2016-07-08, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jajamensan2
Haha har sagt massor faktiskt men antar att man inte läser allt,men okey kör en vända till då 👍🏻 Madde känner BH's mamma L och har så gjort i ca 10 år,därav känner Madde även BH och hennes gemenskaper! Vilka problem ni tycks ha,jösses 😩

Det har alla redan kunnat läsa på Benitas facebook, så det är ingen ny information
Citera
2016-07-08, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Skönt att den här tråden drar ner i tempo nu när man ska bege sig av till Power meet.
Så man kan läsa ikapp i lugn och ro sedan.

Jag vet inte om det har diskuterats tidigare, men MJ ska tydligen bara få träffa sitt barn typ 1 timme i veckan och får då bara träffa det hemma hos sin pappa (barnets morfar).

En annan av de inblandade kvinnorna får träffa sina barn någon enstaka timme per vecka så det verkar i alla fall som att de små barnen omhändertagits och kanske får en normal uppväxt.
Citera
2016-07-08, 11:26
Medlem
Citat:
Vad är problemet 😂👍🏻 alltså uppenbarligen så vet man redan vad jag tycker om Madde jag vet ingenting om mordet,varför är du här? Av samma orsak som jag eller, för orsaken har du tydligen listat ut alldelens på egen hand min bild utav Madde är att hon var en omtänksam kärleksfull människa som ville alla väl,ibland lite för engagerad vilket många påtalat för henne! Ja hon trampade lite snett vilket vem som helst kan göra när livet blir tufft, Madde känner en av dem häktades mamma,BH,därav känner hon nog dem flesta "ungdommar" i hennes krets vilket inte alls är märkligt, tydligen är en av dem misstänkta även misstänkt för grovt bedrägeri i samma mål så självklart så har det med pengar att göra?! alltså,Madde känner BH's mamma och därav känner hon även BH själv 👍🏻 dem har varit vänner i 9 år 👍🏻 på den vägen är det nog 👊🏻 BH's mamma är en kvinna som är skyldig pengar lite här och var,inga större summor men har väldigt svårt för att betala tillbaka sina lån, Antar att Madde var givmild där och att BH har snappat upp detta!! En tanke 👍🏻

Visste inte denna mamma att dottern kunde vara en fara för Madde?
Citera
2016-07-08, 11:28
Medlem
emaptis avatar
Citat:
En sak till,orsaken till att jag började skriva här beror på att någon här sitter och säger att jag är glad i droger,snarare tvärt om🙏🏻 man kanske ska vara lite försiktig med vad man spottar ur sig speciellt när det handlar om såna saker så,nu får ni fortsätta att spekulera i lugn och ro 😉 h d gott 👍🏻🙏🏻
Äh, störtlöjligt, det har du skrivit flera gånger men kommer tillbaka hela tiden, du gillar det lika mycket som oss. Jag hann vara in på din fb innan du rensade det du skrivit, och rensade igen, fick intrycket av att några av dina vänner gör dåliga försök att dölja att de är gröna av avund för att du fått uppmärksamhet i tråden, dom kommer givetvis neka och basha mig nu(som bevis på hur rätt jag har, jag är van att alltid ha rätt).

Ta nu din plats som trådens kuttersmycke och dela med dig, du vet ju knappt vilken skinka du sitta på i ivern. Det måste inte vara fakta, berätta om vad "alla" snackar om som alla måste lova att inte sprida vidare men alla sprider till dom som lovar att inte sprida vidare. Tror mer på vad du som åtminstone befinner dig i periferin skriver än anonyma pm. Eller ska du låta någon av dina kompisar hinna vänta in sina nyreggade konton och låta dom ta dina 15 minuter.
Senast redigerad av emapti 2016-07-08 kl. 11:31.
Citera
2016-07-08, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Skönt att den här tråden drar ner i tempo nu när man ska bege sig av till Power meet.
Så man kan läsa ikapp i lugn och ro sedan.

Jag vet inte om det har diskuterats tidigare, men MJ ska tydligen bara få träffa sitt barn typ 1 timme i veckan och får då bara träffa det hemma hos sin pappa (barnets morfar).
MJ har sitt barn hela helgen varannan helg hos sin pappa. Det var också där hon befann sig när mordet begicks.
Citera
2016-07-08, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Visste inte denna mamma att dottern kunde vara en fara för Madde?

Det är ju mamman som skapat henne.... skapat hennes beteende, både matmässigt och känslomässigt... så klart att hon säkerligen visste vad Benita var kapabel till
Citera
2016-07-08, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino
Hur många av de misstänkta känner du och vem av dem känner du bäst?

Jag känner ingen av dem misstänkta men vet vem BH är och vet lite utav hennes trassliga uppväxt! Som jag skrev innan så vet jag inte mer om mordet än nägon annan här,en av dem misstänkta är även misstänkt för grovt häleri i samma mål vilket jag åxå skrivigt innan,dock inte BH 👌🏻 detta skulle skett den 18 juni alltså samma dag som Madde försvan 👍🏻 om dem fått Madde eller försökt att få henne att skriva under något för att komma åt pengarna hon hadde på det norska kontot,när hon sen vägrar så blir det stryk som går överstyr?? Antar att sanningen kommer fram så småningom! Nu tackar jag för mig och tack för era spekulationer när det gäller mig 😂👍🏻 mycket givande måste jag säga 😆
Citera
2016-07-08, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompish
Det är ju mamman som skapat henne.... skapat hennes beteende, både matmässigt och känslomässigt... så klart att hon säkerligen visste vad Benita var kapabel till

Och då borde man som om man har lite empati se till att skydda de som kan vara lite godtrogna från att råka illa ut allra helst om man anser sig vara en vän..
Citera
2016-07-08, 11:45
Bannlyst
Citat:
Vad är problemet 😂👍🏻 alltså uppenbarligen så vet man redan vad jag tycker om Madde jag vet ingenting om mordet,varför är du här? Av samma orsak som jag eller, för orsaken har du tydligen listat ut alldelens på egen hand min bild utav Madde är att hon var en omtänksam kärleksfull människa som ville alla väl,ibland lite för engagerad vilket många påtalat för henne! Ja hon trampade lite snett vilket vem som helst kan göra när livet blir tufft, Madde känner en av dem häktades mamma,BH,därav känner hon nog dem flesta "ungdommar" i hennes krets vilket inte alls är märkligt, tydligen är en av dem misstänkta även misstänkt för grovt bedrägeri i samma mål så självklart så har det med pengar att göra?! alltså,Madde känner BH's mamma och därav känner hon även BH själv 👍🏻 dem har varit vänner i 9 år 👍🏻 på den vägen är det nog 👊🏻 BH's mamma är en kvinna som är skyldig pengar lite här och var,inga större summor men har väldigt svårt för att betala tillbaka sina lån, Antar att Madde var givmild där och att BH har snappat upp detta!! En tanke 👍🏻
Du känner väl BHs mamma?
Citera
2016-07-08, 11:49
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stocious
MJ har sitt barn hela helgen varannan helg hos sin pappa. Det var också där hon befann sig när mordet begicks.

Ah okey, kanske soc tyckte att hon "gjorde framsteg" och fick träffa barnet längre stunder?
Får ju hoppas att den här soppan räddar barnet ifrån att umgås med MJ.
Citera
2016-07-08, 11:51
Medlem
Labolina70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompish

Gissar att du inte är förälder själv...

Jag har uppfostrat mina barn... på samma sätt, men ändå helt olika barn.
Det är inte bara föräldrar som "fostrar" barnet.
Tex gener, barnets skolmiljö, barnets vänner och massa annat.

Matmässigt va intressant 😅 Alla är vi väl olika, smala, tjocka, långa, korta osv
Väldigt många tycks tro att alla eg är smala, och de tjocka "får skylla sig själv pga något"
Så är det verkligen inte.
Men det kommer ni märka en del utav er då ni blir äldre.

Ps. Mina barn är helt okej, men ändå olika varandra.
Citera
2016-07-08, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino
Du känner väl BHs mamma?

Har svarat innan men vet inte om det kom med för plötsligt var jag utloggad,

Jag vet vem L är pga att L är skyldig en kompis pengar, L flyttade till Norge med en dömd pedofil,denna pedofil gav sig på BH men när BH påtalade detta för sin mamma så påstod hon att BH ljög,BH viste då inte att han var en dömd pedofil skall tilläggas! BH rymde från Norge till Sverige och fick där klara sig själv under en period vilket ledde till användande utav tunga droger!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in