Citat:
Ursprungligen postat av
Nycticorax
Det du säger är typiskt för tokfeminister. Du vill bara trycka ner och kategorisera kvinnlig sexualitet. Kvinnan kan alltså inte tycka om sex om det är pengar inblandat enligt dig.
När du inte kan kan möta det påståendet kommer du med ett nytt. Kvinnan verkar heller inte kunna njuta av sex om antal partners överstiger
x stycken under tiden
t.
Din subjektiva åsikt ligger i linje med lagen som utan tillräckliga bevis vill straffa några enskilda män 'för att han inte kan se att kvinnan till 100% vill ha sex med honom'.

Eftersom jag är kvinna själv så kan jag nog ungefär föreställa mig att kvinnor nog fungerar som män sexuellt. Ens sexualitet vill VÄLJA partner själv, har med utseende, feromoner, lust etc. att göra och inte bara få partners tilldelade som man ska knulla med när den andre säger till på tid. Liksom inte speciellt sexigt för någons sexualitet.
kan möjligen fungera sexuellt för en liten grupp människor och då är det ju gott så.
Och du har också människor som tycker att jobb som jobb och också ok i sånt fall.
men är alltså inte dessa vi diskuterar här, utan vi diskuterar den där individen som alltså "njuter" av att onanera i någon annan trots att all logik, vett och sinnen borde säga hen att den andre inte är med på noterna sexuellt. Ska detta vara ok? socialt accepterat beteende? lagligt?
OM det nu är ok, så är det ju i sånt fall även ok ligga med barn….ligga med gråtande sextraffickinoffer, folk som är medvetslösa, sover, aspackade, förlamade, ligga med döda, ligga med djur…eftersom…tjohopp! motpartens sexualitet, lust, vilja i saken spelar ju ingen som helst roll för ditt val att knulla dem eller inte. "Ha sex" handlar ju bara om individers egen njutning, ömsesidigheten är ju inte av sexuellt värde som bör beaktas.