2016-06-21, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Betyder detta att det kan vara det sista vi får se av Zengin och Durmazz också?
Det vore ju helt fenomenalt i så fall.
Japp nu ryker zlatans polare också
Citera
2016-06-21, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaconBacon
Drömmer om den här elvan i höst...

1 Olsen
2 Lustig, 3 Lindelöf, 4 Granqvist, 5 Wendt
7 Sam Larsson, 6 Hiljemark, 8 Ekdal, 11 Forsberg
9 Berg, 10 Guidetti

Egentligen kanske Berg och Guidetti inte passar ihop, men jag ser inget bättre alternativ nu. Kujović kan bli aktuell men måste bevisa mer först.

Jag tror Janne kommer ge Nyman chansen. Annars vill jag gärna att en Gerndt i form kommer in med sin snabbhet och kompletterar fyrtornen Guidetti/berg.
Citera
2016-06-21, 17:58
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Jag tror Janne kommer ge Nyman chansen. Annars vill jag gärna att en Gerndt i form kommer in med sin snabbhet och kompletterar fyrtornen Guidetti/berg.

Gerndt kan vi nog glömma. Han är långt från den nivån som tog honom till landslaget för något år sedan.

Nyman kommer nog att få chansen. Skulle inte sedan förvåna om Wahlqvist kommer att få chansen väldigt tidigt.
Citera
2016-06-21, 18:00
Medlem
Ser fram emot det stundande generationsskiftet. Det är på tiden nu. Hoppas även att vi så småningom får veta sanningen om vad som försiggick i landslaget under Hamrén, detaljerna lär väl sippra ut ganska snart. När är vår första landskamp under Janne?
Citera
2016-06-21, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Gerndt kan vi nog glömma. Han är långt från den nivån som tog honom till landslaget för något år sedan.

Nyman kommer nog att få chansen. Skulle inte sedan förvåna om Wahlqvist kommer att få chansen väldigt tidigt.

Jag är Gute, så Gerndt ligger varmt om hjärtat
Nyman gillade jag i enda matchen jag sett honom. Mot HIF. Nu blir han ju proffs oxå så han borde vara eftersom Janne vet vad han får. Hursomhelst om 2-3 år så är Jordan given när han öser in mål i den grönvita tröjan. Han ska bara få litetips av zlatan hur man bygger muskler som hulken över en vinter
Citera
2016-06-21, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima

Tror Salomonsson går före Wahlqvist. Janne har ett gott öga till Emil sedan HBK-tiden och han på gränsen att komma med i EM-truppen. Wahlqvist tror jag faktiskt mest på som mittback om några år.
Citera
2016-06-21, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Ser fram emot det stundande generationsskiftet. Det är på tiden nu. Hoppas även att vi så småningom får veta sanningen om vad som försiggick i landslaget under Hamrén, detaljerna lär väl sippra ut ganska snart. När är vår första landskamp under Janne?

Jannetackade nej till träningslandskamp mot tyskland innan wm kvalet drar igång. Han vill att grabbarna ska träna istället - sunt, det har de inte gjort på landslagsläger under nåra år så det kan inte skada....
Citera
2016-06-21, 18:10
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Jannetackade nej till träningslandskamp mot tyskland innan wm kvalet drar igång. Han vill att grabbarna ska träna istället - sunt, det har de inte gjort på landslagsläger under nåra år så det kan inte skada....

Undrar vem figuren i landslagsledningen är som tror att gå ut och förlora med 0-3 det första man gör som förbundskapten vore eftersträvansvärt, träningsmatch eller ej.
Citera
2016-06-21, 18:20
Medlem
Om Zlatan inte gör något mål i EM blir det första landslagsåret sedan 2007 som han går mållös ifrån.
Citera
2016-06-21, 18:27
Medlem
kristofferGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaconBacon
Om Zlatan inte gör något mål i EM blir det första landslagsåret sedan 2007 som han går mållös ifrån.
Var han inte mållös 2006 också?
Citera
2016-06-21, 18:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Var han inte mållös 2006 också?
"sedan" 2007.
Citera
2016-06-22, 01:08
Medlem
snillet_1s avatar
Om Hamrén och Zlatan är så omtyckta i landslagsgruppen i sina roller som det påstås kommer Sverige att göra en av sina bästa landskamper på länge imorrn. Alla kommer att ge 125%. Blir det ännu en blek insats så är det ett misstroendevotum av guds nåde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in