Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-14, 08:27
  #181
Medlem
börsvalps avatar
När skall Mehmet Kaplan ställas till svars för sin islamism?
Citera
2015-11-14, 08:56
  #182
Medlem
QARevenges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp
När skall Mehmet Kaplan ställas till svars för sin islamism?

När ska du ställas till svars för generationer av imperialism och kolonialism? Ni började.
Citera
2015-11-14, 09:11
  #183
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
När ska du ställas till svars för generationer av imperialism och kolonialism? Ni började.

Helt plötsligt förstår jag varför Romson är partiledare samma skrot och korn som sina väljare.Det vore intressant att höra Kaplan idag kanske kommer finska vinterkriget på tal igen.Och ja han är islamist det bygger jag på när jag såg hans döttrar på bild.
__________________
Senast redigerad av ascheberg 2015-11-14 kl. 09:16.
Citera
2015-11-14, 09:28
  #184
Medlem
QARevenges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Helt plötsligt förstår jag varför Romson är partiledare samma skrot och korn som sina väljare.Det vore intressant att höra Kaplan idag kanske kommer finska vinterkriget på tal igen.Och ja han är islamist det bygger jag på när jag såg hans döttrar på bild.

Så du sitter och tittar på bilder på hans döttrar, och drar direkt slutsatsen att han är "islamist". På vilket sätt kan en bild på barn avslöja vilket epitet en man dras med? Helt verklighetsfrånvändande av dig. F.ö. är det olustigt att han låter okända fotografera hans barn om detta nu stämmer.
Citera
2015-11-16, 14:02
  #185
Medlem
Gibbledygooks avatar
Nej,sverige behöver inte en islamist/jihadistkramare i riksdagen.

Stackars fega PK sverige,alla vet att det är fel men ingen gör något.
Citera
2015-11-16, 15:03
  #186
Medlem
Mehmet Kaplan (MP): IS växer p.g.a. européernas islamofobi - lösningen är mer statliga pengar till moskéer





http://avpixlat.info/newsdesk/mehmet...r-till-moskeer
__________________
Senast redigerad av ascheberg 2015-11-16 kl. 15:11.
Citera
2015-11-16, 15:08
  #187
Medlem
Skriuws avatar
Kaplan är den värsta sortens islamist dessutom, han nöjer sig inte enbart med att ha ett par vita sexslavar.

Kaplan är typen som vill sitta på en tron utav erövrade kristna och ateister.
Citera
2015-11-17, 09:32
  #188
Medlem
mrsrights avatar
När ska Mehmet Kaplan uttala sig om parisdåden?
Citera
2015-11-25, 21:20
  #189
Medlem
Med tanke på hur Turkiets president beter sig på det moraliska planet så ligger det nära till hands att dra en parallell till turkar och sunniislam generellt, och Kaplan då i synnerhet, med tanke på hans inflytelserika position i samhället. Skrämmande att inte S begripit vad för krafter man har att göra med ännu. Denna förbannade sunniislam.
__________________
Senast redigerad av PhantasyStar 2015-11-25 kl. 21:22.
Citera
2016-04-17, 22:38
  #190
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Kommer Nalin till slut att få rätt? Tiden tycks ha kommit ikapp islamisten Kaplan.
Citera
2016-04-19, 04:08
  #191
Medlem
Apologists avatar
Dags att den här tråden återupplivas med tanke på den senaste händelseutvecklingen. Svagt av statsministern att inte vara mer beslutsam i sitt agerande mot Kaplan.
Citera
2016-04-20, 20:57
  #192
Medlem
JumpingJacks avatar
Johan Westerholm på ledarsidorna.se ger bakgrunden till hur Pekgul petades:

Citat:
Även om nu Mehmet Kaplan har avgått så finns kopplingarna till framför allt Socialdemokraterna kvar. Musa föreläser om islamofobi för SSU med jämna mellanrum, senast den 14 januari i år. Och det finns fler kopplingar. När Nalin Pekgul, känd kritiker till hela ”Ibn Rush”- sfären och själv förespråkare för en modernisering av Islam i den svenska kontexten, förlorade omvalet till ordförande för S-kvinnor mot Lena Sommestad sköttes Sommestads kampanj av Sara Gunnerud, författare till ”Ordets makt i politiken”. Gunnerud har ett förtroendeuppdrag i S-kvinnor idag som ledamot i valberedningen samt sitter i Stockholms Arbetarekommuns representantskap. Gunnerud är till vardags Kommunikationsansvarig för Studieförbundet Ibn Rushd och redaktör för medlemstidningen Kupolen.

http://ledarsidorna.se/2016/04/toppen-pa-ett-isberg-2/

Om hans uppgifter stämmer har alltså MB inflytande även i Socialdemokraterna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback