vrf har hon börjat med droger etc.
Men hoppas att du finner en lösning.
Citera
2016-08-07, 01:33
  #12
Medlem
Djungeljudens avatar
Haha jag blev ihop med en nåltjej och hon förstörde fan mitt liv fullständigt... Jag gjorde det mot mig själv och vet inte varför jag inte såg det komma men så blev det iaf. Fy fan vad droger korrumperar folk.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback