Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-07-23, 15:37
  #1
Avstängd
Ja tyskarna e inte helt normala vad gäller nakenhet det vet vi. Vi i sverige kan ju bada bastu nakna eller i skärgarden ensamma slänga oss nakna i plurret, i tyskland har man speciella nakenbad och vid ett sk FKK angrep 6 muslimer badplatsen där man hotade anställda och basgäster med islamska tillrop bla. Vet nagon mer om detta brottsfall?

http://www.bild.de/regional/ruhrgebi...0018.bild.html
Citera
2016-07-23, 15:54
  #2
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungCharles2
Ja tyskarna e inte helt normala vad gäller nakenhet det vet vi. Vi i sverige kan ju bada bastu nakna eller i skärgarden ensamma slänga oss nakna i plurret, i tyskland har man speciella nakenbad och vid ett sk FKK angrep 6 muslimer badplatsen där man hotade anställda och basgäster med islamska tillrop bla. Vet nagon mer om detta brottsfall?

http://www.bild.de/regional/ruhrgebi...0018.bild.html
Speciella nakenbad? Svammel säger jag, badat på t.ex Tropical Island i Berlin där är det unisex och naket i bastu/jacuzzi avdelningen som är stor som halva globen.
Vad är det som är så konstigt med nakenhet?
Citera
2016-07-23, 16:02
  #3
Medlem
Nakenbad finns det ju gott om i Sverige också.

Men till poängen i tråden: sedärja, ytterligare ett bevis på att vi inte ska ha muslimer i vår del av världen. Tyskarna blir hotade i sitt eget land, precis som vi i Sverige alltmer trycks undan av muslimska intressen.
Citera
2016-07-23, 16:20
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Speciella nakenbad? Svammel säger jag, badat på t.ex Tropical Island i Berlin där är det unisex och naket i bastu/jacuzzi avdelningen som är stor som halva globen.
Vad är det som är så konstigt med nakenhet?


Ja det e speciella nakenbad kallas FKK https://de.wikipedia.org/wiki/Freik%C3%B6rperkultur


de har tydligen spottat oa badgästerna med

http://www.derwesten.de/staedte/nach...d12031884.html
Citera
2016-07-23, 16:26
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kollaps2015
Nakenbad finns det ju gott om i Sverige också.

jag som tillbringar tid i skärgarden behöver inga nakenbad, när man e själv sa hoppar man i plurret ibland naken ibland inte, det e det som e poängen i tyskland existerar ej detta utom kanske vid kusten
Citera
2016-07-23, 16:53
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Speciella nakenbad? Svammel säger jag, badat på t.ex Tropical Island i Berlin där är det unisex och naket i bastu/jacuzzi avdelningen som är stor som halva globen.
Vad är det som är så konstigt med nakenhet?

Tropical Island (inomhus i en gammal hangar) är ju lite speciellt men det finns inga FKK-stränder där. Bastu är i stort sett alltid unisex och naket här, jacuzzi inte, inte heller på TI om jag kommer ihåg rätt.
Citera
2016-07-23, 17:54
  #7
Medlem
Ferhs avatar
Ett lämpligt straff för nått sånt där hade varit att man beslagtog muslimernas kläder så att de skamset fick promenera hem helnakna.
Citera
2016-07-23, 18:28
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorilla-Mannen
IS överallt i Europa just nu. De har sannerligen övergett Raqqa i Syrien för våra städer.

Mycket fräschare här kan jag förstå
Citera
2016-07-23, 18:35
  #9
Medlem
Nordanvindarnas avatar
"Shariapolisen" besöker badplats alltså?

Islamiseringen av Europa fortgår i maklig takt.

Och fortfarande har inte större delen av Europas invånare vaknat upp till detta faktum.
Citera
2016-07-23, 18:42
  #10
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PanserPoes
Tropical Island (inomhus i en gammal hangar) är ju lite speciellt men det finns inga FKK-stränder där. Bastu är i stort sett alltid unisex och naket här, jacuzzi inte, inte heller på TI om jag kommer ihåg rätt.
Hängare för baddräkter sitter innan jacussin dvs man lämnar kläderna så fort man kommer in i avdelningen
Citera
2016-07-23, 18:49
  #11
Medlem
Men är inte kvinnorna som muzlimerna våldtar nakna när muzlimerna våldtar dem?

Hur tänker dom o hur funkar dom????
Citera
2016-07-23, 20:26
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
"Shariapolisen" besöker badplats alltså?

Islamiseringen av Europa fortgår i maklig takt.

Och fortfarande har inte större delen av Europas invånare vaknat upp till detta faktum.

Sharia police kan nog göra samhället säkrare. Det blir ordentliga straff om du kränker profeten, han fick texten nerskickad av Allah och det är vad som gäller stenhårt. Man kan nog gissa att nakenbad inte är Allah's påbud. Det här är ju inte mer än rätt faktiskt. Europa kommer islamiseras och det blir otrevligt om man inte väldigt snart sätter sig in i de heliga texterna och respekterar dessa. Skulle ju inte bli några problem med islam i Europa eller vad var det de sa
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback