Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-23, 12:16
  #133
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Hoppas att han dör. Känns så fantastiskt passande med en bög som stenas till döds av rabiata muslimer ❤︎
Trevligt att "hoppas att någon dör"!!

Jag hoppas att han sitter på en tron inuti en stor kub gjord av skottsäkert glas (med syrgasintag).
Citera
2016-06-23, 14:05
  #134
Medlem
Djeydjeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Kanske för att ni anknarkolibertarder gång på gång sviker.
Sviker vad? Vi är emot diskrimineringslagen och förespråkar markägares absoluta självbestämmande över sin egen mark - något som borde passa er nationalister. Privata hyresvärdar ska ha rätt godtyckligt få bestämma vilka hyresgäster som passar in osv.
Citera
2016-06-23, 14:07
  #135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komocka
Sverige är ju ett av de länder i Europa, förutom Ryssland, där högerextrema dödat flest homosexuella. Ett 15-tal homosexuella har dödats av högerextremister i Sverige
Google säger TRE sedan 1986... Tidigare än så hittar jag inget.
Citera
2016-06-23, 15:13
  #136
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden.Ration
Jag har ingen invändning mot detta.


Det är främst hatbrott mot romer som har ökat. Bögar står långt ner på listan.
Missförstår mig inte, jag förespråkar inte hatbrott mot vare sig bögar, romer eller andra.




Vet inte om Sverigedemokraterna som parti har varit pådrivande- men SD-profilen Jan Sjunnesson försökte anordna ett Pridetåg i Stockholmsförorterna.... som misslyckades, mild sagt.

Jo det misslyckades så tillvida att många som tänkt gå (eftersom det är en
fantastisk idé) skrämdes bort av feministvänstern. Du vet dom som hatar män.
Men bara vita män, helst medelålders. Muslimer eller förortspajasar som du själv
skiter dom i eller gullar med.

Det som lyckades var att dom fick till lite kravallande där unga män kastade sten
och skrek slagord mot tåget. Något dom troligen lärt sig av den lokala imamen då
deras föräldrar mestadels är skötsamt folk som vill arbeta och slippa islamism och
brottslighet.

När dom boende i orten klagar på klanstyre och religiös fanatism (sånt som du gillar)
så är det alltid vänstern och FI som gnäller och kallar dom husnegrer mm.

Och det mest tillfredsställande med hela jippot var ju att vänsterfittorna fick testa
lite mångkultur i form av misshandel av brun smuts som inte gillade dom heller.

Voine voine vilken fot ska dom stå på kulturrelativisterna?

Jag var inte där förra året men om detta sker i år igen med Milo så ska jag LÄTT
dit och titta på. Med lite tur kan det bli riktiga kravaller med avskjutning av diverse
radikala unga män... och kanske kanske.. vågar man hoppas? en och annan imam
vars händer sedan länge är dränkta i blod.
Citera
2016-06-23, 15:18
  #137
Medlem
Frammes avatar
Det här med Pride tycker jag är clowneri på hög nivå. Spöka ut sej och dra omkring och göra sej löjliga. Jag har inget emot dessa som personer, men deras trams får mej att spy.Tror dom att dessa parader ökar förståelsen för dom, eller?
__________________
Senast redigerad av Framme 2016-06-23 kl. 15:22.
Citera
2016-06-23, 15:25
  #138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djeydjey
Sviker vad? Vi är emot diskrimineringslagen och förespråkar markägares absoluta självbestämmande över sin egen mark - något som borde passa er nationalister. Privata hyresvärdar ska ha rätt godtyckligt få bestämma vilka hyresgäster som passar in osv.
På papperet, ja, ändå så sviker ni vita gång på gång och väljer era strider i förmån för mångkulturalism och antirasism(antivithet), ni är som vilka kulturmarxister som helst när det väl kommer till kritan.
Ni försöker övertyga potentiella konservativa eller invandringskritiska röster, men jag har skådat igenom er bluff för längesedan.
Citera
2016-06-23, 15:49
  #139
Medlem
Djeydjeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
På papperet, ja, ändå så sviker ni vita gång på gång och väljer era strider i förmån för mångkulturalism och antirasism(antivithet), ni är som vilka kulturmarxister som helst när det väl kommer till kritan.
Ni försöker övertyga potentiella konservativa eller invandringskritiska röster, men jag har skådat igenom er bluff för längesedan.
Jag förstår ärligt talat inte vad du pratar om, även mångkulturalism och kulturmarxism är självfallet upp till varje markägare att själv avgöra om det ska få förekomma. Är det det som provocerar dig, att även dumvänstern och islamister ska få bestämma över sin sina privatägda marker så länge de håller sig inom dessa privata gränser och själva tar de ekonomiska konsekvenserna därefter? Eller handlar det om privata företagares rätt att anställa arbetskraftsinvandrare istället för svenskar och privata hyresvärdars rätt att hyra ut till dessa arbetskraftsinvandrare som får dig att sätta ditt hopp till ett kollektivistiskt majoritetsförtryck så länge det är nationalistiskt? Kanske att vi stödjer invandrares rätt att köpa hus och starta företag i Sverige så länge de följer våra lagar och inte tar emot en krona i skatt? Nu kan du förstås ha stött på några väldigt märkliga "libertarianer", men för mig blir det helt obegripligt vad du syftar på och därför hoppas jag att du en dag kan komma över dina fördomar om oss. Hade vi styrt hade ni inte ens behövt rösta emot era motståndare under samma val, och era pengar hade ni fått spendera precis hur ni ville själva.
__________________
Senast redigerad av Djeydjey 2016-06-23 kl. 15:58.
Citera
2016-06-23, 17:00
  #140
Medlem
Men vem som helst som begriper väl att det är nationalister och inte HBT som
ligger bakom det här pride. Men nationalister är som vanligt politiska idioter
Citera
2016-06-23, 18:06
  #141
Medlem
satas avatar
Känns ju lite märkligt att någon som hatar transpersoner ska leda en prideparad.
Citera
2016-06-23, 18:14
  #142
Avstängd
frusciantelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sata
Känns ju lite märkligt att någon som hatar transpersoner ska leda en prideparad.

Bara konstigt om man tror på transteorins legitimitet. Annars fullt rimligt.
Citera
2016-06-23, 18:23
  #143
Medlem
satas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frusciantelo
Bara konstigt om man tror på transteorins legitimitet. Annars fullt rimligt.

Och vad skulle det vara för transteori? Menar du att biologi och forskning skulle vara trams?

Men inte det jag syftar på utan varför det är prideparader idag.

http://www.bustle.com/articles/87988...a-focus-of-the
Citera
2016-06-23, 18:30
  #144
Avstängd
frusciantelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sata
Och vad skulle det vara för transteori? Menar du att biologi och forskning skulle vara trams?

Men inte det jag syftar på utan varför det är prideparader idag.

http://www.bustle.com/articles/87988...a-focus-of-the

Transgender är enligt mig en psykisk åkomma som ska behandlas. Det är ganska dumt att bekräfta sjuka personers vanföreställningar. Dessutom visar forskning att personer som genomgår könsbyte blir ännu mer miserabla efteråt, självmordsfrekvensen är hög. Finns en del läkare som numer vägrar utföra dessa behandlingar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback