2015-09-01, 12:49
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tingelings
Den "gifta VD'n" är separerad sedan något år och är VD för ett enmansföretag.
Att tidningarna aldrig kan få något rätt..

Det är knappast ens läge att bry sig om vem detta är, eftersom det är slut inom någon månad lika säkert som att solen går upp i morgon.
Citera
2015-10-17, 20:58
Medlem
Danlos avatar
På tal om Agneta Sjödin.. Det verkar som jag är den enda i hela världen som reagerar på hennes fruktansvärt misslyckade plastikoperation.. Hon ser ju för fan lika hemskt ut som SoffiPropp!
Citera
2015-12-04, 07:45
Medlem
Citat:
Agneta Sjödin hamnade mitt i ett vilt toplessbråk.

Programledaren försökte förgäves medla när en av tjejerna skadade sig.

– Oj, slog du i huvudet nu, sa Agneta.

Det blev rena rama kalabaliken i onsdagens "Bachelor" på Sjuan där Agneta Sjödin, 48, är programledare.

Anledningen var att de två deltagarna Natalie Sconfienza och Sandra Andersson hamnade i ett jättegräl om en bikiniöverdel.

– Om jag väljer att sola topless. Om man nu stör sig så mycket på det problemet, då har man en mun att prata med. Och då kan man säga: "Vet du vad? Jag känner mig inte bekväm med att du går runt så här", sa Sandra som visat tuttarna i programmet.

http://www.msn.com/sv-se/noje/celebrity/agneta-sj%C3%B6din-i-vilt-toplessbr%C3%A5k/ar-AAfYArs?li=AAb2bl2&ocid=mailsignoutmd
Citera
2015-12-04, 09:01
Medlem
Det måste var jobbigt att ha ett kontrakt med TV4. Att behöva ta sig an Bachelor måste vara all time low i hennes liv. T.o.m Fångarna på fortet befinner sig på en högre kvalitetsnivå.
Citera
2016-01-12, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrmalmstorg
Det måste var jobbigt att ha ett kontrakt med TV4. Att behöva ta sig an Bachelor måste vara all time low i hennes liv. T.o.m Fångarna på fortet befinner sig på en högre kvalitetsnivå.
Ja fy fan. Men mest synd är det om dom som måste jobba med henne. Hon är helt sjuk i huvudet. Asjobbig.
Citera
2016-01-12, 15:55
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motherfmotherf
Ja fy fan. Men mest synd är det om dom som måste jobba med henne. Hon är helt sjuk i huvudet. Asjobbig.

Hur vet du det som du påstår?
Citera
2016-01-12, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Hur vet du det som du påstår?
Sover Dolly Parton på rygg? Har Anders Öfvergård ADHD?
Jag har jobbat i tv branschen, och känner fortfarande väldigt många som jobbar där. Att Sjödinskan är pissjobbig är lika vedertaget som att Timell är en kåt jävel eller att Gry Forsell pratar norrländska.
Citera
2016-01-12, 17:58
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motherfmotherf
Sover Dolly Parton på rygg? Har Anders Öfvergård ADHD?
Jag har jobbat i tv branschen, och känner fortfarande väldigt många som jobbar där. Att Sjödinskan är pissjobbig är lika vedertaget som att Timell är en kåt jävel eller att Gry Forsell pratar norrländska.

Hah! Kan du klämma fram mera? Skvaller är detta forum och sådant är roligt även om det inte alla gånger är med sanningen överinstämmande.
Citera
2016-05-01, 22:31
Avslutad
Hur gick det? Är hon prästvigd?
Citera
2016-05-01, 22:49
Avslutad
Nä. Jag antar att det bara var ännu ett utfall av tokan Sjödins inre demoner, vilka gör att hon svävar från projekt till projekt och från man till man utan att fullfölja någonting. Agneta Sjödin är psykiskt sjuk och borde sitta på vårdenhet, inte arbeta med TV.
Citera
2016-05-01, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Nä. Jag antar att det bara var ännu ett utfall av tokan Sjödins inre demoner, vilka gör att hon svävar från projekt till projekt och från man till man utan att fullfölja någonting. Agneta Sjödin är psykiskt sjuk och borde sitta på vårdenhet, inte arbeta med TV.
Bipolaritet? En jobbig åkomma, med toppar och dalar. Växlar från högtravande projekt "allt är möjligt" till djupa depressioner. Ann Heberlein lider av detta och medicinerar, vilket inte alltid funkar för alla.

Tror inte Sjödin hade gjort sig bra som präst, det är ett psykiskt mycket krävande yrke som verkligen kräver två fötter på jorden och inre stabilitet. Annars blir man inte långlivad i yrket. Inte för att präst i Svenska IslamKyrkan är något framtidsjobb men ändå.
Citera
2017-01-09, 22:17
Bannlyst
Stämmer ryktet att Agneta Sjödin har en extrem kroppsbehåring?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in