Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-22, 17:24
  #85
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vafalls-
RIP Milo Yiannopoulos 1983-2016

Om han är den jobbiga jäveln som var i ett brittiskt debatt program för ett tag sen.. *långfingret*

Välförtjänt i så fall.

Han är underbar. På twitter lade han ut en omröstning om man helst ville att ens barn skulle bli feminist eller få cancer. Cancer vann överlägset.

Här gör han upp med idiotiska feminister som var rädda för applåder.

https://www.youtube.com/watch?v=z3MY3016FAk
Citera
2016-06-22, 17:28
  #86
Medlem
Zaedrewss avatar
Spontant känns som detta kommer kosta multum både för polisen alltså skattekronor och försäkringspremier...
Citera
2016-06-22, 17:31
  #87
Moderator
skunkensunes avatar
Var bara några dagar sedan en prideparad gick genom Rissne. Resultatet? Stenkastning.

https://mitti.se/polis-mottes-av-stenkastning-i-rissne/

Citat:
En person blev misshandlad av en man och samma gärningsman försökte misshandla en andra person. Fyra bilbränder ägde rum under kväll och natt i området runt Rissne centrum.
Citera
2016-06-22, 18:01
  #88
Medlem
PiusXIIIs avatar
Hur många var det som gick i "Pride Järva" i fjol? Enligt Expressen var det ca 20, vilket ser ut att kunna stämma när man ser ett foto i en artikel i Avpixlat.

http://www.expressen.se/nyheter/bara...i-pride-jarva/

http://avpixlat.info/2015/07/29/prid...re-incidenter/
Citera
2016-06-22, 18:09
  #89
Medlem
Borde inte någon vara schysst och upplysa honom att bära skyddsväst och hjälm?
Citera
2016-06-22, 18:21
  #90
Medlem
prolapse89s avatar
Kommer tyvärr inte få någon uppmärksamhet från msm, gemene man vet ju inte vem Milo är heller. Det blir smidigast för dem att helt enkelt tysta ner det.
Citera
2016-06-22, 18:24
  #91
Avstängd
Yogurtmans avatar
Hoppas det går åt helvete så omvärlden ser hur vi har det här
Citera
2016-06-22, 18:29
  #92
Medlem
Supersmurfens avatar
Modigt, snudd på dumdristigt! Hoppas inget händer, jag gillar Milo!
Citera
2016-06-22, 18:50
  #93
Medlem
Clawdices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Nej, hans moder är jude och därmed är han jude enligt judarnas syn att se på det. Och det har mycket med det att göra eftersom han som jude säger sig representera "den nya rörelsen för europeisk-ättade ungdomar" osv. I grund och botten de som är trötta på feministtjafs, multikulti och bögparader.

Att han är jude om man ska koppla detta till historien är intressant och har väldigt mycket med allt att göra eftersom denna gräsrotsrörelse på sätt och vis överlappar med nationalistiska strömningar. Och återigen ser man till historien har judar och nationalister av diverse folk knappast gått ihop. Framförallt inte en som även hävdar att han stolt är bög.

I övrigt tycker jag att han är härlig, ett "troll på sätt och vis. Målet är att uppröra folk och det lyckas han med. Sen litar jag inte på honom för fem öre. Framförallt eftersom han följer SDs linje rätt väl, kritisera nuvarande problem ur synvinkeln att det är muslimernas fel att det ser så ut och det är enbart de som är problemet. Inte varför feminister exister, inte diverse kulturella rörelser, samhälleliga förändringar eller för den delen egentliga maktförhållanden. Han går varken tillräckligt djupt in eller försöker bredda bilden av vad som pågår tillräckligt mycket för att vara någon att lita på.

Foliehatten i mig säger mig att han tillåts ges utrymme för att undvika att detta "uppror" eller gräsrotsrörelse bland vita människor inte ifrågasätter "fel" företeelser eller klickar. Men men, det är bara min åsikt, jag kan ha fel.
Du har helt rätt. Sionisternas mål är att få folk att ställa sig bakom helt störda och onormala grejer. Kommer säkert vara massa svenskar som åker dit och ställer sig bakom muslimernas rätt att hata bögar, och massa som ställer sig bakom bögmongots rätt att hata muslimer. Alla som inte tar sig en funderare på varför vi importerar dessa problem förtjänar fan att leva i det helvete som eliten planerat förvandla Sverige till.
Citera
2016-06-22, 18:52
  #94
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Intressant om det verkligen stämmer och sedan blir handling av orden.

Jag kan tänka mig tre sannolika händelseförlopp:

1. Milo & Co stoppas från att genomföra via gummiparagraf "Risk för liv och hälsa" eller dylikt.

2. Paraden genomförs en dag när det ösregnar, polisen visar upp sig i viss styrka, jag tror inte det krävs några bataljoner för att det hela ska förlöpa lugnt.
Allt slutar som medial lättmjölk, det är nog en no-show som Sjunnes förra pride-försök som flumvänstern hoppas mest på.
Jag tror dessutom inte att alla boende i dessa områden är så dumma, Koranen är full av Sun-Tzu liknande lärdomar, många förstår nog att detta är en saftigt maskad metkrok.

3. Paraden genomförs och leder till våldsamma upplopp som dessutom visas upp i internationella medier. Numera är Breitbart tillräckligt stora för att kunna göra storyn omöjlig att helt ignorera. För några år sedan hade det vart enklare att helt förtiga.

Jag hoppas han har en bra hjälm med sig, det behövs ingen större sten för att döda en människa. Personligen gillar jag honom sådär, vilket spektakel det skulle bli om han blev mördad på kuppen.

Slutar det med grovt våld och arrangörerna har ordnat med kameror och helst två-tre drones så blir det hela stört omöjligt att tiga ihjäl.
Citera
2016-06-22, 19:06
  #95
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Spontant känns som detta kommer kosta multum både för polisen alltså skattekronor och försäkringspremier...

Väl spenderade pengar för att orsaka PK-SYNTAX-ERROR RFSL breakdown.
När Mullorna som styr får höra om detta kommer hotbilden mot Paraden öka och det blir
ett sällan skådat spektakel. Riksmedia blir tvungna att hänga på, för Brittisk online media kör
ALLT med Milo.
Citera
2016-06-22, 19:06
  #96
Medlem
Captinheros avatar
Ska bli intressant att bevittna, kommer nog vara stor mediabevakning världen över. Hoppas att det dyker upp lite folk också.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback