2016-07-04, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand
Nu har jag läst tråden och letat runt på nätet, och jag får inte ihop det.

Att BO heter Mad*l*n* D*lbom framgår av häktningsprotokollet.
På hemsidan som det länkas till i tråden har Mad*l*n* lagt ut en meritförteckning. Där kan man bl.a. ta del av betyg (grundskola, gymnasiet), där Mad*l*n*s personnummer framgår. På dessa betyg står efternamnet Fr*jd. Om man tittar i Sveriges Befolkning, så tycks denna Mad*l*n* Fr*jd alltid ha varit kvinna, och hon är sedan 1977 gift med en man (som hon har två barn med) och bor i Malmö.

Varför använder sig Mad*l*n* D*lbom av Mad*l*n* Fr*jds betyg? Är det samma person? Isf känns det inte som att hon är BO.
Är det bekräftat, förutom att det är en trådsanning, att BO föddes som man?
Vad är det jag missar? Var tänker jag fel?

Du tänker inte fel. Om man tittar noga på betyget från Viggan så ser man att namnet är ändrat. Det är inte samma font på namnet och övrig text. Snyggt jobb men ack så fel. Antagligen har hon bara satt in ett namn på någon som är född samma dag, dvs rätt datum - men fel personnummer. Fru Fröjd har inte 0546 utan ett helt annat nummer.
Citera
2016-07-04, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fribbä
Ja, inte alls samma typsnitt. Bra noterat

Det här betyget är tydligt att namnet o pnr ändrats
http://myslus.com/utbildning/betyg/3.jpg
Citera
2016-07-04, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigillarfitta
Cool tjej. Har du nån länk till bilderna?

Inget jag sparade tyvärr, haha. Men det var på nån typ av dejtingsida. Om nån är hype på att googla så hittar man säkert.
Citera
2016-07-04, 15:29
Medlem
saejverts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigillarfitta
Synd
Man blir nyfiken på henne. Hur är hon?

Jag tror hon är bi dock, de är iallafall de signalerna jag fått efter att ha festat med henne några gånger, men är inte helt säker.

Hon brukade alltid vara schyst emot mig, känner henne bara lite ytligt dock, vi har gått i samma skola, hon brukade alltid heja på mig på stan och fråga hur det var. Träffade henne senast utanför hemköp för nån vecka sen.

Utöver detta så har hon varit extremt mobbad hela sitt liv,det kanske kan förklara varför hon är lite som hon är, men helt ärligt så trodde jag aldrig att hon var så sjuk i huvudet att hon skulle mörda någon.
Citera
2016-07-04, 15:30
Medlem
Betygen går ju att kolla med respektive skola, eller kommunarkiven om de är gamla
Citera
2016-07-04, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Är det en kärring som är rånazist? Blir svårt att följa om du skriver som en södertörnare.

Det var lite meningen att det skulle vara svårtolkat. Och det är jag glad för nu, då det inte verkar som de varit så mycket inblandade ändå. Inte mer än att de känner MGM.
Citera
2016-07-04, 15:32
Avslutad
Hennes frågestund skvallrar ju inte direkt om någon högre intelligens.
Kan det vara så att puckona som sitter häktad har fått betalt för att begå mordet, och sedan har blandat in en massa andra, som fick kalla fötter alt. var med i början och trodde det mest var på skämt, men hoppade av när de insåg att en person faktiskt skulle dö.

BH och MB är impulsiva och lättstyrda. Villiga att vara till lags och bli omtyckta. Kan det finnas en "mastermind" (sett till vilken typ av folk som är inblandade i soppan) bakom?
Senast redigerad av GenesisP 2016-07-04 kl. 15:35.
Citera
2016-07-04, 15:32
Medlem
Boglas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogla
Vad vi kan fastslå:

Kvinnan i Malmö har antagligen ingenting med BO att göra. Möjligen kan det vara så att BO, då han förfalskat betyg m.m. döpt dessa i enlighet med en "namne" som de facto funnits vid tidpunkten BO ej var kvinna, och för att kunna styrka sin blotta existens dragit till med en person som han faktiskt delar födelsedag med.

Namnen D*lbom och Fr*jd förekommer omlott och huller om buller i de olika intyg som finns på BOs hemsida om man ser till datumen dessa ska vara utfärdade.

Vidare vet jag inte hur de fyra sista siffrorna påverkas vid ett könsbyte, men om det nu är så att de två första är genuina och ej har ändrats ska BO ha fötts som man i Stockholms stad. Den sista siffran måste åtminstone vara korrigerad i o m att den är jämn. Jag utgår ifrån att de fyra siffrorna på körkortet stämmer (detta skulle i så fall också utesluta kvinnan i Malmö totalt eftersom hon omöjligen kan ha 05 som första två siffror eftersom hon är född i Malmö).

Namnet "Mats" är med all sannolikhet fingerat, det enda som verkar stämma i den artikeln är "född i östra Sverige", eftersom de första två siffrorna pekar mot det. Där föds ingen Mats detta datum.

Men, lugn och fina nu, vi klurar snart ut det här!
Citerar mig själv igen för alla som drar in malmökvinnan.

Vidare kan man ju fundera på vad som fick människan att byta kön, var det viktigt att byta identitet? Jag slår bara ihop faktumen att personen har skyddad identitet, relativt nyligen blivit kvinna, tidigare alkoholist, narkoman etc, förfalskar betyg hejvilt för att få det att framstå som att han alltid varit kvinna och i dag mördad.
Citera
2016-07-04, 15:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av coronado
På sin hemsida myslus.com kallar hon sig fortfarande Fr*jd 2003. Kvinnan i Malmö har R*ta som tilltalsnamn enligt hitta.se.
Antingen ett sammanträffande med efternamn/födelsedatum, eller så är de tvillingar.

Men den ena är ju född 54 och den andra på 70-talet. Svårt att vara tvillingar då.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saejvert
Jag tror hon är bi dock, de är iallafall de signalerna jag fått efter att ha festat med henne några gånger, men är inte helt säker.

Hon brukade alltid vara schyst emot mig, känner henne bara lite ytligt dock, vi har gått i samma skola, hon brukade alltid heja på mig på stan och fråga hur det var. Träffade henne senast utanför hemköp för nån vecka sen.

Utöver detta så har hon varit extremt mobbad hela sitt liv,det kanske kan förklara varför hon är lite som hon är, men helt ärligt så trodde jag aldrig att hon var så sjuk i huvudet att hon skulle mörda någon.

Angående bi så låter det troligt då hon är rätt närgången mot tjejer på fyllan.
Med tanke på att hon verkar lida av nån störning tyckte jag att det var väntat att hon skulle haka på nånting sånt här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
Om nu https://m.facebook.com/d*nne.w*hlgren är inblandad så kan det ju vara en besvärlig omständighet för honom att han den 29/6 postade en selfie vid vad som ser ut att vara ett vattenfyllt gruvhål i bakgrunden.

Kan bilden vara tagen samma dag kroppen dumpades eller var han/dom där och rekade?

*=a
Nej. Det är inte samma vattenhål. Kommer inte på vad namnet på det där vattenstället han är vid på bilden heter, men det är inte samma ställe som BO hittades vid.
Citera
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saejvert

Underbart. Hon verkar tända på riktigt heta babes. Hon skulle passa ihop med en sådan. Gärna som dominant och svinelak. Vad jag kan döma av bilderna i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in