Någon annan tjej i tråden berättade tidigare att hon visste vem Martin var samt att hon vid samma tillfälle som Martin hade varit på Psyk, och hävdade bestämt att den tjej som var där tillsammans med Martin absolut inte var Lotta (vars fotografi då fanns publicerat i media)!
Sanningshalten i påståendet har jag givetvis inte en susning om, men tyckte då att det i sammanhanget lät fullt rimligt.
Stämmer bra.. Träffade honom på Capio Maria akuten dagen innan och det var inte Lotta som var med då.. Och inte heller polskan..
Har själv en briard, tik, fint lynne men absolut en enmanshund som kräver sin ledare! Skulle påstå att(åtminstone min hund) vaktar nonstop och är inte speciellt lättflörtad, inte ens mot dom hon träffat i många år dvs reserverad men inte aggressiv. Om Lotta hade hunden hemma är jag nästan helt säker på att den försvarade henne. Man ska nämna att detta är, spec hanar, stora och grova hundar.
Har för mig att det stod nånstans att det skulle undersökas om det stämde, men kan man läsa nånstans att det verkligen förhöll sig så?
Svart på vitt alltså?
Har för mig att det stod nånstans att det skulle undersökas om det stämde, men kan man läsa nånstans att det verkligen förhöll sig så?
Svart på vitt alltså?
Inte officiellt, men om du har kontakt med familjen/vänner kan du höra dig för
Ok men nästa gång du frågar om någon läst artiklarna kan du väl läsa dem själv först va För jag hade nämligen läst artiklarna och kunde redovisa min källor. Men tro du på din teori som du inte ens kan bevisa. Och just det ja, din teori är bevisligen fel då anhöriga sagt att de varit tillsammans.
Han stalkade henne på Facebook?
Är det ett förhållande?