2016-07-26, 01:08
Medlem
King Pins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Sååå irriterande, jag följde henne för länge sen men tog bort henne också för länge sen, och nu har hon skyddade tweets. Hur ser du vad hon skriver.

Ligger öppet för mig.
Citera
2016-07-26, 10:05
Medlem
avagals avatar
Marie börjar ruttna på Jonas.
Är han verkligen så störd?
https://minfil.org/d9U6n3bab9/retvet.jpg
Citera
2016-07-26, 12:31
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avagal
Oh ja. Läs tråden! För ett par år sen försökte han ta livet av sig genom att hoppa från första våningen in i barnens sandlåda. Misslyckades och han skyllde ifrån med att han bara ville ner på gården eller hur det nu var...
Citera
2016-07-26, 12:48
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Pin
Ligger öppet för mig.
@Marie_Backman's Tweets are protected.
Only confirmed followers have access to @Marie_Backman's Tweets and complete profile

Och på facebook finns hon inte heller om man inte är vän.
Citera
2016-07-27, 01:00
Medlem
King Pins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
@Marie_Backman's Tweets are protected.
Only confirmed followers have access to @Marie_Backman's Tweets and complete profile

Och på facebook finns hon inte heller om man inte är vän.

Kanske frågade för länge sedan, minns inte tyvärr.
Citera
2016-07-27, 22:19
Medlem
Mats Linds avatar
Har nu följt Jonas twitter ett par månader. Hade innan läst om hans märkliga inlägg men hoppades att han försökte göra en Joaquin Phoenix eller nått.

Men inser nu att Jonas Inde behöver hjälp snabbt. Annars kommer detta inte att sluta lyckligt.
Citera
2016-07-27, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mats Lind
Har nu följt Jonas twitter ett par månader. Hade innan läst om hans märkliga inlägg men hoppades att han försökte göra en Joaquin Phoenix eller nått.

Men inser nu att Jonas Inde behöver hjälp snabbt. Annars kommer detta inte att sluta lyckligt.
Ja det är riktigt oroande. Han verkar helt ha tappat allt. Han behöver omedelbar hjälp, helt klart
Citera
2016-07-28, 18:18
Medlem
LuluBrooksies avatar
Det borde finnas en psykakuten på twitter.
Citera
2016-07-30, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avagal

Det står att hans diagnos är "bipolär schizofren och narcissistisk personlighetsstörning med psykopatiska inslag". Är det vad hon tror eller har han fått den diagnosen?

Orsaken till uppbrottet med Marie påstås alltså vara att han misshandlat henne och barnet.
Senast redigerad av avec 2016-07-30 kl. 10:42.
Citera
2016-07-30, 11:58
Medlem
På måndag har det gått elva år sedan han fick diplom av polisen och säger nu att han ska lämna tillbaka det. Undrar om han överlämnar det personligen eller via post.

https://twitter.com/JonasInde/status/757570297998536705?lang=sv
Citera
2016-07-30, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Vad hela den här saken handlar om är att jag uttrycker en åsikt om att jag anser att självmördare är svaga typer med en genetisk defekt som gör att dom istället för att ta tag i sina problem istället väljer att hänga sig. Jag bemöts av hugg och spott eftersom man nära nog unisont hävdar att jag inte har rätt att tycka så, eftersom jag inte "vet vad det handlar om". Vem säger det? Vem säger att jag är så ovetande och att Ni är så fruktansvärt spränglärda? Sen berättas det om bekanta som tagit livet av sig på de mest horribla sätt. Ungefär som att det faktum att Ni haft en bekant som tagit livet av sig gör Er till några psykologiexperter.

Vad som slår tillbaka på mig själv är jag inte intresserad av eftersom jag anser att dom flesta som deltagit i den här tråden (dock inte alla) är självcentrerade åsnor som sitter på sina självgoda rövar och tycker att jag är en självgod idiot eftersom jag har en åsikt som avviker från den gängse mallen. Jag är inte alls intresserad av att luckra upp mina åsikter i fallet. Jag tycker som jag tycker och det spott och spe jag får utstå stärker mig snarare i mina åsikter om att dom flesta människor är ignoranta idioter som har så mycket att göra med att putsa sin egen sociala kompetens och folks åsikter om dom att dom inte ser något annat än sin egen förljugna självbild. Ärlighet är ju som bekant sällan populärt utan den som kan slicka mest röv och lägga orden rätt i munnen är ju allmogens tillfällige gunstling. Vad som sedan är sant eller ej är av mindre betydelse.

Det är så man mår illa...

// Roger P.

Det finns ett talesätt : högmod före fall

Den som inte varit där vet inte.
"Every man got a breaking point"
Citera
2016-07-31, 02:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av barkflyt
På måndag har det gått elva år sedan han fick diplom av polisen och säger nu att han ska lämna tillbaka det. Undrar om han överlämnar det personligen eller via post.

https://twitter.com/JonasInde/status/757570297998536705?lang=sv

Härlig hybris där, Jonte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in