2016-06-30, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Till att börja med, så var jag lite osäker på vart jag skulle lägga denna tråden, så admin får gärna flytta den till lämpligare forumskategori ifall denna är felaktig, dock inte till papperskorgen!

Nu är det så här att jag har råkat ut för en äcklig, vidrig kvinna/tjej som utsatt mig för stöld, bedrägeri och egenmäktigt förfarande likt kvinnorna i dessa länkar:

* http://www.familjeliv.se/forum/thread/74266768-forsoker-lura-till-mig-ett-barn-stoppar-in-sperma-med-fingrarna

* http://www.familjeliv.se/forum/thread/63848544-inseminera-sig-sjalv

* http://www.familjeliv.se/forum/thread/56679174-kan-man-inseminera-sig-sjalv-sa-har/1

Nu är det ju dock så att i mitt fall, så använde jag kondom, som efter knullet, blev kontrollerad utav mig, för läckage och skador. Den hade EJ läckt och den hade INGA skador. Den var med andra ord intakt. Tyvärr så hade man ju hört under flera års tid att kondomer ej ska slängas i toaletter för då kunde diverse problem uppstå, så för att vara snäll (medan jag fortfarande inte visste vilket psykiskt sjukt kräk jag hade att göra med) så slängde jag den i papperskorgen på toan och gick sedan hem.

Fittan har då förmodligen utfört någon utav handlingarna som tas upp i familjeliv-länkarna och gjort sig själv gravid och sedan hållt käften om det. När ungen hade hunnit bli några år gammal så kom det plötsligt en lapp hem som påstod att jag var pappa.

Nu vill den korrupta socialen och den korrupta vidriga försäkringskassan att jag ska betala dyrt resten utav mitt liv för något jag aldrig velat ha eller ens visste att jag hade.

Jag var i kontakt med advokat som tyvärr ej kunde göra något, pga denna vattentäta lagen att män är skyldiga att betala underhåll OAVSETT hur ungen kommit till. Idioterna anser att man gett sitt medgivande även om kondom och p-piller använts. Bara där så visar de ju hur korrupta och vidriga de är.

I mitt fall så anser jag att det är bedrägeri, stöld och egenmäktigt förfarande. Men det finns inget sätt att sätta åt fittan för detta, i detta korrupta skitland vi nu bor i, där lagen sägs gälla lika för alla.

Efter mycket utskällning på försäkringskassan så fick jag reda på att alla män som blivit utsatt för liknande, kunde överklaga till försäkringskassan. För det påstods att om många "kunder" vill överklaga, DÅ inser idioterna på försäkringskassan att ett problem finns och börjar nysta i det och KAN eventuellt leda till lagändring om vi har något uns av tur.

Så kort och gott, ALLA ni män som hamnat i en sådan situation, där tjejen ni haft sex med, gjort som någon utan kvinnorna i familjelivlänkarna beskrivit, ska överklaga till försäkringskassan att ni vill ha det omprövat.

Ni får jättegärna pm:a mig ifall ni vill göra gruppanmälan ihop med mig eller vad som.
Jag har redan skickat in min överklagan men jag lär få skicka in flera så jag är på.

Jag i vart fall tänker ju inte finna mig i sådan här orättvis vidrig behandling. Så kan jag inte få igenom detta på laglig väg, jag tänker då på juridisk abort (googla det för er som ej känner till termen) eller bli klassad som spermadonator, så kommer jag kort och gott att lämna landet för ett annat land för försäkringskassan inte har något att säga till om.

Jag har en en lista på länder där de inte har något att komma med när det gäller indrivning av underhåll.

Jag kommer i vart fall inte finna mig i att betala skiten.
Jag tycker det är tråkigt att jag ska behöva fly från landet jag växt upp i, men detta var droppen, resten av skiten har löfven ställt till med. Det kommer inte att bo kvar här oavsett vad.

Jag tycker OCKSÅ att ni ska maila/ringa politiker i de partier ni röstar på (mest fördelaktigt sd eftersom de är störst) och påpeka att ni vill ändra nuvarande lagen kring detta och införa möjlighet till juridisk abort och bli klassad som spermadonator pga såna fittor som dessa äckliga, vidriga egotrippade kvinnorna.

Så kom igen grabbar!

Så här är det. Knulla = barn. Man knullar för att få barn, miljoner år av evolution ligger bakom det. Sveriges lagar skyddar barn, precis som de ska göra. Våra statliga organ är de minst korrupta i världen. Sedan att du hatar en kvinna och troligtvis barnet är tragiskt. Du visste inte något om kvinnans psykiska tillstånd när du knullade henne... ne just det, du kände säkert henne knappt, du orkade väl inte fråga. Hon kanske var psykiskt nere eller kanske en tvångsjukdom eller vad som helst? Hon var inte frisk vid tillfället och nu klandrar du henne som en billig hora? du tror att en kvinna som gräver ur sperma ur en slängd kondom är helt frisk?

Nästa gång, prova lära känna människan först innan du utför en sådan intim aktivitet med en annan individ. Sedan är det svårt att känna sympatier för en person som var tredje mening kastar ut sig nedsättande ord om kvinnor.
Senast redigerad av PG-k 2016-06-30 kl. 07:02.
Citera
2016-06-30, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PG-k
Så här är det. Knulla = barn. Man knullar för att få barn, miljoner år av evolution ligger bakom det. Sveriges lagar skyddar barn, precis som de ska göra. Våra statliga organ är de minst korrupta i världen. Sedan att du hatar en kvinna och troligtvis barnet är tragiskt. Du visste inte något om kvinnans psykiska tillstånd när du knullade henne... ne just det, du kände säkert henne knappt, du orkade väl inte fråga. Hon kanske var psykiskt nere eller kanske en tvångsjukdom eller vad som helst? Hon var inte frisk vid tillfället och nu klandrar du henne som en billig hora? du tror att en kvinna som gräver ur sperma ur en slängd kondom är helt frisk?

Nästa gång, prova lära känna människan först innan du utför en sådan intim aktivitet med en annan individ. Sedan är det svårt att känna sympatier för en person som var tredje mening kastar ut sig nedsättande ord om kvinnor.

Nej, i dagens samhälle är det så här.

* ingen väntar med att knulla till efter giftermål.
* Alla knullar någon gång i livet utan att vilja ha barn.
* Ej dysfunktionella människor kommer alltid överrens innan de skaffar barn.
* Det finns p-piller.
* Det går att göra abort.

Lagar skall anpassas till hur verkligheten ser ut!
Citera
2016-06-30, 17:39
Medlem
nihilverums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Lagar skall anpassas till hur verkligheten ser ut!

Ja, visst är det så. Med tanke på att verkligheten är att det är jag som helt utomstående skattebetalare som är allra mest oskyldig i situationen som TS bidragit tilll så är alltså det enda rimliga att ta så mycket pengar som möjligt av TS så att så lite kostnader som möjligt riskerar att spilla över på mig.

Det är fullständigt oviktigt att skydda TS och hans pengar. Det är extremt viktigt att skydda mig och mina pengar, samt övriga utomstående skattebetalare och deras pengar.
Citera
2016-06-30, 18:01
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bervyl
Jag tänker mig att du har steriliserat dig efter denna händelse?

Ett snabbt dagkirurgiskt ingrepp för 350:-

Det ansvaret tog du
både för din och dina oönskade barns skull?

??? De flesta män vill ju ha barn när de är i rätt ålder och har träffat rätt kvinna.
Citera
2016-06-30, 18:06
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
??? De flesta män vill ju ha barn när de är i rätt ålder och har träffat rätt kvinna.
Nästa generation män vill inte ha med kvinnor att göra... Ännu mindre ha barn med dem.
Citera
2016-06-30, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nihilverum
Ja, visst är det så. Med tanke på att verkligheten är att det är jag som helt utomstående skattebetalare som är allra mest oskyldig i situationen som TS bidragit tilll så är alltså det enda rimliga att ta så mycket pengar som möjligt av TS så att så lite kostnader som möjligt riskerar att spilla över på mig.

Det är fullständigt oviktigt att skydda TS och hans pengar. Det är extremt viktigt att skydda mig och mina pengar, samt övriga utomstående skattebetalare och deras pengar.

Du tjänar ännu mer på att inte skydda den skyldiga mamman. Ge henne noll t ex. Inga barnbidrag, ingenting. Hon är skyldig jämfört med TS som är lika oskyldig som du.
Citera
2016-06-30, 18:41
Medlem
nihilverums avatar
Citat:
Du tjänar ännu mer på att inte skydda den skyldiga mamman. Ge henne noll t ex. Inga barnbidrag, ingenting. Hon är skyldig jämfört med TS som är lika oskyldig som du.

Nej, jag är uppenbart mer oskyldig än TS eftersom jag med 99,99% sannolikhet aldrig ens träffat tjejen som han har gjort gravid och därmed inte haft någon som helst möjlighet att minska risken för att hon skulle bli gravid (vilket TS uppenbart hade). Det finns inget att diskutera i det avseendet. Det är en objektiv sanning att jag är mer oskyldig.

Vidare så tenderar barn att skapa kostnader på ett eller annat sätt förr eller senare oavsett vad man gör eller låter bli att göra, och så småningom kommer det bli kostnader som landar på skattebetalarna (exempelvis kriminalitet). Det är för att minska den risken som det är bäst att ta så mycket pengar som möjligt från TS och tjejen han gjort gravid. Eftersom hon enligt TS beskrivning inte har särskilt mycket pengar så följer alltså att det blir TS man får ta pengar ifrån.

Det enda som är viktigt i den här situationen är att skydda mig och mina pengar, samt övriga helt utomstående skattebetalare och deras pengar. TS är totalt irrelevant.
Citera
2016-06-30, 19:39
Medlem
Citat:
Nej, jag är uppenbart mer oskyldig än TS eftersom jag med 99,99% sannolikhet aldrig ens träffat tjejen som han har gjort gravid och därmed inte haft någon som helst möjlighet att minska risken för att hon skulle bli gravid (vilket TS uppenbart hade). Det finns inget att diskutera i det avseendet. Det är en objektiv sanning att jag är mer oskyldig.

Det är ren BS. Antingen är man oskyldig eller inte. TS har inte brutit mot någon lag. Du har inte brutit mot någon lag.
Ts har haft sex. Du har haft sex, osv.

Kasta inte första stenen.
Citera
2016-06-30, 19:44
Medlem
nihilverums avatar
Citat:
Det är ren BS. Antingen är man oskyldig eller inte. TS har inte brutit mot någon lag. Du har inte brutit mot någon lag.
Ts har haft sex. Du har haft sex, osv.

Kasta inte första stenen.

Jag har med 99,99% sannolikhet aldrig haft sex med den här tjejen eller för den delen ens träffat henne. Jag är alltså totalt, 100% oskyldig. TS har misslyckats med att förhindra att hon blev gravid och är därför inte oskyldig. Han skulle ha gjort mer för att säkerställa att hon inte blev det. Nu får han stå sitt kast så att jag och mina pengar skyddas så långt absolut möjligt.
Citera
2016-07-01, 01:01
Medlem
alexdahls avatar
Aa fyfan så jävla surt när man blir lurad att spruta i nån!
Citera
2016-07-01, 03:36
Medlem
RickardXXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Du menar det skulle inte vara orättvisa att tala om att kvinnor tvingas till tvångsaborter?

Problemet här är att vi har en grundläggande orättvisa inbyggt i vår biologi, det är kvinnan som bär foster/ barn i sin kropp och inte mannen. Denna orättvisa har fördelar och nackdelar för båda..
nackdelarna för mannen är 1. Han kan aldrig veta om barn är hans 100% säkert utan faderskapstest.
2. Han kan inte bestämma över abort eller inte abort.

Nackdelarna för kvinnan är: det är hon som måste välja och genomgå abort eller föda, båda faktiskt saker som innebär viss risk och definitivt fysiskt obehag.

Antigen accepterar vi att båda könen bär nackdelar med reproduktion eller också så väljer vi att lägga alla fördelar hos män och alla nackdelar hos kvinnan….hon tar ju redan så mycket skit så lite skit till spelar ju inte så stor roll…eller hur?

Hittills har vi valt att prioritera mäns behov i alla lägen. Samhällen har fixat horor och madonnor, så män både kan knulla runt, skita i ev. avkomma OCH ha en oskuld som han VET föder hans barn annars jävlar. Det sociala stigmat för sex och sex före äktenskapet har legat 100% på kvinnor.

men tyvärr, numera så kräver kvinnor också att samhället tar hennes behov i beaktande bara acceptera.

Sen kommer även en tredje part in som inte har ett skit med de två parternas val innan.
Och denna bör vi definitivt anstränga oss att hålla så skadefri som möjligt.

Och i beaktande av alla alternativ så är det alternativ vi nu har faktiskt det mest värdiga.
alltså inte tvångsaborter på kvinnor eller att barn ska få sota för att deras fäder haft sex eller deras mödrar valt att föda dem eller att tant staten ska betala för att män ska kunna ges fritt fram att ha sex utan preventivmedel. Utan att män riskerar underhållskrav i 18 år OM de gör en kvinna gravid som sen väljer föda. Tycker inte det är för mycket begärt faktiskt.

Abort är en rättighet, inget tvång. Ibland sker det olyckor trots alla försiktighetsåtgärder och om då parterna, man och kvinna, gemensamt bestämmer sig för att barnet ska födas är det inga problem. Då är det gemensamt ansvar med allt, inklusive ekonomin. Vill bara kvinnan är det ok, men då ska inte mannen drabbas av det. I de fall som tråden handlar om utnyttjas mannen som en avelstjur mot sin vilja och dessutom tvingas han betala för detta bedrägeri i 18 år. Det är helt sjukt och tydligen inte helt ovanligt heller verkar det som. Inte så konstigt eftersom det är i princip helt riskfritt för bedragerskan. Alla med lite vett och sans inser att vi inte kan ha en lagstiftning som skyddar bedragare, bara för att de är kvinnor.
Citera
2016-07-01, 03:53
Medlem
RickardXXIIIs avatar
Citat:
Det här gnället om jämlikhet mellan könen är inte det viktiga i den här frågan.

Det viktigaste är att så långt absolut möjligt förhindra att kostnader som uppstår ur den här situationen spiller över på mig som helt utomstående skattebetalare som aldrig ens har träffat tjejen som TS gjort gravid. Det är jag som är mest oskyldig i den här situationen och därför är det enda rimliga att ta så mycket pengar som möjligt från TS för att minimera risken för att kostnader spiller över på mig.

TS och hans situation är irrelevant i jämförelse med min rätt att behålla så mycket som möjligt av mina pengar.

Kvinnan som har lurat till sig barnet får också ta de ekonomiska konsekvenser som det innebär.
Senast redigerad av RickardXXIII 2016-07-01 kl. 03:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in