Citat:
Jag tror du skall läsa ansökan igen och försöka förstå uppbyggande bättre. Kyrö lämnar inget åt slumpen utan han har noggrant fått med allt från från första dag till sista. För att bygga upp en ansökan likt denna tas allt en vända till. Mycket av denna resningsansökans styrka ligger i just det att man blandar gammal info med ny information. I vissa fall för att försäkra sina punkter i andra fall för att påminna om
flertale redan noterade oklarheter under resans gång.
Den bärande tanken utformad av Kyrö följer en perfekt röd tråd. Som sagt var så jag tror du bör gå igenom ansökan en gång till för att fånga upp helheten och se att den ena punkten har med den andra att göra på ett eller annat vis. Helheten skapar så gott som gott perfektion. Sen huruvida Kyrö lyckas återstår att se men han har i alla fall gjort så gott han kunnat med materialet han har att tillgå. . . .
Som sagt var redan, må det lyckas för det är för bedrövligt att sorgesamt att läsa denna resningsansökan och se hur en "kuf" utnyttjats från början till slut.
Har Anna och Ulrika svarat ? Annars kan ju media alltid ringa den mediakåta Massi. Hon lär svara
flertale redan noterade oklarheter under resans gång.
Den bärande tanken utformad av Kyrö följer en perfekt röd tråd. Som sagt var så jag tror du bör gå igenom ansökan en gång till för att fånga upp helheten och se att den ena punkten har med den andra att göra på ett eller annat vis. Helheten skapar så gott som gott perfektion. Sen huruvida Kyrö lyckas återstår att se men han har i alla fall gjort så gott han kunnat med materialet han har att tillgå. . . .
Som sagt var redan, må det lyckas för det är för bedrövligt att sorgesamt att läsa denna resningsansökan och se hur en "kuf" utnyttjats från början till slut.
Har Anna och Ulrika svarat ? Annars kan ju media alltid ringa den mediakåta Massi. Hon lär svara

Ansökan är mycket pedagogisk och bra i sin uppbyggnad, Kyrö har verkligen gjort guld av hönsskit i den här ansökan.
Det vore på sin plats att få läsa några uttalanden från de två åklagare som drev förundersökningen, det ser illa ut om de har försökt dölja och mörka de detaljer som Kyrö visar på.
Massi hoppas jag bara håller sin stora käft stängd, det var illa nog med de uttalanden hon gjorde när fallet var uppe i rätten.