Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-17, 14:52
  #25
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villblihjarndp
Ja det här är verkligen sista tiden. Nu är det fritt fram för toppless i badhus samt att englands prins frontar gaytidning.
Jag tänker att det är bra att ta bort hatet, men inte uppmuntra till något.
Såå endless är det väl inte, när muhammedanskor får bör och skall, för att ses som trogna, dra på sig full mundering.. både tre och fyra lager från topp till tå, och simma loss under egna reserverade tider, det finns ju något för alla.

synd bara att när de förhoppningsvis väl blir simkunniga, inte ens kan komma att rädda någon, eftersom de ju vänder bort huvuden om det skulle vara en naken eller bikinikläd eller också baddräktsklädd eller enbart badbyxeklädd som skulle behöva räddas.. man vill ju helst inte "befattas sig" med att beblanda isg med sådana människor, vad ska simkunnigheten eg. vara br för?

Ju färre plagg på kroppen under simning, desto störe framkomlighet, men det har ju inget med basic logik att göra oh nej.. det är kulturalistiskt i alla väder. Ska gagna ens metafysiska bön mot gud.. att simma och bada, inte gynna medsimmare eller medbadare inte.

Men visst, tar man sig till badhus för att spana in bröst magar lår och annat.. då har man ju hamnat fel oavsett. Man är på badhus, för att simma hoppa och motionera väl???

Att man simmar med lite uppvärmningshopp.. är en sak.... men jag håller inte med om att man motionerar bättre topless, än med en baddräkt på.

Förstår inte heller hur avantgardistiska fria radikalers feministerna tänker där riktigt... det kan ha varit deras manliga feministbrödrer, som såg en högre vision i det.. lite konstigt, i också mina ögon. Därför skulle jag vilja se politikerna äntra badhusen topless, men Ebba skulle inte klara det, utan att fnissa ihjäl sig.
__________________
Senast redigerad av Honey.B.Blue 2016-06-17 kl. 14:54.
Citera
2016-06-17, 15:30
  #26
Medlem
cold17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apologist
Bibeln säger tydligt i profetia att de sista dagarna kommer bli som Lots tid, dvs Sodom o Gommora.


– Det här är för mig personligen ett viktigt beslut, säger hon (Ebba Busch Thor).

Också Sverigedemokraternas ledare Jimmie Åkesson sade att SD kan överväga att gå i tåget. Han sade att SD hittills varit utestängda och heller inte velat delta på grund av det han kallar obscena inslag, nakenhet och allmän sexualisering. Det förtar det viktiga budskapet, menade han.

– Kan man garantera att de obscena delarna försvinner, kan vi också överväga att delta i Pride, säger han till TT.

Källa: http://www.aftonbladet.se/nyheter/sa...cle23008129.ab

--------
Som många vet var det i veckan lite kaos då Stanley Sjöberg uttalade sig på Facebook angående Orlando händelsen.
Verkar som Jimmie Åkesson delar Stanleys Sjöbergs åsikt om "obscena inslag, nakenhet och allmän sexualisering."

Ebba Busch Thor påstår sig vara kristen men det finns ingenting kristet med att delta i Pride tåget, snarare är det anti-kristligt.

Många kristna i sista tiden kommer vara ljumma.

Ebba verkar köra något populistiskt drag eftersom "KD-ledaren Ebba Busch Thor deltog inte i debatten då hon saknar riksdagsplats."

Diskutera!


Dessa "så kallade kristna" som dessutom är "politiker", är människor som är befriade från heliga skriften och Gud. Hon och resten av västvärldens hycklare (politiker) med dolda avsikter får delta var de vill. Deras slut kommer bli jämlik.

Det är inte heller förvånande (för troende kristna) att det sker stora förändringar under det senaste tiden och dessa förändringar är i stort sett normalisering av omoraliskt livsstil, krossa kärnfamiljen, bryta och ersätta kristna värderingar, anklaga kristna på grund av deras livssyn, osv. Framtiden ser mörkt ut och den laglöses tid är precis på gränsen.
Citera
2016-06-17, 15:58
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cold17
Dessa "så kallade kristna" som dessutom är "politiker", är människor som är befriade från heliga skriften och Gud. Hon och resten av västvärldens hycklare (politiker) med dolda avsikter får delta var de vill. Deras slut kommer bli jämlik.

Det är inte heller förvånande (för troende kristna) att det sker stora förändringar under det senaste tiden och dessa förändringar är i stort sett normalisering av omoraliskt livsstil, krossa kärnfamiljen, bryta och ersätta kristna värderingar, anklaga kristna på grund av deras livssyn, osv. Framtiden ser mörkt ut och den laglöses tid är precis på gränsen.

Där slog du huvudet på spiken, själv kan jag inte ge en bättre sammanfattning om vad som pågår i denna gudlösa värld. Apologist har också citerat en precis och träffande profetia. "Det sägs att historia har en tendens att upprepa sig" och att lära oss läxor, är vi människor inte bra på.
Citera
2016-06-17, 16:15
  #28
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honey.B.Blue
Kan det vara för att de borgerliga , t.ex Ebba... inte gärna visar klyftan? Vad ska hon där å göra när hon ju ändå är så tillknäppt alltid ??

I dessa tider kan väl DET om något också ses som en sexuell minoritet, som väl i så fall borde omfamnas av LGBTQ...? (hur många bokstäver kan det bli? lägg till KD?)

Själv är jag iaf av den bestämda uppfattningen att när det gäller sex och avklätt så gäller ofta att LESS IS MORE. T ex bilden på Marilyn Monroe som står ovanför en fläkt och försöker hålla ned den långa klänningen är sexig på ett sätt som är svårt att slå med bara mycket mer naken hud. Det sexiga sitter ju till stor del i huvudet hos betraktaren, dvs i dennes fantasi. Men då måste man ju också lämna något till fantasin.

http://img12.deviantart.net/4adb/i/2...94-d6jdbi1.jpg
Citera
2016-06-17, 16:27
  #29
Avstängd
Ebba är jude. Judar dödade Jesus och judar hatar kristna. Detta är för att förstöra kristendomen. Kolla halsbandet:

https://twitter.com/buschebba/status/692448595589623810
Citera
2016-06-17, 16:33
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kafs
Ebba är jude. Judar dödade Jesus och judar hatar kristna. Detta är för att förstöra kristendomen. Kolla halsbandet:

https://twitter.com/buschebba/status/692448595589623810

Är du stolt över att ha en sak gemensamt med Muhammed? Tror du verkligen att Jakob ska falla? Att Israel ska förgås?
Citera
2016-06-17, 16:47
  #31
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kafs
Ebba är jude. Judar dödade Jesus och judar hatar kristna. Detta är för att förstöra kristendomen. Kolla halsbandet:

https://twitter.com/buschebba/status/692448595589623810

Dumskalle

Man är inte jude bara för att man visar solidaritet med judarna genom att ta på sig ett smycke som är i form av en Davidsstjärna. Lika lite som att alla som viftade med franska flaggan efter terrordåden i Paris är fransmän.

Je suis parisien!

Förstår du verkligen inte det här?? Pucko!

I ö hade det ju liksom inte blivit någon kristendom utan att någon korsfästelse. Finns ett skäl till att den viktigaste symbolen är ett kors. Jesus dog ju för VÅRA synder, enligt den kristna läran. Hans död är en huvudpoäng.

(En annan sak är att detta kan vara lite svårt att förstå. Varför måste han dö egentligen? Men det ändrar ju inte det faktum att hans död är en huvudpoäng enligt kristen teologi.)
__________________
Senast redigerad av nerdnerd 2016-06-17 kl. 16:55.
Citera
2016-06-17, 16:54
  #32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Dumskalle

Man är inte jude bara för att man visar solidaritet med judarna genom att ta på sig ett smycke som är i form av en Davidsstjärna. Lika lite som att alla som viftade med franska flaggan efter terrordåden i Paris är fransmän.

Je suis parisien!

Förstår du verkligen inte det här?? Pucko!

Jag hittar ingen bild där hon bär korset. Kan du hjälpa?
Citera
2016-06-17, 17:01
  #33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av scout29
Är du stolt över att ha en sak gemensamt med Muhammed? Tror du verkligen att Jakob ska falla? Att Israel ska förgås?

Jag försökte hitta en bild där hon bar korset men hittade bara en till där hon bär davidsstjärnan:

https://www.google.se/search?q=ebba+...TL-zJjXo0pM%3A



100% jude






HON GÅR I PRIDETÅGET FÖR ATT FÖRSTÖRA KRISTENDOMEN!!!!!! JUDISK INFILTRATÖR!!!
Citera
2016-06-17, 17:11
  #34
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kafs
Jag försökte hitta en bild där hon bar korset men hittade bara en till där hon bär davidsstjärnan:

https://www.google.se/search?q=ebba+...TL-zJjXo0pM%3A



100% jude






HON GÅR I PRIDETÅGET FÖR ATT FÖRSTÖRA KRISTENDOMEN!!!!!! JUDISK INFILTRATÖR!!!

Symboler. Vill du verkligen veta kan du t ex läsa här om hennes tro och uppväxt:

http://www.dagen.se/ebba-busch-thor-...edare-1.352819

Och du är fortfarande ett pucko.
Citera
2016-06-17, 17:17
  #35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Symboler. Vill du verkligen veta kan du t ex läsa här om hennes tro och uppväxt:

http://www.dagen.se/ebba-busch-thor-...edare-1.352819

Och du är fortfarande ett pucko.





Hon är ju en infiltratör. Har du hört talas om konceptet "att ljuga"?

Var är bilden där hon bär korset? Kristna brukar bära den.


Vill du köpa Öresundsbron av mig? Lättlurade idiot.
Citera
2016-06-17, 17:28
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kafs
Jag försökte hitta en bild där hon bar korset men hittade bara en till där hon bär davidsstjärnan:

https://www.google.se/search?q=ebba+...TL-zJjXo0pM%3A



100% jude






HON GÅR I PRIDETÅGET FÖR ATT FÖRSTÖRA KRISTENDOMEN!!!!!! JUDISK INFILTRATÖR!!!

Det Ebba planerar att göra, tar avstånd från den kristna tron. Att kalla sig kristen vid namn betyder inte att man är kristen för det. Detsamma gäller Judar.

Dina konspiratoriska paralleller mellan ett smycke och en elitisk agenda är skrattretande. Mycket dyker upp på ytan och jag tror att det för det mesta ligger antisemitism bakom det hjärtat som förespråkar det. Finns det något annat jag bör veta som än inte har dykt upp? Jag förmanar dig att lätta på ditt hjärta och läs Romarbrevet 11

Romarbrevet 11:1-36
__________________
Senast redigerad av scout29 2016-06-17 kl. 17:31.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback