18 977 besökare online
1 045 222 medlemmar • 54 725 584 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Livsstil Urban Exploration UE Övriga Sverige
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Tjabo
Medlem
Tjabos avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av BenneE
Nu blev det ett missförstånd Jag menade såklart omformarstationen i skogstorp. Så det finns en till?

Njae, någon skrev om omformarstationen och det finns bara en i hela Eskilstunaområdet, nämligen den i Skogstorp. Den är låst och används av ett lokalt företag.

xxxslimxxx
Medlem
xxxslimxxxs avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Tjabo
Njae, någon skrev om omformarstationen och det finns bara en i hela Eskilstunaområdet, nämligen den i Skogstorp. Den är låst och används av ett lokalt företag.
Haha jaaa nått missförstånd har det ju blivit iaf, jag hittade något högintressant i skiftinge(från början) men nu vet jag vad det är som har legat där och varför elstolpen står som den ska efter lite forskning. det ska tydligen ha legat nån form av stuga/skjul där inne med redskap en gång i tiden men idag är det bara skog satt man ser inte mer än stolpen som gav skjulet el resten är igen växt och oigenkännbart.
Anläggningen i skogstorp har ja vart i många gånger faktiskt innan den började frekvent att låsas men får nog sätta en "Debunked" på mitt första inlägg om det i skiftinge så undviker vi onödiga of-topic ämnen

xxxslimxxx
Medlem
xxxslimxxxs avatar
http://ekuriren.se/nyheter/eskilstun...forsvaret-igen
Kanske börjar bli dags att utforska lite nogrannare där ute innan chansen försvinner och området blir otillgängligt

BenneE
Medlem
BenneEs avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av xxxslimxxx
http://ekuriren.se/nyheter/eskilstun...forsvaret-igen
Kanske börjar bli dags att utforska lite nogrannare där ute innan chansen försvinner och området blir otillgängligt
Finns nog en del roligt att titta på. Har tänkt att kolla där under helgen Häng med?

Oppizen
Medlem
Finns den något intressant i tumbo? har tänkt flera ggr när jag åkt förbi att det står två master på berget intill E20. diskarna verkar vara vända mot Arboga. sammnkoppling? jag hade gärna kikat runt själv. men det blir så trång med lastbilen😂

Svara på ämne
Svara Topp Dela