Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-07-02, 18:36
  #37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Vad tycker ni om för kåta tjejer i sängen?
Jag brukar skämmas när jag ligger med min man för att jag är så kåt.
Kommer ett antal gånger under sexet, leker med brösten och vill bara ha mer och mer hela tiden.

Vad tänker ni om såna tjejer?
Bra tråd, Dixxan

Jag tar o puffar på psykologpipan, och du tar din killes dito, oki?

Jag:.......*puff*.......*puff*........*puff*......

Du:......*schlurf*.......*schlurf*.......*schlurf* ......

Så, nu är vi båda redo. Som jag ser det, så handlar det om sexlustsbalans i ett förhållande. Självklart kan det finnas perioder av upp/ner kring lustnivån, men över en längre tidsperiod menat.

Jag tror helt enkelt att det bästa är när man har ungefär lika stor/liten sexlust. Har en i relationen en satans lust och den andra väldigt lite, så kan det nog uppstå en del friktion. Den med lite kan ju t ex få för sig att den med väldigt mkt är ute och tar för sig av andra för att få stilla sina djävulska lustar.

Det är nog individuellt betingat det där....huruvida den med mkt sexlust verkligen tar för sig av andra, eller nöjer sig med onani som komplement. Men då vi alla vet hur mkt lättare det är för en tjej att få tag på sex, så kan det nog vara läskigare för killen när det är tjejen som har en satans lust. Han kan ha förtroende för henne rent generellt, men bara vetskapen om att hon i stort sett bara behöver knäppa med fingrarna...men är det bara skapligt harmoniskt i relationen så vill nog en kille generellt sett ha sex. Men kanske att en del killar vill vara de som tar initiativet, (iaf nog lite fler än de som vill att tjejen oftare gör det) och då kan det nog upplevas som negativt om tjejen flyger på honom hela tiden. Man får känna av varandra, helt enkelt.

Jag skulle nog undra lite om hon är helt tillfreds på det mentala planet. Kanske har hon f.n. bara mkt på kneget/i plugget, så att en massa sex kan skingra tankarna? Men en tjej som vill i stort sett dygnet runt och även över en lång period, skulle för mig nog kunna kännas lite som att få god tårta, men för mkt av den goda tårtan och kanske även kastad i ansiktet. Lite så.

Skulle till slut bli lite jobbigt, (OM det nu inte var så att hon tände mig så mkt att även jag ville ha sex grymt ofta) och då inte heller längre upplevas som gott. Dvs, mindre o mindre gott för var månad, och till sist kan det bli massor av grus i maskineriet av en sådan obalans på detta så speciella området. Ja, det är fan inte lätt att hitta den perfekta partnern...där det klickar grymt på alla plan...så det är inte svårt att förstå att fler o fler börjar ifrågasätta om det är sunt att ens försöka finna denna personen, som ska bidra med så satans mkt på alla plan. Jag förstår folk, men håller inte med om att man istället ska försöka hitta en person för detta, och en annan för detta, osv osv.

Folk brukar snacka om att det är bra med en god kommunikation i en relation, och en god komm. kan nog aldrig överskattas.

Om extrem obalans råder, men man vill ändå behålla varandra, så kan ju en deal vara att den med massor av lust får lov att ha sex med andra och den med lite lust kanske tänder på att höra om den andres eskapader, (eller möjligen vara närvarande). Ja, varianterna kan vara många men skydda er, gott folk

F.ö. så saknar jag Jegooooos o ditt married-to-long gnabbande....finns det möjligheter till att det kan komma tillbaka? Ert rara gnabbande gjorde kvällarna om möjligt ännu roligare!
__________________
Senast redigerad av xxooww 2016-07-02 kl. 19:10.
Citera
2016-07-02, 23:07
  #38
Avstängd
tråkigt med tjejer som inte är kåta...
Citera
2016-07-02, 23:59
  #39
Medlem
bockyboats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag har ju känt att jag inte är som alla andra tjejer typ.
Kanske lider av något? Jag vaknar på morgonen och är kåt på honom, på kvällen, på eftermiddagen, osv
Jag får ju inte nog och jag är alltid på för sex
Flesta kvinnor tar ju inte intiativ

Äsch, ta för dig du. Han har säkert inga problem med det utan tycker nog snarare att det är upphetsande med en tjej som tar för sig och visar att hon vill ha honom. Enda nackdelen med det är väl om han eventuellt skulle känna sig otillräcklig pga att din lust är högre än hans. (Jag funkar förresten likt dig i den här frågan.)
Citera
2016-07-03, 12:42
  #40
Medlem
Om en tjej betedde sig som du gör gentemot mig, så skulle jag naturligtvis tro att hon bara spelade. Men om din kille ser bra ut och har gott självförtroende, och om han känner dig väl, så borde det inte vara några problem.
Citera
2016-07-04, 13:48
  #41
Medlem
Buffymyloves avatar
Inget fel vara kåt, vad nu för kåt är. Har i samtliga relationer varit den som velat mest, och tidvis var det väl lite frustrerande, eller så tyckte min partner att jag var frånstötande och tände inte tillräckligt. Who knows.
Citera
2017-12-25, 10:19
  #42
Medlem
Citat:
Jättebra DixieD att du vågar ta upp detta och låta män komma med kommentarer. Du är inte ensam om att skämmas. Det gör jag också ibland eftersom jag precis som du beter mej på ett nära nog överkåt sätt. Jag är f n v singel efter några stycken förhållande och har tillfälliga s.k. kk- kontakter. Inte så lätta att ha regelbundet sex som då jag hade partner. Och när jag väl har det tycker jag att jag överreagerar sexuellt. Dagen efter ett ligg med en kk- partner kan skamkänslan komma och jag undrar hur han upplevde mej och mitt kåta beteende under sexet.Hemska tanke!Tänk om han dissar mej nästa gång jag frågar om ligg!

Underbart tänka att träffa på en sådan kvinna, riktigt få knulla av sig all inneboende kåthet!
Citera
2017-12-25, 23:07
  #43
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D666
Underbart tänka att träffa på en sådan kvinna, riktigt få knulla av sig all inneboende kåthet!


Jag älskar att knulla med min partner. Tycker sex är så underbart
Citera
2017-12-27, 08:39
  #44
Medlem
no-lifers avatar
Vet inte om någon tjej kan vara "FÖR kåt". Jag är kille och har alltid haft väldigt hög sexualdrift. Även i de förhållanden jag haft i livet har jag varit tvungen att onanera mycket för mig själv.

Efter diverse kortare och längre förhållanden inklusive ett misslyckat äktenskap har jag nu träffat en tjej som är drygt 20 år yngre än jag. Och hon är alltid kåt. Dessutom älskar hon litet hårdare tag.

Att ha sex med henne är helt underbart. Dels älskar hon penetrationssex i alla ställningar och kommer hårt även av det. Hon säger att hon kommer lätt med mig pga att jag är välutrustad och min kuk blir extremt hård när jag är upphetsad (ja, jag är en bit över medel i kukstorlek). Och dels har hon lärt mig hitta hennes känsligaste punkter med fingrarna / handen på insidan hennes underbara fitta. Så att jag kan ge henne fontänorgasmer. Och här snackar vi inget försiktigt trevande eller fingrande utan här är det hårt jobb med armen som gäller (ja jag får fina biceps). Hon gillar att bli tagen hårt doggy style, och vill då att jag håller ett stadigt tag om hennes långa hår samtidigt som jag smiskar henne hårt.

Denna underbara kvinna har fått mig att plocka fram min alfahanne, min mer dominanta sida. Hon gillar att vara undergiven men ändå ha kontroll. T.ex. så älskar hon att suga av mig och då sker det på hennes villkor.

Tidigare har jag experimenterat med potenspiller för jag har upplevt det svårare med åren att bli hård och uthållig. Men sedan jag träffade henne för snart ett år sedan har jag inte behövt piller alls. Jag vaknar med ett kraftigt morgonstånd, precis som i tonåren. Och varje gång hon messar eller ringer blir jag stenhård. Fortfarande efter så många månader. Under arbetsdagen händer det ofta att vi via mobilen beskriver för varandra vad vi vill göra med den andra till kvällen.

Denna überkåta tjej får mig att må bra på alla plan. Inte bara under våra sexakter utan även i jobbet och på fritiden. Hon får mig att arbeta effektivare och mer koncentrerat. Jag presterar bättre helt enkelt. Både som älskare och i alla andra sammanhang.

Fram för fler jättekåta tjejer!
Citera
2017-12-28, 21:18
  #45
Medlem
kumlafucker84s avatar
Jag gillar när tjejerna är kåta
Citera
2018-01-29, 08:31
  #46
Medlem
Förutsatt att din kåthet och lust till mer sex är äkta så ser jag inte problemet! Det är ju bara härligt att du vill ligga mer!

Sen är det ju klart att hans kapacitet inte självklart är samma som ditt behov, men det får ni väl hitta en lösning på
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback