Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-01, 23:15
  #13
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Det kan inte jag veta eftersom mina sexuella erfarenheter är ytterst begränsade.
Har aldrig haft ett förhållande, och aldrig varit med om detta.
Men säkert, om man inte är lika sönderrunkad som jag så har man säkert känsel där nere.


Skulle man som man tro att jag är så kåt på andra män?
För jag blir bara så kåt på honom men jag känner att jag kanske visar ett slampigt beteende
Är liksom väldigt skraj för det
Citera
2016-07-01, 23:17
  #14
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Skulle man som man tro att jag är så kåt på andra män?
För jag blir bara så kåt på honom men jag känner att jag kanske visar ett slampigt beteende
Är liksom väldigt skraj för det

Det beror på hur självsäker man är och hur mycket man litar på dig i övrigt.
Har man dåligt självförtroende så tror man säkert att du är intresserad av andra.
Har man gott självförtroende så tror man säkert att du bara är intresserad av en själv, pga. ens egna goda kvalitéer.
Citera
2016-07-01, 23:18
  #15
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Det beror på hur självsäker man är och hur mycket man litar på dig i övrigt.
Har man dåligt självförtroende så tror man säkert att du är intresserad av andra.
Har man gott självförtroende så tror man säkert att du bara är intresserad av en själv, pga. ens egna goda kvalitéer.


Han litar på mig 100 % och han har riktigt bra självförtroende så han har väl inte sagt mycket om det.
Citera
2016-07-01, 23:21
  #16
Medlem
Energivattens avatar
Enbart stött på kvinnor med seriösa daddy issues som just varit översexuella. Är väl trevligt i nuet men i längden är det ohållbart av andra skäl. Jag är inte förvånad DixieD jag har alltid misstänkt att du haft en taskig relation till din far pga dina extrema feministiska idéer.
Citera
2016-07-01, 23:21
  #17
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Han litar på mig 100 % och han har riktigt bra självförtroende så han har väl inte sagt mycket om det.

Då är det förmodligen inga problem.
Citera
2016-07-01, 23:27
  #18
Medlem
Ryggradsluss avatar
En tjej kan inte vara FÖR kåt i sängen.
Klart killen kan ju bli lite "rädd" antar jag om han inte är van men en ordentlig kille ska nog kunna vänja sig vid ett sånt scenario.
Citera
2016-07-01, 23:34
  #19
Medlem
Sunimods avatar
Knappast det kan kallas "för kåt"
Bara naturlig tändning mellan man/kvinna.


Kör på bara och är partnern in med så är ett snack ett måste.
Sedan bör det lösa sig.
Brutalt kåthet är en energikick som måste ges full tillgång.


Finns inget som heter för kåta tjejer eller killar, ge allt bara.
Citera
2016-07-01, 23:43
  #20
Medlem
Vari ligger det ett problem? Jag satte på en kk 7 gånger en natt. Hon gjorde mig kåt och jag gjorde även henne det. Det är ju nästan så att man tror att hon drogade mig men vi passade otroligt bra ihop sexuellt. Nästan så att man blir lite kåt bara av att tänka på henne!
Citera
2016-07-02, 00:12
  #21
Medlem
beardbraids avatar
Otroligt jobbigt. Det är precis som när alla mina tusenlappar sliter hål på lädersätena i Bentleyn genom bakfickan.
Citera
2016-07-02, 00:35
  #22
Medlem
underbart..

men tyvvär så försvinner kåtheten i er ett tag när ni fött en 3-4 ungar.

så njut medans du kan
Citera
2016-07-02, 03:06
  #23
Medlem
"för kåt" finns inte. Lika omöjligt som en "rostfri Opel" :-)
Så...hittar du en sån kvinna - njut av helvete, le och ge henne det bästa du kan/har, vare sej du är kvinna eller man.
Citera
2016-07-02, 07:48
  #24
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Vad tycker ni om för kåta tjejer i sängen?
Jag brukar skämmas när jag ligger med min man för att jag är så kåt.
Kommer ett antal gånger under sexet, leker med brösten och vill bara ha mer och mer hela tiden.

Vad tänker ni om såna tjejer?

Helt fantastiskt. Det bästa som finns är en kåt tjej. Speciellt biten där du tar på dig själv. Svårslaget. Fortsätt så och om din kille inte gillar det så är det dags att byta ut träskallen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback