Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-20, 01:32
  #649
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
I ett sådant sammanhang blir våra islamister perfekta botemedlet, då anklagelser om judehat bärs stolt i islamistleden. Sedan blir den islamistiska brutaliteten en bra förevändning, för ett avlägsnande av islamismen...i ett sekulariserat och "demokratiskt" samhälle

Kan inte detta föras någon annan stans, låt oss diskutera denna märkliga kvinna och hennes passion för just afrikaner istället för att hon tittar på insidan av varje människa(man)!
Citera
2016-06-20, 02:33
  #650
Medlem
Zaedrewss avatar
Joanna Rytel kan väl få fucka sina icke-svenska män då. Vem bryr sig inte som hon är något att ens sikta efter. Finns gott om mycket mer snygga ryska samt thailändska kvinnor för oss svenska män så svenska kvinnor är mer numera bara ett bekymmer helt ärligt. Även om såklart Rytel är lite av sig själv och de flesta svenska kvinnorna är faktiskt riktigt trevliga och snygga ena.
__________________
Senast redigerad av Zaedrews 2016-06-20 kl. 02:37.
Citera
2016-06-20, 11:52
  #651
Avstängd
Sweden-Uniteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
I ett sådant sammanhang blir våra islamister perfekta botemedlet, då anklagelser om judehat bärs stolt i islamistleden. Sedan blir den islamistiska brutaliteten en bra förevändning, för ett avlägsnande av islamismen...i ett sekulariserat och "demokratiskt" samhälle


Gissningsvis är det nog en av anledningarna, att de sänder upp de giriga falska flyktingarna [lycksökande kriminella araber/negrer] under strängaste av order [äkta EU-diktatur] precis emot nästan alla Européers vilja för att skapa enormt kaos och krig i vackra stillsamma Europa. Men dessa falska flyktingar väljer hellre att förorsaka oss krig och fattigdom som tack än att resa tillbaka, och så gör inga riktiga flyktingar, men det var aldrig flyktingar utan endast vanelögnare och tjuvar [vilket de nästan alla är] som är här för att ta ALLTING vårat. Och sådana otacksamma ohederliga typer vill då inte jag helt odemokratiskt och helt ofrivilligt betala tusentals kronor i månaden i skatt för. Jag vill betala min skatt till svenska folket, och kommer alltid att endast vilja betala till dem.

Att hjälpa krigsdrabbade [de riktiga "flyktingarna" som är kvar ännu] med pengar i närområdet eller i deras egna länder är okej, men inte här borta, inte utan en folkomröstning av Svenska folket, för annars är det en kriminell invasion det är frågan om [ja menar när allt flum och massmedial svammelpropaganda skalats bort].

Inte undra på att siffrorna för de enorma kostnaderna med denna muslimska invasion hålls hemlig av förrädarregimen våran [politikertoppen], de i förrädarregering vet mycket väl att de är ute i skumraskaffärer, långt långt bortom några demokratiska befogenheter.
__________________
Senast redigerad av Sweden-United 2016-06-20 kl. 11:54.
Citera
2016-06-20, 12:15
  #652
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweden-United
Gissningsvis är det nog en av anledningarna, att de sänder upp de giriga falska flyktingarna [lycksökande kriminella araber/negrer] under strängaste av order [äkta EU-diktatur] precis emot nästan alla Européers vilja för att skapa enormt kaos och krig i vackra stillsamma Europa. Men dessa falska flyktingar väljer hellre att förorsaka oss krig och fattigdom som tack än att resa tillbaka, och så gör inga riktiga flyktingar, men det var aldrig flyktingar utan endast vanelögnare och tjuvar [vilket de nästan alla är] som är här för att ta ALLTING vårat. Och sådana otacksamma ohederliga typer vill då inte jag helt odemokratiskt och helt ofrivilligt betala tusentals kronor i månaden i skatt för. Jag vill betala min skatt till svenska folket, och kommer alltid att endast vilja betala till dem.

Att hjälpa krigsdrabbade [de riktiga "flyktingarna" som är kvar ännu] med pengar i närområdet eller i deras egna länder är okej, men inte här borta, inte utan en folkomröstning av Svenska folket, för annars är det en kriminell invasion det är frågan om [ja menar när allt flum och massmedial svammelpropaganda skalats bort].

Inte undra på att siffrorna för de enorma kostnaderna med denna muslimska invasion hålls hemlig av förrädarregimen våran [politikertoppen], de i förrädarregering vet mycket väl att de är ute i skumraskaffärer, långt långt bortom några demokratiska befogenheter.

Jag har för mig Israel använde kristen milis för etnisk rensning i palestinska flyktingläger, på 80-90 talet. Sedan kunde de stå och rycka lite frågande på axlarna, när omvärlden/FN ville få agerandet redogjort.
Att låta andra etniska grupper göra "grovjobbet" är således en fungerande och väl etablerad metod.

Feminister/regeringen har utan tvekan visat tydliga antisemitiska tendenser.
Vår utrikesminister fördömer Israeiskt självförsvar mot palestinska knivterrorister. Medan intet ögonbryn höjs över pojken som skjuts i Trollhättan av polisen.

Israelisk media har på senare tid rapporterat rätt mycket om judar som flyttar hem till sitt Israel från Europa i allt raskare takt. Bl.a. Frankrikes ledande judiske expert på Antisemitism.

Intressant tid vi lever i.
__________________
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2016-06-20 kl. 12:22.
Citera
2016-06-20, 14:04
  #653
Avstängd
Sweden-Uniteds avatar
Den där Rytel är lika populär som en skit i dimman. Hon hade sina massmediala "kicks" för några år sedan då NWO subventionerade hennes förräderi inom våra fina land, men alla har genomskådat psykfallet till Sverige-sabotör.



Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Jag har för mig Israel använde kristen milis för etnisk rensning i palestinska flyktingläger, på 80-90 talet. Sedan kunde de stå och rycka lite frågande på axlarna, när omvärlden/FN ville få agerandet redogjort.
Att låta andra etniska grupper göra "grovjobbet" är således en fungerande och väl etablerad metod.


Jag vet inte så mycket om det där med kristen milis, men jag vet att Svenska folket är helt oskyldiga till denna rensning på 80-90-talet som du menar skall ha skett, och jag vet att vi Svenskar är helt förda bakom ljuset vilket lögnaktigt muslimskt slödder vi tvingats ta in i Svearnas rike.


Citat:
Feminister/regeringen har utan tvekan visat tydliga antisemitiska tendenser.
Vår utrikesminister fördömer Israeiskt självförsvar mot palestinska knivterrorister. Medan intet ögonbryn höjs över pojken som skjuts i Trollhättan av polisen.

Precis, radikal-feministerna är så korkade och svekfulla så det finns egentligen inte , men en dag kanske de aldrig mer kan svika, vi får se. En rensning i det egna ledet i så fall, och en historisk dag av ljus för svenska folket den dagen.

Fast jag tror många "så kallade" feminister som älskar alla misogyna grå skäggbarn kommer från andra länder än Sverige [likt svekfulla Joanna Rytel], de skriver och gallskriker i egna intressen nämligen, så de är gärna "svenskar" när det passar dem [som en elakartad kameleont], och ultra-nationalistiskt muslimsk när förräderiets timme är slagen.



Citat:
Israelisk media har på senare tid rapporterat rätt mycket om judar som flyttar hem till sitt Israel från Europa i allt raskare takt. Bl.a. Frankrikes ledande judiske expert på Antisemitism.

Judarna är oskyldiga överlag, men sionisterna är så långt ifrån oskyldiga man kan komma, utan det är de som förintar under sitt "exotiskt" " "oskyldiga" "lockande" och massmedialt "populariserade" ordet globalisering [=kodord för förintelse av Europeiska folkslagen och kulturerna, för att de själva inom NWO skall kunna härska över globen jorden].

Citat:
Intressant tid vi lever i.


På sätt och viss, men den dagen de fula mörka och onda muslimska männen förstört allting svenskt som var så unikt harmoniskt och vitt vackert så slutar det nog att bli intressant. Jag själv tycker varje gång jag ser dessa horder [druser] mörka muslimska män att det är tragiskt, hur det kunde få genomföras denna så lömska egoistiska lögnaktiga tvångsartade missfosterliknande NWO-globalisering=Sveriges förintelse [men själv har egoistiska mussesvinen en miljard i "back up" i sina egna länder, och fler miljoner brungräddade i ugnen per år].

Så vi Svenskar skall kämpa för våran rätt att överleva ALLT!!!
__________________
Senast redigerad av Sweden-United 2016-06-20 kl. 14:08.
Citera
2016-06-20, 23:43
  #654
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Kan inte detta föras någon annan stans, låt oss diskutera denna märkliga kvinna och hennes passion för just afrikaner istället för att hon tittar på insidan av varje människa(man)!

Förlåt. Jag kunde inte låta bli att gå judetaktiker, all over judar.

Väldigt fint av henne att gilla Afrikaner, för att de ej är Svenskar.
Det är ju inte alls ett sätt att göra en "neger" av en Afrikan. Kul framförallt för hennes negrer att få vara hennes negrer, så de slipper bara vara de de är.

Undra om hon kallar dem för fuckboy´s... med amerikansk sydstatsbetoning på boy-ändelsen. Eftersom det är så viktigt att det är afrikaner, av rasskäl.
__________________
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2016-06-20 kl. 23:47.
Citera
2016-06-21, 03:41
  #655
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Förlåt. Jag kunde inte låta bli att gå judetaktiker, all over judar.

Väldigt fint av henne att gilla Afrikaner, för att de ej är Svenskar.
Det är ju inte alls ett sätt att göra en "neger" av en Afrikan. Kul framförallt för hennes negrer att få vara hennes negrer, så de slipper bara vara de de är.

Undra om hon kallar dem för fuckboy´s... med amerikansk sydstatsbetoning på boy-ändelsen. Eftersom det är så viktigt att det är afrikaner, av rasskäl.

Hennes budskap är att afrikaner är bättre än svenska män generalisering och det får hon skriva i Aftonbladet men kanske hon bara är ute efter sex?
Som om jag bara skulle gilla asiatiska flickor vilket jag inte gör enbart.
Citera
2022-11-15, 12:26
  #656
Avstängd
Finns denna "människa" öht. ?
Varför stängdes mentalsjukhusen ?
Citera
2022-11-15, 14:39
  #657
Medlem
alla svenska kvinnors dröm är en neger mellan benen. varför förvånade. att hon har deffat ner sig till smal innebär inte automatiskt att vita män vill ha henne. hon ser ut som en apa fö. så negrer passar ju utmärkt för henne.

här har vi en riktig ung svensk kvinna istället: https://www.youtube.com/watch?v=BlxNdLyPNzk
Citera
2022-11-16, 15:23
  #658
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Hennes budskap är att afrikaner är bättre än svenska män generalisering och det får hon skriva i Aftonbladet men kanske hon bara är ute efter sex?
Som om jag bara skulle gilla asiatiska flickor vilket jag inte gör enbart.
Det är väl klart att de är bättre.
Det är ju bara att titta på hur det ser ut i de länder där de kommer ifrån.

Oh wait, visst fan.
Inget av de samhällena verkar ju riktigt fungera som här.

Kan det vara därför de kom hit?
Att deras egna skithålsländer är som de är och att det står brudar beredda att sära på benen för allt som är mer exotiskt än den vite mannen?

Men de kan ju försöka inbilla sig att den svarte mannen skulle vilja gifta sig med dem, som de betett sig.
Citera
2024-02-18, 17:30
  #659
Avstängd
KarimBenzema2015s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
alla svenska kvinnors dröm är en neger mellan benen. varför förvånade. att hon har deffat ner sig till smal innebär inte automatiskt att vita män vill ha henne. hon ser ut som en apa fö. så negrer passar ju utmärkt för henne.

här har vi en riktig ung svensk kvinna istället: https://www.youtube.com/watch?v=BlxNdLyPNzk
Trams. Hon var ju skitful. På riktigt så såg hon inte ens ut som en människa.
Citera
2024-02-18, 17:33
  #660
Avstängd
KarimBenzema2015s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Det är väl klart att de är bättre.
Det är ju bara att titta på hur det ser ut i de länder där de kommer ifrån.

Oh wait, visst fan.
Inget av de samhällena verkar ju riktigt fungera som här.

Kan det vara därför de kom hit?
Att deras egna skithålsländer är som de är och att det står brudar beredda att sära på benen för allt som är mer exotiskt än den vite mannen?

Men de kan ju försöka inbilla sig att den svarte mannen skulle vilja gifta sig med dem, som de betett sig.

Vad menar du med det allra sista stycket?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback