2016-07-16, 00:22
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Sjukaste är ju teatergruppens ursäkter/förklaringar, de tycker inte de har gjort något fel och att om man tycker nått annat "kan man stanna hemma".

Det visar vilka autistiska jävla fetton som den här teatergruppen består av. De kommer krypandes ur morsans källare varje sommar för att "leka viking" och slå sina chipsfingrar runt nån stackars tjej de aldrig i livet hade kunnat komma i närheten av i något annat sammanhang.

Haha jo det är väl mest sura nu för de kanske inte kan leka sina BDSM lekar mer. Jag menar jag är extremt anti-feminist men även jag tycker det är sjukt hur de kunnat hålla på. Det är inte värdigt en människa man som kvinna spel eller ej att bara bli påhoppad att delta som det där. De flesta män som kvinnor kommer liksom bara acceptera det för att man vill inte störa någon.
Citera
2016-07-16, 01:28
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silveriller
Men om hon inte vill vara med på detta. Om hon säger nej och de ändå fortsätter. Då leker de inte längre att de fängslar och för bort henne mot hennes vilja. Då fängslar de och för bort henne mot hennes vilja_PÅ_RIKTIGT.
Det är väl inte så svårt att förstå?

Hur vet du att hela händelsen var mot hennes vilja? Varför är du så engagerad i nåt som du inte ens vet om det stämmer? Var du där och såg hela händelsen? Hörde du henne säga nej?
Citera
2016-07-16, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flamtaren
När jag började på universitetet för ett antal år sedan tackade jag nej till att vara med i studentföreningen, bland annat för att jag inte ville vara med på en massa trams. Första dagen på universitetet kände jag mig osäker och gjorde som jag brukar i osäkra sociala situationer: Kollar in någon som ser trygg och säker ut som jag kan försöka hänga efter lite och härma. Jag tyckte att jag fann en perfekt person: En tjej med stora glasögon, en massa böcker med sig, som satte sig längst fram. Hon verkade präktig och duktig på alla vis.
Det var en okej förmiddag och jag höll mig ganska nära min förebild. Men på eftermiddagen ballade klassen ur: Tre tjejer började störa och uppföra sig störigt. Min förebild hutade åt dem och jag kände stor beundran för hennes mod och förmåga att leverara en sån klockren åthutning. En annan tjej reste sig och sa även hon till på skarpen: Det här är faktiskt ett universitet och ingen förskola!
Den oroliga stämningen spred sig, varpå fyra tjejer, de tre som störde samt min förebild valde att avslöja sig: de var inte våra kurskamrater, de gick någon termin över och detta var ett skådespel. .............min förebild och trygghet var alltså en bluff..

Jag kan inte säga att jag känner mig kränkt. Men händelsen satte spår. Jag upplevde aldrig mina kurskamrater som riktigt verkliga, det var som att jag ständigt väntade på att de skulle avslöjas som skådespelare. Det var en läskig känsla som förföljde mig under hela utbildningen.
Kan säga att jag verkligen hatar sånadär livspex, jag tycker att det är helt stört. Så klart att folk får skådespela så mycket de vill, men dra inte in oskyldiga.
Det är en trivial slutsats du kommer fram till, kan jag tycka. Det fanns ju skådespel som fick stor medial uppmärksamhet för några år sen där en kille misshandlar sin flickvän i en hiss och så dokumenterar man hur många som reagerar, de sociala experimenten möttes inte av särskilt mycket motstånd, vad är den stora skillnaden med din händelse?
Citera
2016-07-16, 05:23
Medlem
JuristGrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToddPacker
Det är en trivial slutsats du kommer fram till, kan jag tycka. Det fanns ju skådespel som fick stor medial uppmärksamhet för några år sen där en kille misshandlar sin flickvän i en hiss och så dokumenterar man hur många som reagerar, de sociala experimenten möttes inte av särskilt mycket motstånd, vad är den stora skillnaden med din händelse?
I o med att ringet lagbrott begåtts av "kurskamraterna" så finner jag det annorlunda.

Ditt exempel kan liknas mest det i trådens topic. Ofredande, men för vem ... publiken? Gjorde flickan själv anmälan?
Citat:
Ursprungligen postat av Cybermorph
Nu kan alltså inte personer från LSS-boende besöka liknande jippon. Tolerant? Nej, okunnigt och inskränkt som man kan vänta sig från vänsterpatrasket.
Ursäkta mig men vad snackar du om? Hoppas du förstår att denna händelse inte benar vägen för hur LSS blir utformat, annars tycker jag uppriktigt synd om dig.
Senast redigerad av JuristGross 2016-07-16 kl. 05:29.
Citera
2016-07-16, 05:43
Medlem
Krocketklubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskadelsman
Både respekt- och omdömeslöst. Jag tillhör inte de lättkränkta, men detta var att gå över gränsen.

Då kategoriserar jag dig som lättkränkt.

Stackars tjejen som fick höra om sina fina former, måste ha vart förjävligt minst sagt. Stackars tjejen vars hela värld rasade, när hennes svenska sommaridyll föll framför hennes ögon.
Citera
2016-07-16, 07:57
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krocketklubba
Då kategoriserar jag dig som lättkränkt.

Stackars tjejen som fick höra om sina fina former, måste ha vart förjävligt minst sagt. Stackars tjejen vars hela värld rasade, när hennes svenska sommaridyll föll framför hennes ögon.

Men det här tramset är för fan inget att ta i försvar längre. Kolla på filmerna : https://www.youtube.com/user/MrGamalon

Skulle du vilja att detta oerhört pinsamma och förnedrande hände din dotter /flickvän som helt oskyldigt besöker ett jippo?
Ett jävla sätt att dra in småtjejer i sina historiskt ovidkommande BDSM-betonande lekar och ha nåt jävla vikingafjams som täckmantel.
Måste vara helt sjukt obehagligt att få nåt skit fastsatt runt halsen.
Sen att bli ställd på nån scen där en gubbe ska låtsas sälja en! Det är ju mer vanligt att man tycker det är olustigt att stå på scen inför massa främmande människor än att man gillar det. Betänk då att kontexten är slavförsäljning till råga på allt.
Ja, man kan knappast göra annat än de stackars småbrudarna : Le, hålla masken.

Deras facebook-sida gör inte saken bättre där folk från hela världen sitter och manar på detta, "you should gag her too", "that one was pretty" osv osv. Ja, det finns kvinnor som tänder på detta också, så det här är inget mansproblem.
Det finns en ivrig tyska som likar och delar deras facebook-inlägg och som på två av filmerna "köper" tjejerna. Så som sagt, inget mansproblem.
"Can you warm my husbands bed" frågar hon en tonårstjej som några minuter tidigare fått ett fångstnät över sig och blivit satt i halsjärn.
(https://www.facebook.com/claudia.hoessler,
https://www.youtube.com/watch?v=xpX8cEH5Lag )
För fan, man KAN bara inte dra vem som helst i sina fantasier sådär.

Om detta hade hänt under nåt multikulti-jippo där arabiska män bara sådär helt "oskyldigt" och "lekfullt" vilja visat hur det gick till när blondiner såldes på Barbarkustens marknader då hade det blivit ett jävla liv.

Jag är också 100% anti-feminist och trött på all lättkränkthet. Men det här som Gorean*-vikingarna sysslar med är fan inte OK.
Gå med i en BDSM-klubb för i helvete. Finns unga snygga tjejer där också.

*http://thegorean.tumblr.com/archive
På ovanstående länk finns runkmaterial för både mig och Nordic International Slave Trade Company. Men jag sätter inte halsjärn runt söta icke invigda 16-åringars halsar. Där skiljer vi oss åt.

Edit : Jag är inte förvånad över att bondage-vikingarna kunnat "sälja" 500 brudar under 11 år utan att detta uppmärksammats. Det är för att det är så pinsamt.
Och det blir ännu mer pinsamt om man ska gå in på polisstationen och för en trött och tvär polis försöka beskriva hur man har blivit såld som träl på en vikinga-auktion. Det gör man inte bara.

Hur som helst, bra att detta fick uppmärksamhet. Ska bli intressant att se om det blir nån slavmarknad i Gudvangen detta år.
Senast redigerad av vigillarfitta 2016-07-16 kl. 08:47.
Citera
2016-07-16, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hur vet du att hela händelsen var mot hennes vilja? Varför är du så engagerad i nåt som du inte ens vet om det stämmer? Var du där och såg hela händelsen? Hörde du henne säga nej?
Jag har inte sagt att jag vet att det var mot hennes vilja. Jag skrev OM det var mot hennes vilja. Två gånger. Kan du inte läsa?

Jag är inte speciellt engagerad i detta. Jag har skrivit 2 inlägg i tråden. Du har skrivit 11.
Varför är du själv så engagerad? Var du där och såg hela händelsen? Hörde du henne säga ja?
Citera
2016-07-16, 10:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silveriller
Jag har inte sagt att jag vet att det var mot hennes vilja. Jag skrev OM det var mot hennes vilja. Två gånger. Kan du inte läsa?

Jag är inte speciellt engagerad i detta. Jag har skrivit 2 inlägg i tråden. Du har skrivit 11.
Varför är du själv så engagerad? Var du där och såg hela händelsen? Hörde du henne säga ja?

paminner om de löjliga inkilningarna i lumpen och det extremt barnsliga phözeriet jag var med om pa kth. manga skrattade trotts att man tyckte det var barnsligt
Citera
2016-07-16, 11:27
Medlem
Shamdons avatar
Efter att ha tittat på de filmer från tidigare händelser som gjorts tillgängliga så kan en vettig människa med lite kunskap om män och pojkar och samtiden endast dra en slutsats.

Detta är kåta oskuldsmän och pojkar som i normala fall inte får tillfälle att komma kvinnor nära och detta är den enda gången under året då de genom smygtafsande får röra ett kvinnobröst och för ovanlighets skull en kort stund få ha kommandot över en tjej.

Kåtheten lyser ur deras ögon när de spralligt försöker behärska sig i ett tillkämpat lugn. Det är troligen den här typen av män som begår skolskjutningar eller utvecklar sig till våldtäktsmän.

Ska tillägga att om någon av dem betett sig så på någon av de BDSM-klubbar jag frekventerar så skulle de bli utslängda och aldrig mer vara välkomna.

Hoppas att alla kvinnor från alla tidigare vikingaspel också polisanmäler dessa tragiska, fula äckel.
Citera
2016-07-16, 12:15
Medlem
shadow666s avatar
Slav handeln verkar fortsätta. https://www.youtube.com/watch?v=TX1eKPb6zIE detta är från igår.
Citera
2016-07-16, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shadow666
Slav handeln verkar fortsätta. https://www.youtube.com/watch?v=TX1eKPb6zIE detta är från igår.

Det var ju också en fin tjej, en söt flicka. Bara glada miner och pengarna går till välgörenhet. Tycker bara det ser trevligt och spännande ut. Alla verkar trivas.
Citera
2016-07-16, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haralltidundrat
Det var ju också en fin tjej, en söt flicka. Bara glada miner och pengarna går till välgörenhet. Tycker bara det ser trevligt och spännande ut. Alla verkar trivas.

jättesöt hade gärna sett mer av henne men inte BDSM scener utan vanlig porr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in