30 489 besökare online
1 045 531 medlemmar • 54 747 488 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Droger Centralstimulantia
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Hög Chaparall
Medlem
Hög Chaparalls avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av pojkhelvete
Jag tog 25mg för 3 timmar sedan och 25mg till för 1timme sedan, det är första gången jag testar tjack. Men jag känner knappt någonting, har gäspat lite dom senaste timmarna. Men känner mig inte speciellt pigg eller att jag vill vara social Det är som sagt första gången jag testar detta så trodde 25+25 på 3 timmar skulle räcka? Har en vän som köpte av samma snubbe som sa att det funkade bra, Bör jag ta mer, eller är det lika bra att skita i det?

Bomba 150/200mg direkt, sitt inte still och vänta på att det ska slå heller utan rör på dig så går det fortare. Inte konstigt att du inte känner något på de doserna, öka

Jag lever ensam och berusad under natthimlen

pojkhelvete
Medlem
pojkhelvetes avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Hög Chaparall
Bomba 150/200mg direkt, sitt inte still och vänta på att det ska slå heller utan rör på dig så går det fortare. Inte konstigt att du inte känner något på de doserna, öka
Yes, hade nog fegat med dosen. Känner mig sten kåt och pigg så antar det var lite krut i sakerna iallafall.

Punkliv
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av rajrajmf
Det har aldrig varit några problem för mig, iaf.

Citat:
 Ursprungligen postat av Mommejr
En polare har gjort det, för han var det inga problem. Dock säger jag inget som är helt säkert. Är det bra eller inte vet jag inte. Med lite enkel sökning på internet dock så har jag funnit poster med folk som tatuerat sig medans dom vart påverkade av både metamfetamin, ritalin och vanligt vamfetamin. Så allt för illa lär det väl inte vara.

Kan meddela att det gick hur bra som helst, fick smörja lite mer bara.

blyrtspnna
Medlem
mycket snack om "neurotoxisk skada" när man läser om tjack, har läst runt lite och förstått lite halvt vad de är, men de är en sak jag inte riktigt förstår, hur yttrar de sig att man har dragit på sig en neurotoxisk skada?
har bara förstått att man kan få lite konstiga tics typ

Mommejr
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av blyrtspnna
mycket snack om "neurotoxisk skada" när man läser om tjack, har läst runt lite och förstått lite halvt vad de är, men de är en sak jag inte riktigt förstår, hur yttrar de sig att man har dragit på sig en neurotoxisk skada?
har bara förstått att man kan få lite konstiga tics typ

Detta är vad jag hittade om neurotixisk skada. : Symptomen kan vara: muskelsvaghet, domningar, minnesförlust, syn, och / eller intellekt, huvudvärk, kognitiva och beteendemässiga problem.

Neurotoxicitet är en störning i nervsystemet som uppstår efter exponering av naturliga eller konstgjorda giftiga ämnen, som kallas nervgifter. Nervgiftet förändrar den normala verksamheten i nervsystemet. Detta kan eventuellt störa eller till och med döda nervceller, viktiga celler som förmedlar och bearbetar signaler i hjärnan och andra delar av nervsystemet.
Neurotoxicitet kan bero på exponering för ämnen som används vid kemoterapi, strålbehandling, drog och organtransplantationer samt exponering för tungmetaller som bly och kvicksilver, vissa livsmedel och livsmedelstillsatser, bekämpningsmedel, industriella och / eller lösningsmedel, kosmetika, och vissa naturligt förekommande ämnen.

Saxat från nätet men där har du något att läsa iaf.

Mommejr
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av pojkhelvete
Yes, hade nog fegat med dosen. Känner mig sten kåt och pigg så antar det var lite krut i sakerna iallafall.

Jag skulle köra nasalt i stället om jag var ovan vid tjack. Tycker det är enklare o dosera en schysst mängd så utan att det blir för mycket eller för lite då effekten slår på mycket snabbare.

Svara på ämne
Svara Topp Dela