Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-02, 11:15
  #4393
Medlem
Var i Ayia midsommar veckan.. Dra åt h-vete så varmt det var där nere
Gäller att dricka mycket...o det gjorde vi
Citera
2016-07-19, 12:08
  #4394
Medlem
Hejsan! alla nu är det så att jag åker till Ayia napa på lördag och är ett träningsfreak.

Undrade om det finns några gym i närheten?

Och vad priserna kan kosta
Citera
2016-07-19, 19:59
  #4395
Medlem
pyramusthisbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrChrisBlack
Hejsan! alla nu är det så att jag åker till Ayia napa på lördag och är ett träningsfreak.

Undrade om det finns några gym i närheten?

Och vad priserna kan kosta

Undrar också.
Citera
2016-08-05, 17:51
  #4396
Medlem
Jag hade ett gym i mitt hotell så körde på där varje dag faktiskt. Hört att det kostar mellan 20-40 euro för 2 veckor
Citera
2016-08-13, 06:05
  #4397
Medlem
InternetFriends avatar
Är det någon här som har bott på Nick's Hotel Apartments? Är det nära till nattklubbarna?
Citera
2016-08-27, 10:17
  #4398
Medlem
Ni som var i Ayia napa nu i somras hur var det?

- Mycket skandinaver?
- Ålder?
- Bargatan?
- Vilket hotell var bra?

tack på förhand
Citera
2016-08-30, 23:01
  #4399
Medlem
InternetFriends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gal1bl.a
Ni som var i Ayia napa nu i somras hur var det?

- Mycket skandinaver?
- Ålder?
- Bargatan?
- Vilket hotell var bra?

tack på förhand

Var i Napa en vecka och kom hem igår.

Mycket skandinavier?
Träffade en del men inte så mycket. Skandinavierna går vanligtvis till Grabbarna Grus och därefter till Blue Moon Bar.

Ålder
Fanns en hel del unga men även lite äldre folk, skulle säga 18-25 år.

Bargatan
Finns flera bargator, ena gatan är brittiskt, en annan är rysk, och en tredje är skandinavisk, sen finns också lite klubbar som "riktar" sig främst till afrikaner med RnB och reggae.

Hotell
Vi bodde på Nick's hotel apartments som låg på britternas bargata. Hotellet var helt okej men du ska komma ihåg att allt kostar pengar! Vare sig du ha wifi i ditt rum, aircondition, eller förvara dina värdesaker. Vi var hos några tjejer på Anthea hotel, det var finare än vårt hotell.
Citera
2016-09-25, 18:55
  #4400
Medlem
dparas avatar
1 eller 2 veckor?

Vilket festhotell gäller? Senator? Anthea?
Citera
2016-11-29, 00:55
  #4401
Medlem
LasseFranGnestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dpara
1 eller 2 veckor?

Vilket festhotell gäller? Senator? Anthea?

vi bodde på anthea, rummen var lite sunkiga, men personalen sket flyga fan i vad vi gjorde i dom... rave varje kväll go DJ vid poolen vissa dagar (obs bjussar på champange om man höjjer stämningen lite )

sen tyckte jag inte att feststämmningen var jätte go i ayia napa, mkt jävliga britter, grabbarna grus stänger typ vid 2 sen går alla skandinaver hem verkar de som.. vette fan, gött men ändå inte
Citera
2017-01-18, 15:14
  #4402
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haunkey
vi är 6 18 åringar som ska åka till ayia napa i sommar. vi funderar på att boka Hotell Eligonia, kan det vara något? Ingen har skrivit om det men det verkar helt ok när man läser om det på bokningsidan. Någon som har varit där eller har ni något annat att rekommendera?


Eligonia är Eligonia. Det är basic och det man behöver, förvänta inte er mer än så! Wifi-et suger pung och kostar pengar XD
Citera
2017-03-05, 19:18
  #4403
Medlem
Slovenien
Citera
2017-03-05, 19:48
  #4404
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ortsnamn
Slovenien


Jag håller med. Underbar, grön natur. Min far var stationerad där när han gjorde militärtjänst. Han säger samma sak.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f415312

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback