Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-02, 07:58
  #25
Avstängd
frifarts avatar
uppskattar också tjejer som verkligen visar vad de vill TS , tjejer som njuter fullt ut helt enkelt sedan så kan många killar både köra 2-3ggr efter varandra om vi bara får vila en liten stund i mellan så pilla på och visa att du vill ha en gång till så ordnar det sej !!!
Citera
2016-07-02, 09:16
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Vad tycker ni om för kåta tjejer i sängen?
Jag brukar skämmas när jag ligger med min man för att jag är så kåt.
Kommer ett antal gånger under sexet, leker med brösten och vill bara ha mer och mer hela tiden.

Vad tänker ni om såna tjejer?

Jag tänker flickvänsmaterial.
Citera
2016-07-02, 09:43
  #27
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Vet inte varför du säger "för kåta" då alla utryck som börjar med "för" är för mycket per definition.

Det är väl underbart med en tjej som är kåt och tar för sig. Kan en tjej vara för kåt? Ja det finns ju sjukdomar förstås, men annars?


Jag har ju känt att jag inte är som alla andra tjejer typ.
Kanske lider av något? Jag vaknar på morgonen och är kåt på honom, på kvällen, på eftermiddagen, osv
Jag får ju inte nog och jag är alltid på för sex
Flesta kvinnor tar ju inte intiativ
Citera
2016-07-02, 10:10
  #28
Medlem
Inte ska du skämmas för att du är rejält kåt på din man, en ärligare komplimang kan han väl knappast få! Sen kan det säkert upplevas som "för" mycket ibland om man inte är lyhörd och är på sin partner fast den verkligen inte har lust då.

De män jag haft sex med har uppskattat att jag är kåt och initiativrik. Däremot hade min mans tränare synpunkter på det i början av vårt förhållande. När vi träffats ett tag men inte haft sex än så kom hans tränare fram till mig och sa: "Det här går inte, nu får du fan börja ligga med honom så han kan börja fokusera igen!"

Men några veckor senare, kvällen innan en match hade han tydligen ändrat sig, för då sa han: "Herregud tös, du kör slut på honom! Är du snäll och låter grabben sova en stund i natt så det finns nån kraft kvar i honom imorgon?" Vissa blir tydligen aldrig nöjda...
Citera
2016-07-02, 10:16
  #29
Medlem
Du låter som min tjej,underbart,ta för dig bara,,så jävla tröttsamt att alltid vara den som inleder som kille
Citera
2016-07-02, 10:51
  #30
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Vad tycker ni om för kåta tjejer i sängen?
Jag brukar skämmas när jag ligger med min man för att jag är så kåt.
Kommer ett antal gånger under sexet, leker med brösten och vill bara ha mer och mer hela tiden.

Vad tänker ni om såna tjejer?

Jättebra DixieD att du vågar ta upp detta och låta män komma med kommentarer. Du är inte ensam om att skämmas. Det gör jag också ibland eftersom jag precis som du beter mej på ett nära nog överkåt sätt. Jag är f n v singel efter några stycken förhållande och har tillfälliga s.k. kk- kontakter. Inte så lätta att ha regelbundet sex som då jag hade partner. Och när jag väl har det tycker jag att jag överreagerar sexuellt. Dagen efter ett ligg med en kk- partner kan skamkänslan komma och jag undrar hur han upplevde mej och mitt kåta beteende under sexet.Hemska tanke!Tänk om han dissar mej nästa gång jag frågar om ligg!
Citera
2016-07-02, 11:27
  #31
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag har ju känt att jag inte är som alla andra tjejer typ.
Kanske lider av något? Jag vaknar på morgonen och är kåt på honom, på kvällen, på eftermiddagen, osv
Jag får ju inte nog och jag är alltid på för sex
Flesta kvinnor tar ju inte intiativ

Är du tillfredställd efteråt, eller tar det aldrig slut? I så fall är det ju något negativt och kanske t.o.m sjukligt. Om du bara är grymt kåt så är det ju bara härligt. Onani funkar inte utan det är honom du måste ha?

Alltså skam ska inte ha med ämnet att göra. Det enda väsentliga är din hälsa.
__________________
Senast redigerad av Oliveira 2016-07-02 kl. 11:31.
Citera
2016-07-02, 11:29
  #32
Avstängd
TantRossins avatar
Tänkte när jag såg rubriken, att det var promiskuriösa tjejer, som delar fittan ut till höger och vänstra Men det hörs ju till och försiggå i en relation, var båda är nöjd..So what's the issue liksom? Jag har dock erfarenhet av, att vara 'för på' gav killen stress/irritation..Du måste vara observerande på detta..Män är känsliga varelser, och kan snappt skifte humör..
Citera
2016-07-02, 11:30
  #33
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Jättebra DixieD att du vågar ta upp detta och låta män komma med kommentarer. Du är inte ensam om att skämmas. Det gör jag också ibland eftersom jag precis som du beter mej på ett nära nog överkåt sätt. Jag är f n v singel efter några stycken förhållande och har tillfälliga s.k. kk- kontakter. Inte så lätta att ha regelbundet sex som då jag hade partner. Och när jag väl har det tycker jag att jag överreagerar sexuellt. Dagen efter ett ligg med en kk- partner kan skamkänslan komma och jag undrar hur han upplevde mej och mitt kåta beteende under sexet.Hemska tanke!Tänk om han dissar mej nästa gång jag frågar om ligg!


Jag älskar din nya bild!
Riktig sexig

Jag har blivit dissad fåtal gånger av mannen då han känt sig trött och jag har tagit så illa upp en hel vecka och varit på dåligt humör. Jag fattade då hur viktigt sex är för mig. Jag känner mig så avslappnad när jag har sex och det känns som att hela veckan blir bra. Hade jag fått välja så hade jag haft sex varje dag.

Jag brukar drömma om att ha sex med honom på ställen som är underliga 😂🙈

Jag har alltid uppfattat mig själv som pinsam eftersom man som tjej ska vara tillbakadragen och inte så framåt när det gäller sex
Citera
2016-07-02, 11:32
  #34
Avstängd
Vilken icke-fråga. Du är för kåt och?
Märks att människor inte har några problem idag. De måste hitta nåt att noja sig över.
Citera
2016-07-02, 11:34
  #35
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Är du tillfredställd efteråt, eller tar det aldrig slut? I så fall är det ju något negativt och kanske t.o.m sjukligt. Om du bara är grymt kåt så är det ju bara härligt. Onani funkar inte utan det är honom du måste ha?

Alltså skam ska inte ha med ämnet att göra. Det enda väsentliga är din hälsa.


Nej vad fan inte onani!
Jag vill ju ha honom. Det är ju han som man vill ha. Skönt att ha honom flåsande och se hans ögon.
Känner dock ibland att han måste ta i lite mer vilket jag alltid säger rent ut hahaha
Citera
2016-07-02, 11:40
  #36
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Nej vad fan inte onani!
Jag vill ju ha honom. Det är ju han som man vill ha. Skönt att ha honom flåsande och se hans ögon.
Känner dock ibland att han måste ta i lite mer vilket jag alltid säger rent ut hahaha

Att du vill ha honom framgår redan i tråden. Min tanke var väl att du kan onanera i bland som kompement. Han måste ju få jobba någon gång.

I vilket fall så ska du vara stolt att du har så bra kontakt med din sexualitet. Det är bara att fortsätta på den inslagna vägen. Det ser du ju också på alla svar i tråden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback