Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-22, 12:25
  #25
Avstängd
frusciantelos avatar
Lysande ide! Jag kommer vara där, även om jag är straight. Alltid kul att provocera muslimer.

Svensk media kommer få syntax error. En högerkonservativ bög som leder pride i muslimskt ghetto...ojojoj 😄
Citera
2016-06-22, 12:26
  #26
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AhoGangRapeCrew
Kanske lite vilseledande att benämna Milo "gayaktivist" då han enligt egen utsago är katolik, mot homoäktenskap, för kärnfamiljen, tycker att det är "grymt" att önska sig ett homosexuellt barn, samt säger att han inte hade velat vara homosexuell om han hade kunnat välja.
Menar att han använder sitt frikort som homosexuell, och partner med en svart man, för att attackera den politiska korrektheten.
Paraden lär vara en provokation, snarare än gayaktivism.
Givetvis är denna någonting man absolut inte vill missa.
(((Milo Yiannopoulos))) kan det väl vara värt att tillägga. Någon katolik är han givetvis inte, lika lite som Helle Klein är protestant.
Citera
2016-06-22, 12:37
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Hoppas det blir av bara. Om inte annat skulle det vara kul att se hur det går.
Det vore framför allt kul att se vems sida polisen och de naiva politikerna står på. Homosexuellas eller muslimernas.
Citera
2016-06-22, 12:46
  #28
Medlem
Choleras avatar
Det skulle inte förvåna mig om AFA ordnar en motdemonstration.
Citera
2016-06-22, 12:54
  #29
Medlem
Vonraks avatar
Klokt sagt av Milo. Att Pride springer omkring och tokar sig på Södermalm eller olika småstäder i Sverige spelar ju ingen som helst roll. "Homofobin" man hittar bland svenskarna handlar oftast om att man tycker att det är äckligt eller stör sig på lobbyn som hela tiden försöker att trycka ner det hela i halsen på folk. Man kan inte tvinga folk gilla vissa saker, trots desperata försök, men att man inte gillar något innebär ju inte att man hatar bögar eller är "homofooob!!!"

Hur ska de svenska nyfeministerna och media reagera på det här? En extremt konservativ bög, som anser att modern feminism är att likställa med cancer, kommer till Sverige för att leda pride genom en förort någonstans. Det här blir mycket intressant att följa!
Citera
2016-06-22, 12:58
  #30
Avstängd
frusciantelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Det vore framför allt kul att se vems sida polisen och de naiva politikerna står på. Homosexuellas eller muslimernas.

Det vet vi redan. Muslimer ligger längst upp i tycka synd om skalan. De "progressiva" på vänsterkanten har lämnat bögarna i sticket och slickar numera muslimer i röven.

Svensk hormedia kommer utmåla honom som rasist & islamofob. Jag ser redan rubrikerna: Kontroversiell journalist hetsar mot muslimer
Citera
2016-06-22, 13:04
  #31
Medlem
staggeros avatar
visst blir kul hur "feministerna" tar det med en konservativ bög, men vafan har träffat på många bögar som är höger och konservativa, är väl engelsk privatskolaromantik som påverkar? eller, sexualitet har inte med åsikt om demokrati eller ekonomisk rättvisa att göra, ja så är det ju!!

åsikter är som att plocka plockgodis haha
Citera
2016-06-22, 13:11
  #32
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Hoppas internationell media "CNN, BBC, Al jazira m.fl bevakar och livesänder prideparaden! Troligen kommer det hagla gatstenar, molotovs och slagord.

Citera
2016-06-22, 13:29
  #33
Medlem
Den intressanta frågan är dock "var?". Var någonstans är det tänkt att han ska leda prideparaden?
Det är skillnad på ghetto och ghetto i Sverige.

Har personligen bott i Hässelby ett tag och jag skulle säga att det är relativt lugnt ställe men också ett ghetto. Muslimskt? Kanske men jag tvivlar på det.
Nu antar jag att han inte kommer röra sig igenom Hässelby men det är ändå skillnad på ghetto och ghetto och ska han göra sin "poäng", eller vad man ska kalla det, förstådd så finns det ju bara en eller två platser och det är Rinkeby/Tensta.

Skulle vara riktigt häftigt om det här gjordes utan ingrepp från polisens håll men det är nog tyvärr inte troligt eller intelligent. Men det skulle förhoppningsvis framföra ett viktigt budskap
Citera
2016-06-22, 13:36
  #34
Medlem
Vi går från Tensta över Rinkeby och Kista till Husby. Inga särskilda ghettoområden men visst är det en no-go szon
/JS

Citat:
Ursprungligen postat av Dabadalai
Den intressanta frågan är dock "var?". Var någonstans är det tänkt att han ska leda prideparaden?




Det är skillnad på ghetto och ghetto i Sverige.

Har personligen bott i Hässelby ett tag och jag skulle säga att det är relativt lugnt ställe men också ett ghetto. Muslimskt? Kanske men jag tvivlar på det.
Nu antar jag att han inte kommer röra sig igenom Hässelby men det är ändå skillnad på ghetto och ghetto och ska han göra sin "poäng", eller vad man ska kalla det, förstådd så finns det ju bara en eller två platser och det är Rinkeby/Tensta.

Skulle vara riktigt häftigt om det här gjordes utan ingrepp från polisens håll men det är nog tyvärr inte troligt eller intelligent. Men det skulle förhoppningsvis framföra ett viktigt budskap
Citera
2016-06-22, 13:37
  #35
Medlem
Jag uppmärksammar detta på Avpixlat

http://avpixlat.info/2016/06/22/inte...-jarva-i-juli/
Citera
2016-06-22, 13:38
  #36
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabogibo
Trots allt detta kommer jag inte kunna låta bli att följa upp hur det går med detta, det kommer bli svårt för svensk media att rama in det när en faktiskt homosexuell man, och inte en straight nationalist, leder ett ghettopridetåg.

Blir tvungen att inflika att Jan Sjunnesson inte alls är en straight nationalist. Alltså varken straight eller nationalist.

För övrigt har Mathias Wågh, Researchgruppen, avslöjat att Jan Sjunnesson var nestorn bakom extremvänsterns radikalisering. Jan Sjunnesson gjorde en pudel och försvarade sig med att "han varit naiv". Attention whore är väl bästa etiketten på den äcklige marxisten.

I vintras inledde Jan Sjunnesson en Folkets Demonstration-manifestation genom att bjuda upp till allsång och skalla "Inga rasister på våra gator...".

Jan Sjunnesson = infiltratör
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback